We Will Always Be Togheter - Cool Kids

Tidigare
Efter ungefär 20 minuter kom vi äntligen fram och gick genast till säng avdelningen. Vi kollade igenom många sängar men tillslut bestämde vi oss för en enkel dubbel säng. Sen köpte vi några kuddar och lakan och en ny madras. Sen var vi klara och åkte hem.
Jag vaknade av att mobilen pep Pip Pip och jag stängde irriterat av den. Jag var ingen morgonperson riktigt. Jag gick borsta tänderna sköljde av mitt ansikte innan jag gick och valde kläder för första skoldagen. Skolan något jag hatat så länge just för att jag inte haft några vänner i skolan. Ett enkelt vitt linne en blus över linnet och ett par jeans. Jag tog av mig min pyjamas och tog på mig nya underkläder och sen linnet,blusen,jeanses och sist ett par strumper. Jag gick tillbaka till badrumet och sminka mig. Eyeliner,kajal,lite maskara och ett ljust läppglans. Lite enkelt. Jag tog ut mitt hår ut toffsen och börja borsta det. Jag kollade mig i spegeln och fråga mig själv Kommer någon kille någonsin gilla mig? jag menar varför skulle någon...Jag har aldrig kysst en kille, aldrig haft en kille och var otroligt ful. Jag valde att inte tänka mer på det och kollade på klockan. Bussen skulle komma om en kvart. Jag skynda mig ut i köket och åt en macka. Jag var just på väg att gå ut när jag tänkte skit jag höll på att glömma mobilen. Jag tog mobilen i mitt rum skyndade mig att ta på mig skorna och jackan,tog väskan och sprang ner för trapperna. Jag såg hur bussen kom och jag hann precis på den. Jag såg massor av ungdommar antagligen gick dom i samma skola som jag. 
"Eyyy!" sa en kille och sen hörde jag 2 visslingar. Var det mig dom vissla åt? Jag menar Mig? Jag satte mig långtbak i bussen och vi åkte 2 stationer innan en blod söt tjej sätter sig brevid mig.
"Hi!" säger hon och ler. Jag kan inte motstå att le tillbaka.
"Hi!" svarade jag bara.
"I'm Perrie and you?" sa hon.
"I'm Emeli" svarade jag kort.
"Well It's the first time I am in London and belivit or not Im going to London Actor Collage!" sa hon och jag log.
"Well belive it or not me to!" sa jag och hon vart jätte glad.
"Really?! Maybe we are in the same class and it would be great to have a friend!" sa hon.
"Yeah that would be soo fun!" la jag till och vi börja prata mer och ställa frågor om varandra. Bussturen varade en kvart och sen var vi framme. 
 
Skolan var äntligen slut och jag gick mot bussen. Jag och Perrie hade samma lektioner förutom att hon gick en lektion extra på måndagar och jag hade den lektionen på onsdagar. Detta ämne var So vilket jag var helt okej på jag hade trots allt ett C. Jag såg många killar vid busshållplatsen och nervösiteten växte inom mig. Men bussen kom och dom klev på vilket även jag gjorde. Snart var jag hemma igen. 
I'm going to paaaartyyy!! Jag stog i min walk in closet och försökte hitta en bra klänning. Jag kolla igenom alla och så hitta jag en klänning som jag inte har haft på länge. Det var svart klänning som gick precis nedanför rumpan och så hade den nitar på sig. Jag älskar verkligen kläder med nitar, random fact about me 2. Jag satte på mig den och så kolla jag mig i min spegel. Jag gillar den. Jag matcha den med ett par svarta jeffery campbell skor som hade nitar på sig. När jag var klar så gick så tog jag en limmo till klubben. Jag gillar att åka limousin (tror att det stavas så), random fact about me 3. 
Jag klev ut ut limmon och allas ögon vart på mig. Jag log mot alla och så gick jag mot ingången. 
"Hey Lucie it was a long time ago I saw you here" sa Charlie (säkerhets vakten typ, dom som står vid ingången till klubbar i alla fall) 
"Yeah my friend moved into my house so I have spended time with her and guess what?" sa jag och kolla förrväntans fullt på honom.
"Ehm you have got a new pair of shoes?" sa han och skratta åt vad han sa. OMG tror han att jag skulle vara så uppspelt av ett par skor... pfft. 
"No, I'm an angel now" sa jag och log.
"You mean a victoria secret angel?" fråga han och jag kolla på honom som om han var en idiot fast det är så aa.
"Duh" sa jag och så gick jag in till klubben. Det var full packad. Det stog fulla tonåringar över allt och snart kommer jag vara en av dom... hehe. Jag gick direkt till baren. Jag beställde någon drink som jag inte har testat eller kanske jag har... i alla fall den såg god ut. Jag halsa ner den och sen så gick jag ut på dans golvet och började dansa. Jag tror att det var mycket alkohol i drickan... who the hell cares. Jag tänkte gå till baren och ta en till drink. Den var god hihihihi. Jag ställde mig vid baren och kolla ut på dans golvet. Mina ögen fastnade på en kille.
Han hade brunt hår som var kamat och åt sidan typ, han hade en randig tröja med ett par röda byxor. Han var snyyygg. Han började gå mot mig. Be cool. Han log mot mig, han hade ett väldigt fint leende. Jag älskar det mest på killar, deras leenden och ögon och kropp och allt annat... Jag kolla in i hans ögon. Dom var klar blåa, precis som havet. 
"Hey beautiful" sa han och jag fnittra.
"Hey handsome" sa jag tillbaka.
"Do this beautiful girl have a name?" fråga han och jag rodna lite.
"Yes, Lucie, yours?" sa jag
"Blair" sa han och jag nicka.
"So Blair do you want too dance?" fråga jag.
"Of course" sa han och så drog jag ut honom på dans golvet. Jag tog det inte lugnt en sekund. Ända andledningen att Blair var kvar var antagligen för att han tyckte jag var snygg eller att han vill ha en rolig natt, if you know what I mean... Jag kände att jag behövde te det lite lungt så jag gick till baren. När jag ändå är där så kan jag ta en drink eller två. Blair följde inte med mig och det gjorde mig ganska ledsen. Jag känner att jag kommer bli lite emotional. Jag tog drinken och så hallsa jag ner den och så gick jag till Blair slog honom sen så kysste jag honom. Har ingen aning varför... Har jag PMS?. Kommer säkert inte komma ihåg det här så who cares. Resten av kvällen är ganska suddig men nästa dag vakna jag i mitt badkar och en annanas låg brevid mig. Annanasen hade rött läppstift på sig... Jag undrar vart den kommer ifrån och det var inte jag som hade kysst den i alla fall för det var inte min färg som jag hade haft på mig så jag antar att det är ett mysterium. 

Här har ni nr 3! Vi har skrivit till kapitel 6 och det går att komentera nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0