Bring me to life - Del 24


Tidigare...
- I want...., sa hon och jag hoppades på att hon skulle säga att hon skulle vilja bli min flickvän. 
- To be your.... Girlfriend, sa hon och jag kysste henne och hon besvarade den. Änkligen var hon min. Jag trodde aldrig det skulle hända i början för hon ville knappt gå ut med mig fast nu vet jag vad det brodde på. Hon för tjänade det bästa tycker jag efter som jag vet vad hon har gott igenom. Hon fick låna kläder av mig sen så satte vi oss och tittade på en film och myste i soffan. 
Amy's Perspektiv
 
Jag vaknade och kollade på sidan ommig.Där låg inte Liam och sängen var tom bara jag här. Jag gick och tog på mig min aldeles för stora tröja och ett par trosor eftersom tröjan täckte trosorna och gick ner. Där stog Liam i bara byxor och tittade ut.Jag kunnde inte låta bli att kolla på hans mage såna magmuskler och jag log för mig själv. Jag kom fram till han och krama han bakifrån.
- God morning sleepy.sa han och och vände sig om och kysste mig pasionerat.
- God morning.Svara jag och kollade ut i fönstret jag med.
- What are you looking at? Eftersom det bara var våran trädgård och våran pol man såg från fönstret.
- Well I was thinking of how i trow you in the pool.Och nästa sekund tog han tag i mig och lyfte upp mig på sina starka armar och bärde mig som en liten bäbis. No,no,no skrek jag hela tiden men det hjälpte inte när jag vart i kastad i vattnet.Det var varmt och inte kalt.
- Now you can help me up.Sa jag lite besvärad men när han räckte mig sin hand drog jag ner han med och när han kom upp från ytan skratta både han och jag och så simade vi till varande och Liam kunnde stå på boten men jag sakna några centimeter och tog mina händer runt hans hals och mina ben runt hans midia. Jag kollade in i hans bruna underbara ögon och insåg att han inte var som jag trodde när jag för första gången såg han. Han var nått mer,han var min.Vi kysste varandra pasionerat och det var nog en kännsla jag aldrig fått den var så underbar.Vi fortsatte att kyssa men Liam stoppa det eftersom vi inte skulle ta det för fort fram och valde att gå upp ur vattnet. Jag gick in i mitt sovrum och Liam hängde på. Jag såg att han hade ställt sin väska med kläder på golvet och han gick fram och tog fram kläder till han medans jag tog kläder till mig och gick till badrumet och bytte om till en tröja och mjukisbyxor.Jag gick ut ut badrumet och mötes av Liam som jag gick fram till och kysste pasionerat innan han bar mig iväg igen fast till vardagsrummet där olykligt vist min mamma satt och kollade på oss. Där kom vi jag i Liam's famn och skrattade smått för mig själv.
- We are going to Liam. Sa jag snabbt och Liam släppte ner mig.
- But you have school tomorow. Det var det ända min mamma sa innan Liam tog sin väska och vi börja gå till han för det var inte så långt och det var bra.Man kunnde hella tiden höra folk viska antagligen för att jag gick ut i mjukisbyxor men det gjorde ju Liam med så vad spela det för roll.
 
Sam's perspektiv

Tänk att Louis var min och jag var hans det kunde inte bli bättre. Jag la mitt huvud på hans axel och jag kände att jag blev tröttare och tröttare. Jag somna och gled in i drömarnas värld. 
 
Louis perspektiv

Jag kollade på Sam och jag såg att hon sov. Det kanske inte skulle göra något om vi sov i samma säng, vi skulle endå sova liksom. Jag bärde henne till sovrummet och la henne i sängen och la täcket över henne. Hon såg så söt ut. Jag pussade henne på pannan och så gick jag där ifrån. Jag gick och stängde av tv och städade undan innan jag gick och la mig och somna. När jag vakna så var inte Sam där. Jag gick upp och satte på mig ett par byxor men strunta i tröjan och så hörde jag någon i köket så jag gick dit. Där stog Sam och gjorde frukost. Jag smög bakom henne och så kramade jag henne bakefrån förstå så skrek hon sen så började hon skratta. Jag la mitt huvud på hennes axel.
- Good morning, sa jag
- Good morning, sa hon och så stekte hon sista pannkakan och så la hon den på ett fat med dom andra. Vi satte oss vid bordet och började äta. 
- So what are we going to do today?, frågade jag
- I don't know but I think I need to go home and change clothes, sa hon
- Yeah that's a good ide, sa jag 
- I'm going to put a t-shirt on, sa jag och så började jag gå till mitt rum.
- I like you with out a t-shirt on, sa hon och jag flinade mot henne. 
Hope you like it och sorry för att inte blev en sån lång del

Kommentarer
Postat av: Julle

ASSBRAAA! fat ni borde ha längre kapitel! ;)

Svar: Vi vet haha men ingen av oss visste vad vi skulle skriva och så orkade vi inte :)
None None

2012-09-11 @ 22:47:56
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0