Bring me to life - Del 12

Tidigare...
- Do you hve a boyfriend?, frågade Harry
- No, sa jag och försökte låta glad men det gick typ inte, så fort någon frågar det så kom jag och tänka på mitt förflutna. Fast någon gång så måste jag gå vidare men jag och kärlek går inte bra ihop som sagt, så jag håller mig borta ifrån det. Men ibland går det att vara "normal". 
Tidigare från dejten...
Jag rodnade och kunnde knappt möta hans blick under hela låten och så sjung han "I'm waiting for a girl like you" det kändes som om han valde låten åt mig,mig lilla Amy från London.Han räkte gitaren åt mig.
- Sing a song to me now,jag tog gitaren lite stelt.
- I can't I don't......
- I know you can just close your eyes.


Amy's Perspektiv ( Från där dejten "sluta" )
 
Jag tog några djupa andetag kollade in i Liam's ögon som kom närmare mina och till slut slöt jag ögonen och kände Liam's läppar mot mina och sakta drogs dom bort och jag öppna mina ögon och såg Liam sitta där framför mig. Det kändes så rätt och jag log mot honom och han satte sig närmare mig. Jag blunda igen och börja spela på gittaren.
 
You can be the peanut butter to my jelly
You can be the butterflies I feel in my belly
You can be the captain
And I can be your first mate
You can be the chills that I feel on our first date

You can be the hero
And I can be your sidekick
You can be the tear that I cry if we ever split
You can be the rain from the cloud when it's stormin'
Or you can be the sun when it shines in the mornin'

Don't know if I could ever be 
Without you 'cause boy you complete me
And in time I know that we'll both see 
That we're all we need
'Cause you're the apple to my pie 
You're the straw to my berry
You're the smoke to my high 
And you're the one I wanna marry 

Cause you're the one for me, for me
And I'm the one for you, for you 
You take the both of us, of us 
And we're the perfect two
We're the perfect two
We're the perfect two
Baby me and you
We're the perfect two

- You know you have a relly good voise?
- But I am to shy,svara jag.Vinden blåste och nåde min kropp och jag frös till.
- Come over here,Liam tog av sig sin jacka och la den över mina axlar. Där satt vi en stund,jag och Liam brevid varandra och bara tittade ut på vattnet.Han hade sin arm över min axel och jag satt och luta mig mot hans axel. Jag visste inte vad det va med Liam men jag tror jag har blivit kär.
- It's getting late,sa Liam och väckte mig ur mina tankar. 
- Mmm ,mumlade jag men jag kunnde gärna sitta här ett tag till.Så vi reste oss upp börja gå tillbaka. Hand i hand gick vi och inom kort var vi ute på gatan. Jag kunnde höra några klick men det var inte nått jag brydde mig om. Men tiden gick för fort och vi var framme vid mitt hus.  
- Have a god night Amylie.
- I will,sa jag och vi kramades om och jag gick in i huset.
- Hur gick det? Ingen Sam som väntar eftersom mamma pratar svenska.
- Det gick jätte bra Andy presentera mig för några kompisar idag....
- Amy jag vet.
- Vet vad? Nej nu börja jag fundera,vad visste hon?
- Du är med över allt på nätet så jag vet vart du gick vid femtiden.
- Men hur? Liam var en kändis det visste jag men gick allt ut så fort?!
- Gumman det är okej jag vill bara att du säger till nästa gång.
- Tack mamma,jag krama om henne innan hon kollade på mig med ett nyfiket leende.
- Berätta allt,nu gick vi och satte oss ner vid matbordet och jag börja berätta hur underbar Liam är och hur våran dejt gick inprincip allt. Mamma ville veta vilken kille Liam var. När det var klart kollade jag min twitter där jag fått 5 000 mer följare och jag kollade tweetsen men jag fastnade på en av dom som fick mig gråta.

Ett kapitel idag ska skriva så ni får ett imorgon med men om ni komenterar så får ni ett idag :)

Kommentarer
Postat av: Julle

Haha två stycken kapitel 11? Haha, men skitbra story ni har, jag e så nyfikken på vad som kommer hända med Sam och hennes kärleksliv, och hur Liam kommer ta allt!! :D

Svar: Haha Tack måste ändra det! :D
None None

2012-09-05 @ 22:34:00
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0