Bring me to life - Del 11

Sam's perspektiv


(Sam's outfit och strunta i texten och hon har långbyxor isstället) 
 
 
Jag var glad för Amy's skull, det är den första killen hon har varit ut med på länge eller den första sen jag blev
kompis med henne och jag tror att hon och Liam skulle passa parfect tillsammans. Jag visste inte vad jag skulle göra och jag hade ine någon ide eller och det brukar jag ha. Jag kolla på klockan och den var 10 över 5. Jag kände för att duscha. Jag tog en ganska lång dusch, det var skönt. Jag tog ut två handukar och satte en i håret och en runt kroppen. Jag gick ut ur mitt badrum och till min W.I.C för att hitta något att ha på mig.
 
Jag hörde att min mobil plingade till. Jag gick till den och så såg jag att jag hade fått sms. Det var från Andy. "Hey I was just wondering if you want to du something with me and the boys :)" Jag svarade "Yeah ofc I want but who are tha other guys? :)" Det tog inte lång tid innan jag fick ett svar. "Louis, Niall, Harry, Zayn and ofc ME!!!! Haha :)" Först blev jag förstelnad när han sa att alla i 1D kommer vara där förutom Liam men sen så började jag skratta. "Okey but what are we gonna do? :D" "We ar just gonna watch a movie or just do somthing fun haha :D" "Okey I'm coming sooner or later :)" Skrev jag och så kolla jag i min garderob och sen så kolla jag ut.
 
Jag kom på vad jag skulle ha på mig. Jag satte på mig det och så gick jag till badrummet och tork mitt röda hår. Jag borsta mitt hår och sminka mig snabbt. Jag tog på mig mina skor och min jacka. Jag tog min longboard och så börja jag åka till Andy. Jag kom precis fram och så gick jag mot dörren och knacka på, jag kom på ett skämt som jag skulle göra Mohhahah. Han öppnade dörren.
- Joke, sa jag och han kolla konstigt på mig och vi stog så i en minut typ. 
- What?, sa han tillslut 
- Don't you get it? knock knock joke, sa jag och när jag sa knack knack så knacka jag på dörren. Då kolla han änu mer konstigt på mig och sen så började han gapskratta och jag med. Då kom alla killarna till dörren och kollade konstigt på oss. Jag skrattde så mycket så jag börjae gråta. Tillslut så samlade vi oss. 
- What was so funny?, frågde Louis
- Sam here told me a good joke, sa han
- Okey can you tell us we what to know, sa Louis och då så gick jag ut och stängde dörren och så kanacka jag på dörren. Dom tyckte säkert att jag var jätte konstig nu men, men. Louis öppnade dörren och kollade konstigt på mig.
- Joke, sa jag och Andy började skatta
- Whaaaaat???, sa Niall
- Don't you get it? It is a knock knock joke, sa jag och knacka på dörren och då började dom också skratta. Skämtet var så dåligt så det blev roligt. Jag tog av mig mina skor och hängde min jacka på kroken. 
- So witch movie are we goning to watch?, frågade jag
- You are gonna decide, sa Andy ja jag älskade att bestämma film. Jag kollade vilka filmer han hade. Jag hitta en film som jag verkligen älskade. Den heter P.S I Love You. 
- Witch movie?, frågade Andy
- P.S I Love You, sa jag och dom kollade på mig som om jg ä dum i huvudet
- Please can you take another movie?, sa Niall
- Nope, sa jag och satte in filmen. Jag började gråta på dom sorgliga delarna. Jag älskade den här filmen. Efter texterna började rulla. 
- What did you think abou the movie?, frågade ja och jag visste att dom tyckte den var bra.
- It was okey, sa dom men jag visste att dom tyckte den var bättre för jag bara vet sånt. Jag kolla på klockan och såg att den var tio i 9. 
- So what are we gonna do now?, frågade jag och alla ryckte på axlarna
- Is that your real hair color?, frågade Harry
- Yes it is, sa jag med ett leende. Jag var stolt över min hår färg men det vr inte min mamma för hon har färgat det till brunt. 
- Do you hve a boyfriend?, frågade Harry
- No, sa jag och försökte låta glad men det gick typ inte, så fort någon frågar det så kom jag och tänka på mitt förflutna. Fast någon gång så måste jag gå vidare men jag och kärlek går inte bra ihop som sagt, så jag håller mig borta ifrån det. Men ibland går det att vara "normal". 

 Här kommer en del som jag ( Linn ) har skrivit hoppas att ni gillar den!!! :) xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0