Bring me to life - Del 27

Tidigare...
 
"I like my new beed" sa hon lite tyst och jag satte mig upp och log.Sen böjde jag mig fram över henne och frågade "What do you need to wake up?" hon log innan hon öppna ögon vände huvudet mot mig satte sig lite upp och kysste mig mjukt.Sen tog hon sitt ansikte vid mitt öra och sa "I need that one thing" och log mot mig och slicka sig och leppen innan hon reste sig upp.
- So... you are awake? Fråga Zayn lite mystiskt och hon nicka glatt mot han innan hon kysste mig på kinden och reste sig upp och sträckte fram sin hand och drog även med sig mig upp ur soffan.
 

Sam's perspe
ktiv

Jag och Lou var ute på en promenad men vi fick vara försiktiga med vad vi gjorde.
- So what are you doing on wednesday night?, frågade jag Lou
- Nothing I think, sa han
- Goos because I'm gonna cook some food for you, sa jag
- Really I didn't know that you can cook but that sounds nice, sa han och log mot mig
- It's much you don't know about me, sa jag
- I know... What is your favorite colour?, sa han
- Navy blue, black, pink, red and white, sa jag
- Favorite food, music, flowers?, frågade han
- Ehm lasagna and I like yours and the fray and simple plan and I love roses especially the white and the pink ones, sa jag
- How do you see your self in ten years?, frågade han
- I have two, one is that I am happily married and have children or to be engaged and be a dancer, I do not know what I want most of them because both is my dream, to be a mother and wife or to be a dancer, sa jag
- Okey what more should I ask?..., sa han
- Hahaha I don't know, sa jag
- What are you doing today?, frågade han
- I don't know..., sa jag
- Good then are you gonna be with me and the boys, sa han
- What are we gonna do?, frågade jag
- Movie night and sleep over, sa han
- Sounds great, sa jag och gjorde tummen upp
- What time?, frågade jag
- At 18:00 can you come to my place, sa han
- Okey then I going home to pick up some stufs, sa jag
- I can drive you, sa han och log mot mig
- Ofcourse you can, sa jag och han skratta och så gick vi till hans bil. Han skjutsa mig hem.
- Thank you, sa jag och kysste honom
- See you later, sa jag och gjorde en släng kyss och han tog imot den. Jag skrattde och så gick jag in i huset. Efter en kvart så ringde det på dörren. Jag gick och öppna och det var Amy.
- Hi, sa jag och kramade om henne
- Hi, sa hon
- So I heard that is going to be a sleep over, sa hon
- Yeah, sa jag
- So I have packed my stuff have you?, sa hon
- No but I'm going wanna help me?, sa jag
- Ofcourse, sa hon och så gick vi till mitt rum och satte på hög musik och dansa och vi glömde bort att packa.
 
Amy's Perspektiv
 
Vi dansa  och dansa inte helt alvarligt hela tiden men vi hade kul.Vår låt kom på "Swagger Jager" av Cher Lloyd och vi börja dansa våran dans när vi var klara gav vi varandra en high five och så hörde vi applåder som kom från dörröppningen och där stod killarna som tydligen hade sätt allt.Sam började packa och jag hjälpte henne. Sen gick vi ut till dom 2 bilarna.Harrys och Louis.Jag,Liam,Zayn skulle åka med Harry och Sam och Niall i Louis bil.Vi började åka och kom fram till lägenheten.
Det här får ni just nu men ni kommer få mer sen och den här gången lovar jag det ;) xoxo

Kommentarer
Postat av: Julle

Ska läsa nästa kap nu!!!! :D

2012-09-17 @ 17:28:15
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0