Bring me to life - The end!

Amy's Perspektiv 
5 år senare
 
"Sophie lekte med Stephie och jag och Liam kollade stolt på våra två bussfrön.Dom hade inte märkt att vi kommit än utan fortatte leka med dockerna som låg på golvet.Marie deras dagis fröken sa till dom att vi var här och pecka på oss och dom små liven börja springa mot oss.Vi tog upp en var och börja leka med dom och sa hej då till fröken innan vi gick ut och satte oss i bilen och åkte hem.Det beslutet vi fatta var helt rätt att behålla dom för utan dom vet jag inte vad jag skulle göra.Liam hade varit underbar dom här åren och snart skulle vi ha vårat eftrerlängtade bröllop.Jag var helt enkelt överlycklig mer fanns det inte att säga sista dagboken fylld med alla minnen från det här året och Liam hade fått läst den även mina sånger och hade med 5 st av dom på sitt komande album.Allt var bara så perfekt och nu måste jag säga hej då dagboken! <3 "

Där har ni slutet och vi har börjat redan skriva delar på nästa novell som är mycket bättre planerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0