Bring me to life - Del 33

Tidigare...
- Come here.Han öppna sin trygga famn och satte sig på golvet och jag snyftade.
- Liam...My period is late,I have vomic and I think I am pregnant.Det vart en tystnad.Innan jag forsatte att prata.
- It was 5 days ago so...
- Honey please stop crying..Jag kolla upp på dom underbara ögonen och han kysste mig på pannan...
- Liam I just....Han kolla på mig.
- What is it? Nu skulle jag berätta det.
- I think I am pregnant....
 
Sam's perpektiv

- What's wrong?, frågade jag och kollade på henne.
- My period is late...., sa hon och jag vet inte vad jag skulle säga. Det blev tyst och vi bara kollade på varandra.
- Should I tell Liam?, s hon
- You have to tell him you know, sa jag
- We can go and gett some tests, sa jag sen
Yeah me and Liam are going to do that so we can talk on the way, sa hon och gick ut fort. Jag bara satt kvar där och bara försökte ta in det som precis hände. Jag hörde att någon gick in i rummet men jag orkade inte kolla vem det var men det behövde jag inte göra endå.
- What did just happend?, frågade en röst som jag kan höra på flera mils avstånd.
- I don't know..., sa jag och kollade på Lou. Han satte sig i soffan brevid mig.
- What did she say?, frågade han sen.
- She think she's pregnet...., sa jag och det blev tyst i rummet. Lou kramade om mig. 
- Does Liam know?, frågade han efter ett tag.
- She is going to tell him, sa jag
- Okey good, sa han. Jag kollade in i hans vackra ögon.
- You know that you have beautiful eyes right, sa jag till Lou och han började le.
- No I didn't know that, sa han
- But now you know, sa jag och log mot han och han log tillbaka. Det knacka på dörren och in kom Niall, Harry och Zayn. 
- Did you know what happend with Amy?, frågade Zayn
- Yeah, sa jag
- Can you tell us?, frågade Harry, jag kollade på Lou och han nickade och mimade "tell them". Men jag nickade mot Lou att han skulle berätta.
- She think she is pregnet.., sa Lou
- Who?, frågade Harry förvirrat och dom andra såg också förvirrade ut. 
- Who do you think?, frågade Lou
- Amy?, frågade Harry
- Yeah, sa Lou
- Do Liam know?, frågade Niall
- She is going to tell him, sa Lou
- Good, sa Niall
- So what are we going to do know?, frågade Niall
- I don't know maybe watch a movie or something?, sa jag
- Yeah we can watch a movie..., sa Louis. Det blev White Chicks och alla dog av garv. Jag kollade på klockan och den var 10 på kvällen. Jag hörde något i hallen. Jag hörde fotsteg som kom närmare och närmare. Sen kom Liam och Amy in i rummet och man kunde inte tyda deras min. 
 
Amy's Perspektiv
 
Vi satt där i hissen och Liam sa inget så jag var tvungen och säga nått.
- I'm not sure...och efter en stund var jag tvungen och säga nått mer.
- Liam please talk to me...
- It's all my fault...
- No please Liam don't say that,when we are out we are going to buy some test go home to you and I am going to do the tests.If it's positiv we wait a week and then desies what we are going to do okey? Jag kollade på han och han nickade.
- Ofcurse Amy...Jag kysste han och snart börja vi höra att något hände med hissen.Jag greppa Liam's hand hårt och snart åkte den upp och dörrarna öppnades.
- Come..Vi gick in i apoteken och Liam tog en korg och jag la i fyra olika test.Liam gick i väg och kom tillbaka med ett paket kondomer.
- Oh Liam,sa jag och kolla busigt på han.
- To the next time in case...jag putta han lite åt sidan men han hade rätt.
 
Det sista testet som allt hängde på.....positvt och jag visste inte vad jag skulle säga.Alla test var positiva. Jag kom ut ur badrumet och Liam kollade frågande på mig och jag bara nicka och han inte säga nått innan jag böraj gråta.Liam kom fram och höll om mig.
- Let's gett you home so you can think abut this and have som sleep okey sweetie? Han kollade på mig och jag bara nickade. Vi gick mot dörren då Liam nästan snubblade på mattkanten och tog tag i soffan. Jag börja flina innan jag dog av garrv. 
- Shhh...sa Liam och vi fortsatte gå med en gladare stämning. 
- Whait I was suposed to buy some milk... Liam svängde in på parkeringen vid afären och jag tog två mjölkpaket och när vi stog i kassan stod det klart och tydligt på många av tidningarna "Liam + Amy= true?" det var inte många bilder på oss eftersom vi hållt det hemligt.
 
Alla kolla kostigt på oss men det var väll antagligen för att det var positvit och vi visste inte vad vi skulle säga.

Hoppas ni gillar det men vi har ingen fantasi på den här novellen så del 35 är den sista.

Kommentarer
Postat av: Julle

VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR??????????????????? kan ni inte skriva några delar till???? SNÄLLA!!!!!!!!

Svar: Nästa är mycket bättre planerad och vi känner att vi inte har lust att skriva på den här mer.... :)
None None

2012-09-30 @ 20:25:19
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0