Bring me to life - Del 25

Tidigare...
- Good morning, sa jag
- Good morning, sa hon och så stekte hon sista pannkakan och så la hon den på ett fat med dom andra. Vi satte oss vid bordet och började äta. 
- So what are we going to do today?, frågade jag
- I don't know but I think I need to go home and change clothes, sa hon
- Yeah that's a good ide, sa jag 
- I'm going to put a t-shirt on, sa jag och så började jag gå till mitt rum.
- I like you with out a t-shirt on, sa hon och jag flinade mot henne. 



Amy's Perspektiv
 
Jag vaknade och kollade åt sidan där låg Liam och sov söt.Jag kollade på klockan.Den var 7 så jag har ungefär en timma på mig.Jag gick upp och tog en duch.Vattnet var varmt och det var så skönt.Jag glömde att jag inte hade med mig schampo,duchgel eller balsam så det fick bara bli lite vaten över kroppen.Jag tog 2 av Liam's handdukar.En runt håret och en runt kroppen.Jag gick in i sovrummet igen och Liam låg fortfarande och sov. Jag gick till min väska som låg på hans sida av sängen och tog på mig min bh och trosor.Slängde ner handuken jag hade runt kroppen och börja leta kläder.
- A nice way to wake up in the morning,sa Liam plötsilgt och jag vände mig och to på mig min tröja.
- So you are a wake? Sa jag lite fundersamt och gick fram till han och satte mig ner på golvet vid hans huvud.
- Yes I am.Jag kysste han mjukt på läpparna innan jag gick och tog på mig byxorna. Liam steg upp och jag fastna med blicken på hans mage jag menar wow vilka muskler.
- I woke up a nice way me to. Sa jag en stund och Liam börja små skratta. Vi åt frukost under tystnad med många blickar och min telefon pep och det var Sam "Are you redy to go to school? xoxo" jag skrev tillbaka "Ehhm I am in Liam's Apartment so I don't think we can go together... xx" svara jag och fick ett snabbt svar samtidigt som jag tog den sissta tuggan. "I think we can xoxo" och nästa sekund knacka det på dörren och Liam gick och öpnna och där stog Sam och Louis.
- Want a ride to school? Jag nickade och kysste Liam farväl och gick med Sam och Louis till bilen. Jag och Sam satt bak.
- Did you? Viska Sam i mitt öra.
- Did what? Fråga jag tillbaka.
- You know...sa hon tystare och jag förstod vad hon mena.
- No...and you?Viska jag tillbaka och hon mimade "no".


Sam's perspektiv

Jag satte på mig mina kläder och så sminka jag mig. Vi behövde inte hämta kläder för att min mamma kom förbi med det. Jag tog fram min mobil och så tog jag upp Amy och så började jag skriva på ett sms till henne. "Are you redy to go to school? xoxo" Jag fick ett svar ganska snabbt. "Ehhm I am in Liam's Apartment so I don't think we can go together... xx" "I think we can xoxo" 
- Where do Liam live?, frågade jag Lou
- There, sa han och pekade på en dörr
- Good, sa jag och så gick jag dit och så knacka jag på. Liam öppnade och kollade förvånat på mig och Lou som stog där.
- Want a ride to school?, frågade jag och Amy nickade och så kysste hon Liam hejdå och så gick vi ut till bilen. Jag och Amy satt bak.
- Did you?, viskade jag till Amy
- Did what?, frågade hon tillbaka
- You know..., sa jag och då fattade hon
- No...and you?, frågade hon mig och jag mimade tillbaka "no". Vi satt tysta sen. När vi kom fram så var det onaturligt tomt.  
- See you later?, frågade jag Lou
- Ofcourse, sa han men jag ville inte kyssa honom för tänk om någon ser då skulle det inte vara bra för jag vet inte om jag klarar av alla hot från fansen än. Vi gick till huvud entren men igen var där heller. 
- Where is everybody?, frågade Amy
- I don't know, sa jag och precis då kom det en lärare.
- What are you doing here?, sa hon och kollade på oss roat och jag blev förivirad. 
- It's monday and that means school, sa jag
- But you have a day of today, sa hon och skrattade för sig själv och hur kunde vi missa det. Jag och Amy kollade på varandra och brast ut i skratt. 
- How can we miss that, sa jag
- I don't know, sa Amy
- So what can we do?, frågade jag 
- We can suprise the guys Liam said that they are going to be in the studio, sa Amy
- Hell yeah we are going to do that, sa jag och så började vi skratta igen. Vi tog bussen dit för Amy visste vart det låg. Det tog inte så lång tid att komma dit. Vi gick någon back väg och där så tog det några vakter.
- Where do you think you are going, sa den ena till oss
- We are Liam and Louis girlfriends and I was here some days a ago remeber me Amy, sa hon
- Amy...., mumlade han för sig själv
- Oh I remeber, sa han och så fick vi gå in. 
- So where is it?, frågade jag
- I don't remeber, sa hon och så började vi skratta. Vi har inget bra minne asså. Vi gick och leta lite och det blev lite akward när det satt någon i rummet. 
- Come we ask somewon in here, sa jag och så öppnade jag dörren och där satt inga mindre än killarna. Jag skulle kliva in men plötsligt känner jag att jag blir tryckt ner mot golvet. Det var Amy som snubblade och ramlade på mig så vi båda ligger på golvet och skrattar det måste se roligt ut.
- I'm okey, sa hon
- Not me, sa jag och alla andra började att skratta. Amy ställde sig upp och sen så gjorde jag det. 
- Hey, sa jag
- It's not everyday that two girls falls in to our room, sa Niall och alla skrattade
- No and it's not the last time either, sa jag och dom fortsatte att skratta dom kommer att få riktiga 6-pack sen. - So what are you doing here shouldn't you be in school?, frågade Liam
- No we had a day of but we forget that, sa jag och dom började skratta såklart. 
- Who forget something like that?, frågde Louis
- I don't know us and the teacher laugh at us to, sa jag
- OMG you have never boring when you are with you guys, sa Louis
Här har ni en del och det kanske kommer en kort del eller vill ni ha en kort del eller en lång del imorgon? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julle

Älskar när det blir långa kapitel. och rn del blr lixom true story bro! HAA

Svar: Okidoki ;) :D <3
None None

2012-09-12 @ 22:25:57
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0