Bring me to life - Del 30

Tidigare...
- You are a bad liar! Fick hon ut sig och alla kolla på mig och även Liam börja små skratta.
- It's okey,sa han innan han gick mot båset och börja sjunga.Han lämna mig med alla som skulle vilja veta allt och framför allt Sam som satt nu vid min sida och försökte få mig prata vilket inte gick så bra.
- Okey! sa jag till slut.
- We did it....sa jag tyst och alla aplådera och Liam kom in och jag var inte ensam längre som tur.

 
Dagen i studion gick fort och jag fick inte fler konstiga blickar utan allt flöt på som vanligt.Liam var antagligen bara glad att vi hade "sakt" det så han inte fick all press. 
 
Sam's perspektiv

Först så skjutsade Lou hem alla andra innan vi kom till mitt hus. Lou perkerade utanför mitt hus sen så gick vi in. Min syster lämnade vi av hos hennes kompis. Jag sa till min mamma att hon inte behövde komma och min pappa var tvungen att jobba ändå. Men ikväll skulle vi ha en familje middag. Jag var väldigt glad över det för det var inte ofta vi hade det. 
- What are we going to do?, frågade jag
- Picnic?, frågade han det lät mysigt och jag skulle kunna tänka mig det men jag vill inte gå ut ur huset.
- I don't wanna leave the house, sa jag
- We can have a picnic inside, sa han och log mot mig och jag log tillbaka
- That sounds some great idea, sa jag. Vi fixa i ordning allt. Vi la ut en fillt på golvet och kuddar. Vi släckte över allt och tände ljus. Jag fixade choklad doppade jordgubbar och andra frukter. Just nu satt vi på filten och åt lite frukter och bara pratade. Jag kollade in i Lous ögon och han i mina.
- You have so beautiful eyes, sa han, jag kände att jag började rodna och kollade ner i golvet. Lou tog sitt finger under min haka och lyfte upp mitt huvud. Han log mot mig.
- You are so cute when you blush, sa Lou pch jag började bara rodna mer och jag såg säkert ut som en tomat. Han lutade sig sakta fram med sitt huvud och jag kunde känna hans andedräckt. Han bet sig i läppen. Jag ville kyssa han så mycket nu, åå han gör mig galen. Han kysste mig passionerat. Jag besvarde den. Vi började hångla. Jag kända att jag var tvungen att stoppa innan det gick för långt. Jag avbröt kyssandet och Lou blev lite besviken men blev snabbt glad igen. 
- I love you, sa Lou
- I love you to, sa jag och jag menade det. Vi kanse inte har varit tillsammans jätte länge men jag älskade honom ändå vi var som pusselbitar vi passade perfekt. We are the perfect two. Någon öppnade dörren men jag orkade inte bry mig. Jag hade mitt huvud i Lous knä och kollade upp på hans vackra ansikte och han kollade på mitt. Jag log mot honom och han mot mig. Det kunde inte bli bättre.
- Naww, hörde jag någon säga och jag kollade runt om mitt huvud stanna på min syster, mamma och pappa. Jag började rodna.
- Hi, sa Louis
- Hi, sa min mamma
- What are we gonna eat?, frågad jag
- Lasagne, sa hon och log mot oss.
- Do you wanna stay for dinner tonight?, frågade min mamma och Lou kollade på mig och jag nickade diskret mot honom. 
- Yes thanks, sa han och log mot min mamma.
- Good then and I gonna leave you guys alone now, sa hon och så gick dom. Vi satt kvar ett tag och bara njöt av stunden. Vi sa inte mycket och det behövdes inte. 
- The food is ready!, skrek min mamma från köket.
- Coming, sa skrek jag och så stälde vi oss upp och då gick vi till köket. När vi kom in rummet var det inte som jag hade tänkte mig. Det var bättre. Min mamma hade gjotr som en dejt för oss. Hon hade fixat det jätte fint. Vi satte os ner och började äta. Efter det har jag aldrig varit så mätt.
- Niall should have been here, sa Louis
- Why?, frågade
- He loves food, sa han och log mot mig.
- Okey ahahah, sa jag och började skratta. Lou fick sova över så vi gick och la oss efter det för vi var så trötta. Jag vaknade på morgonen av att Lou kysste mig på läpparna.
- Good morning honey, sa han när jag öppnade ögonen.
- Good morning, sa jag framför mig låg det en bricka där det låg frukost på.
- I have made some breakfast, sa han
- Yay!, sa jag och vi skrattade. Vi började äta av fukosten. Precis när vi var klara sa Lou att vi skulle vara i studion om 20 min. Jag satte på mig kläder och så satte jag upp mitt hår och sminka mig snabbt. Jag spruta lite parfym på mig och sen så hoppa vi in i bilen och åkte till studion. Vi gick in och Lou kom precis i tid. Lite senare kom Liam och Amy in i rummet.
- Hey, sa jag
- Hi, sa Amy. Jag såg att Amy gömde något. Jag vet inte vad men det var något. Liam gick in i båset och jag försökte att få Amy säga det.
- Okay, sa hon till slut
- We did it..., sa hon tyst och alla började applodera och så kom Liam tillbaka in i rummet. Jag var glad för Amys skull hon har äntilgen hittat den rätte. Efter dagen i studion skulle jag dansa. Det skulle bli kul och jag skulle få följa med till Atlanta men jag undrar hur jag skulle berätta det för Lou men jag hoppas att han tar det bra. 
 
 
Amy's Perspektiv
 
Jag skulle nu ut och fotografera och Liam övertala mig att låta han följa med.Det skulle bli tråkigt för han men han sa att han inte skulle ångra sig så låt gå. 
Här kommer en till del!! Den skulle komit ut igår men vi glömde hehe xD Hope you like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0