Bring me to life - Del 34

Tidigare...
- Shhh...sa Liam och vi fortsatte gå med en gladare stämning. 
- Whait I was suposed to buy some milk... Liam svängde in på parkeringen vid afären och jag tog två mjölkpaket och när vi stog i kassan stod det klart och tydligt på många av tidningarna "Liam + Amy= true?" det var inte många bilder på oss eftersom vi hållt det hemligt.
 
Alla kolla kostigt på oss men det var väll antagligen för att det var positvit och vi visste inte vad vi skulle säga.
Sam's perspektiv

Jag och Lou gick till hans rum för att sova. Vi gick in i hans sovrum och jag kom på att jag inte hade någon pyjamas med mig.
- Lou can I borrow a t-shirt?, frågade jag
- Ofcourse you can, sa han och gav mig en tröja. Jag tog av mig mina byxor och min tröja så jag stog bara i underkläder framför Lou men jag tyckte det inte spela någon roll för jag är hans flickvän liksom. Lou kom fram till mig och kysste mig. Vi börjde hångla och jag började inse vad som kommer att hända men den är gången tänker jag inte stoppa det. Vi landade i sängen. Lou slutade och kollade in i mina ögon.
- Are you sure about this?, frågade han och jag nickade och log mot honom. 
- I love you, sa jag
- I love you to, sa Lou och sen kunde inte jag hålla mig längre så jag började kyssa Lou igen. Det var en underbar natt som jag sent kommer att glöma. Det var underbart.
5 år senare...
 
1. Tärnornas klänning 2. Sams bröllopsklänning 3. Bröllopet
 
Idag var det en speciell dag. Det var idag som jag och Lou skulle gifta oss. Jag kunde inte vara lyckligare just nu. Jag stog framför spegeln och kolla på mig. Min mamma kom in i rummet och hon började gråta.
- You are so beautiful, sa hon
- Thanks mom I love you, sa jag och log mot henne och förökte att inte gråta och förstöra mitt smink. 
- I love you to and I have to go now but see you later, sa min mamma och krama om mig. Amy kom in med hennes fina barn som blev tvillingar och dom var bara hur underbara som helst. Dom skulle vara ringbärare. 
- You have to go to your dad now, sa hon och log mot mig
- Okey, sa jag och så gick vi dit tillsamans. Jag kramade om min pappa.
- You are so beautiful, sa min pappa
- Thanks, sa jag och log mot honom. Tärnorna började gå. Jag var lite nervös men jag ångrar inte mig det är så bra så att det inte är sant. Alla visste också om att vi var tillsamans och jag fick hat men jag fick fans också.
- It is time to go, sa min pappa och jag kollade på honom.
- I love you dad, sa jag
- I love you to, sa han också började vi gå. Alla kollade på och jag hade ett stort leende på läpparna. Jag kollade på Lou och han kunde inte vara snyggare och han kollade på mig med ett stort leende. Tänk att vi skulle gifta oss. Det hade jag inte ränknat med för några år sen. Jag kom fram till Lou och min pappa kysste mig på pannan och gick och satte sig. 
- Do you Samantha Destiny Jones take Louis William Tomlinson to your husband?, sa prästen
- I do, sa jag
- Do you Louis William Tomlinson take Samantha Destiny Jones to your wife?, sa prästen
- I do, sa han
- The rings, sa prästen och Lou satte på mig ringen och jag satte på hans ring.
- You can kiss the bride?, sa prästen och så kysste Louis mig. Det var en perfekt kyss. 
- It is you and me against the world now, sa Lou och log mot mig och jag log mot honom och så möttes vi i en till kyss. 

Här har ni näst sista del :( Men vi hade igen fanasi så vi kommer att börja på en ny... Hope you like it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0