It's all about love Chapter 2 - Packing

Tidigare...
Jag kom precis hem och så ringde Viv. "Hej det är Melissa" svrade jag. "Hej Det är Viv och jag har några bra nyheter...." Jag skulle säkert få åka till London med Alli...
 
"Du ska få åka till London, England och jobba där i 2 månader med Allison men bara om du vill och ni åker om 2 dagar" "Såklart jag vill åka sa jag" vi prata lite till sen la vi på. Jag började funder på vad jag skulle ha med mig. Jag började med att ta fram en väska. Jag får nog köpa en till väska till eller så kan jag göra det i London för jag kommer säkert köpa en del kläder. Jag får se hur jag gör. Jag började kolla i min garderob. Jag började lägga ner klänningar. Sen la jag ner byxor, långarmade tröjor, t-shirts och mysiga koftor. Sen orkade jag inte packa mer så jag la mig i soffan och började kolla på en film sen gick jag och la mig. När jag vaknade så kollade jag upp i taket jag ska flytta till London imorgon. Fast det skulle bara vara 2 månader. Jag satte mig upp i sängen och så gick jag till köket och så åt jag en macka. Sen så bytte jag om till mjukisbyxor och ett linne. Jag satte upp mitt hår till en bulle. Jag la ner mycket kläder. Sen så la jag ner allt möjligt som jag skulle behöva. Jag var typ helt slutkörd när jag var klar eller jag var inte helt klar än. Men jag hungrig. Jag bestämde mig för att laga mat. Jag gjorde sphagetti och köttfärssås. Det blev jätte gott. Efter det var jag jätte mätt och kunde inte få i mig mer. 
Det luktade pankakor i hela lägenheten och det måste vara det bästa sättet att vakna på.Jag satte upp mitt hår i en hästsvans och gick ut i köket där William stod i bara kalsonger. Jag vissla till kärleks ljudet ni vet "Whoo whoo" och fick hans uppmärksamhet och han log.Jag gick fram till han och kysste han.
"Jag har planer för idag" jag kolla på han och suckade lite "Men jag har ett jobb" och han svara snabbt "Som du fått ledigt ifrån idag!" han gav mig en talrik med fyra pankakor och jag satte mig vid bordet där en burk med nutella även stog.Jag tog kniven och bredde ut nutela över alla pankakor och åt upp dom.Willi som jag kalla han hade redan ätit och jag gick och packa min väska.Jag gick runt i min svara överstora t-shirt och Willis mjukisbyxor som jag kommer packa ner även fast han kommer säga nej för jag bryr mig inte dom ska jag ha med! När jag börja packa insåg jag att jag behövde nya kläder.
"Vad är det för planer du har?" skrek jag halft och fick snabbt ett svar.
"Shopping!" och jag sken upp och tog på mig en blommig tröja och ett par jeans.
 
Vi hade gått runt och fått med oss en bunt med kläder och jag älskar värkligen att Willi är en kille som faktist gillar att shoppa.Vi tog bussen hem och klockan var runt 6.Vi åt nudlar och pan pizza till midag vilket är jätte hälsosamt liksom (not) men i gillar det så vi brydde oss inte så mycket.Efter maten skulle vi har gått och lagt oss men det gjorde vi senare eftersom vi inte skulle ses på 2 månade fick vår sista natt bli speciel och jag kommer aldig glömma hans leppar som fanns överallt i mitt ansikte...

Det blir en del varje dag (sorry) men då slipper vi stressa men på fredagar försöker vi fixa 2 :)
 

Kommentarer
Postat av: Julle

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERR!!!!!!

Svar: Kommer en ny i morgon ;)
None None

2012-10-01 @ 08:35:50
URL: http://youhavechanged.blogg.se/
Postat av: Mandiish/Novellonedirection

Säg till när ni har länkat mig, så länkar jag tbx<3 kram

Svar: Nu har vi länkat dig :) <3 Kram
None None

2012-10-01 @ 22:27:57
URL: http://novellonedirection.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0