Bring me to life - Del 32

Tidigare...
Jag vira en över mina bröst och Liam hade sin mot midian och jag kunnde inte låta bli att stirra på hans mage.
-Come here! Sa han och lyfte upp mig med ena handen på min rygg och andra vid mina ben.Jag skratta så det eka innan jag kysste han och vi gick mot stugan.Vi la oss i sängen och låg sida vid sida innan jag gässpa.
- God night sweetie! Liam kollade på mig djupt in i ögonen.
- God night handsome,sa jag och la mig i hans varma trygga famn innan jag fort somna...

Jag vakna och titta om sidan om mig där Liam sov söt.Jag valde att inte väcka han och tog på mig mina kläder. Jag var otroligt hungrig eftersom vi inte tog med någon mat vilket var synd.Jag kolla ut genom fönstret där jag kunnde se vattnet,bryggan och hästarna.Juste dom måste jag kolla till. Jag tog på mig Liam's för stora skor eftersom dom var närmast och gick ut. Det kom en vind som fick mig att rysa till lite men jag fortsatte att gå mot hästarna.Clear såg mig ganska snabbt när jag bara hade några steg kvar fram till hagen.Marken var ganska jämn men det var många träd. Jag öppna grinden och gick in till hästarna.Dom hällsa glatt på mig och jag satte på dom träns och sadel och gick till baka och väkte Liam.
 
Vi hade ridit i ungefär en timme när vi såg gården igen.Väll frame tog mormor hand om hästarna och vi gick hem för att se på film.Vi var ihoppkurade i soffan med en filt över oss.Vi såg filmen "Remember me?" som var riktigt bra.Jag brydde mig inte så mycket om filmen utan messt om Liam.Han var så underbar och jag undra finns det något bättre än att sitta med han på hans soffa och bara kolla på film.När filmen var slut var klockan runt 2 och Liam's mobil plinga till och jag läste medelandet tillsamans med han "Hey want to come and play some fotball with us???" det var från Louis och jag nickade till svars.Det var så här vi mötes första gången genom att spela fotboll och vi vann och Liam vart svartsjuk när Andy lyfte upp mig! Jag tog upp mina svarta gummpa skor och satte på mig dom och börja gå med Liam mot fotbollsplan.Vi prata inte så mycket och jag mådde lite illa men valde att inte tänka på det.Vi kom fram till plan där vi mötes av Louis,Sam,Harry,Zayn,Niall och Andy.Louis och Sam satt på gräset antagligen för att Sam inte fick spela fotboll än men jag tror inte hon brydde sig så mycket när hon hade Lou.Matchen börja.Jag,Harry,Zayn mot Liam,Andy och Niall. Det hade gått nog en kvart sen matchen börja och jag mådde riktigt illa.Jag täckte Liam och just när Harry sköt bollen mot Zayn så börja jag spy.Jag spyde ett par gånger och Liam kom fort fram och höll i mitt hår och sa hela tiden åt mig att spy ut ordentligt.Matchen avbröts och jag,Liam,Sam och Louis gick hem till mig och stoppa om mig i soffan. Sam kollade på mig och sen på killarna vifftade med handen och sa.
- Girls talk! och dom gick ut.Jag undra vad som var fel.Jag börja inse saker och satte mig upp skräckslagen och Sam kolla på mig med förvånade stora ögon.
- What's wrong? 
- My period is late..... det vart en tystnad och Sam kollade på mig.
- Should I tell Liam?You have to tell him you know....Ja det måste jag men först ville jag vara säker.
- We can go and gett some test? Sam kollade frågande på mig.
- Yeah me and Liam are going to do that so we can talk on the way,sa jag snabbt och bestämt.Jag gick ut och där stod han med en orolig blick som vart änu mer orolig när jag kom ut.
- What w....
- Come Liam lets go to the mall,sa jag bestämt och Liam följde med. Han fråga mig frågor på vägen som jag ignorera.Till slut kom vi fram till köpcentrumer och det minst besökta apoteket låg på sjunde våningen.Vi stälde oss i hissen och jag tryckte på sjuan.Jag höll mig i stången som var i hissen för åka hiss är något av det värsta jag vet.Sifran 5 visades över hissdören och jag föll.Hissen hade stanat.Jag satte mig på golvet och börja banka på det.Liam satte sig på huk och tog tag i mina händer vände mig mot han och jag trodde jag skulle dö,jag var helt skräck skrämd.Mina händer värkte och jag hade inte brytt mig om hur ont det gjorde.
- Amy,Amy,AMY,nu skrek Liam åt mig och jag börja gråta.
- Stop beeting the floor! Sit here and wait I am just going to push the buttom who calls for help okay? Jag nickade lite och sen nickade jag med hela huvudet och Liam släppte mig försiktig och ställde sig upp och tröck på knappen.
- Come here.Han öppna sin trygga famn och satte sig på golvet och jag snyftade.
- Liam...My period is late,I have vomic and I think I am pregnant.Det vart en tystnad.Innan jag forsatte att prata.
- It was 5 days ago so...
- Honey please stop crying..Jag kolla upp på dom underbara ögonen och han kysste mig på pannan...

Nu vart det lite spänande eller?!
 

Kommentarer
Postat av: Julle

oooooooooo :O NÄSTA DEL; NU!!!

Svar: Kommer imorgon och då får Linn skriva lite hon med ;)
None None

2012-09-28 @ 20:57:23
URL: http://youhavechanged.blogg.se/
Postat av: miranda

omg hitta er blogg för ngn timme sen, kan verkligen inte sluta läsa ! längtar t nästa :D:D
btw jag och en kompis har oxå en novell, kolla gärna om ni vill :)))

Svar: Tack ;) Vi kan kolla in din blogg sen :)
None None

2012-09-29 @ 21:30:52
URL: http://ourdirection.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0