We Will Always Be Togheter - L.A

Tidigare
"Of course" sa han och så drog jag ut honom på dans golvet. Jag tog det inte lugnt en sekund. Ända andledningen att Blair var kvar var antagligen för att han tyckte jag var snygg eller att han vill ha en rolig natt, if you know what I mean... Jag kände att jag behövde te det lite lungt så jag gick till baren. När jag ändå är där så kan jag ta en drink eller två. Blair följde inte med mig och det gjorde mig ganska ledsen. Jag känner att jag kommer bli lite emotional. Jag tog drinken och så hallsa jag ner den och så gick jag till Blair slog honom sen så kysste jag honom. Har ingen aning varför... Har jag PMS?. Kommer säkert inte komma ihåg det här så who cares. Resten av kvällen är ganska suddig men nästa dag vakna jag i mitt badkar och en annanas låg brevid mig. Annanasen hade rött läppstift på sig... Jag undrar vart den kommer ifrån och det var inte jag som hade kysst den i alla fall för det var inte min färg som jag hade haft på mig så jag antar att det är ett mysterium. 

Just nu satt jag på flygplanet påväg till L.A. Jag har alltid velat åka till L.A. Jag behöver inte äns förklara varför, det är ju liksom L.A. Emeli tog det ganska bra, hon hade fått en ny vän som verkar snäll. Hon skulle nog inte bli så ensam fast jag skulle bort i 2 veckor... Får hoppas att hon har det bra i alla fall. Det var typ 3 timmar kvar tills vi skulle landa. Der är så tråkigt att sitta på flygplan. Typ en timme innan vi skulle landa så ska jag fixa mig för det skulle stå pappz vid flygplatsen och då måste man ju se bra ut. Resten av flyg resan satt jag och lyssna på musik och som ni vet så fixa jag mig också så aa. 
Jag klev ut ur flygplanet och jag kan säga att det är varmare här än i London. Jag fick inte bestämma själv vad jag skulle ha på mig för att jag skulle se bra ut för pappzen :(. Men jag gilla ändå klänningen. Den var mint blå och hade på sig röda och vita små blommor. Jag hade på mig ett par gladiatorsandaler som hade olika färger men dom passa till klänningen. Det här är en helt annan stil än vad jag brukar ha men konstigt nog så gillar jag den. Dom ville att jag skulle se söt och oskyldig ut och jag tycker att dom har lyckats ganska bra. 
Vi gick ut genom flygplatsen och sen så stog det en limmo och vänta på oss. Jag blev lite förvånad. Jag trodde att vi skulle bara åka en vanlig bil som vi gjorde när jag var i New York förra året. Vi åkte inte så jätte länge i limmon tror jag. När jag hoppa ut ur bilen fick jag en chock. Hotellet var skiiiit stort och lyxigt. Jag gick in i det och kollade mig omkring. Väggarna var nästan vita och golvet täcktes av mörka trä plankor. I lobbyn hängde en stor glas krona med tusentals ljus. Jag tappade nästan hakan.
"This way Miss Moore" sa en kille i 20 års åldern som kom fram från ingenstanns om jag ska vara helt ärlig. Han började gå och jag följde bara efter honom. Vad hade jag för val tänkte jag? Han gick in i en hiss och jag följde med honom. Han tryckte på 3.an och vi började åka uppåt så fort hissdörrarna stängdes. Hissdörrarna öppnades och vi gick åt höger och snart stanna han vid ett rum som det stog 646 på och öppnade dörren till den med sin nyckel. Det var här jag skulle bo under tiden jag var här.
 
Tisdag
Nu hade jag varit i LA i 4 dagar och under tiden jag varit här hade jag blivit fotad och gått på ett par catwalks men inte så mycket messt shoppat kläder och det var mitt schema för hela veckan och nästa vecka bara modelera och gå på catwalks. Det är ganska tråkigt på kvällarna. Jag får inte festa eller något sånt. Jag har ringt Emeli en del och kollat vad hon gör. Hon är ganska mycket Perrie. Jag längtar tills jag får träffa den berömda Perrie. Hon låter som en snäll person. 
Jag gick ut på min balkong. Jag tände en cigg och så kolla jag ut på LA's gator. Jag och Emeli borde åka hit någon gång. 
Jag hade handlat lite saker till henne som hon ska få när hon fyller år. Jag funderar på att göra en överrasknings fest till henne. Jag undrar om hon skulle gilla det? Jag kan prata med Perrie sen. När jag hade rökt klart så gick jag in och la mig. 
 
Fredag (den dagen som hon ska åka hem på)

Jag hade precis pakat mina väskor. Jag fick köpa en till väska för alla saker som jag köpte. 
Jag gick in på planet och så satte jag mig på min plats. Nu ska jag tillbaka till kalla London igen...

Om du gick in på sidan 19:00 uppdatera för 19:01 kommer den nyaste delen kapitel 5! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0