Bring me to life - Del 23

Tidigare...
- But I have to go now, sa jag
- Where are going?, frågade Amy
- To Louis, sa jag
- Okey bye Love you, sa Amy och kramade mig
- Bye Love you to, sa jag och så gick jag ut och började gå till bussen. 




Amy's Perspektiv
 
Sam gick och jag kollade på Liam en aning konstigt för pratar han bara om mig? Vem vet?
- So... You only talk about me? Jag kollade med värsta skumma blicken på han och han log och svara.
- Yes.. Innan han kom fram till mig och kysste mig mjukt på läppen.
- What do you want to do now? Han kollade djupt in i mina ögon och jag i hanns.
- I know! Sen sprang Liam iväg mot köket och kom tillbaka med Ben & Jerry glass.
- OH I love Ben and Jerry! Tjöt jag och tog glassen och börja äta den. Liam åt glassen med en gaffel och jag med en sked som han fruktade en aning.
- Are you scard? Sa jag busigt och vifta lite med skeden.
- No because you are my girl and I can't be scard of you.. Det var så härligt att han kallade mig för sin tjej.
- And I can't be scard of you because you are my boy... 
 
Liam's Perspektiv
 
Amy var så underbar på alla sätt och vis. När hon ler så är som så vacker och det finns nog inga ord att beskriva henne förutom att hon är perfekt. När jag kysser henne känns det som om tiden står still. Jag vill aldrig ta ifrån mina läppar ifrån henne. Nu satt hon på soffan och åt sin Ben & Jerry som om hon aldrig sätt glass förut men det måste vara sällan hon äter det eftersom hon joggar och tränar så mycket. Hon kollade då och då på mig med ett bussigt leende och när hon ätit upp glassen la hon den på bordet och kysste mig på kinden snabbt och vi båda kollade på klockan och såg att den var 5. Vi hade inget bättre att göra än att bara sitt på soffan och kolla på tv.Men jag var osäker på om jag skulle sova på soffan eller med Amy jag ville inte besvära henne eftersom hon är en aning försiktig av sig så jag var tvungen att fråga.
- Wher am I going to sleep? Fråga jag lite tyst och hon kolla på mig med ett busigt leende det leende jag älskar värkligen hoss henne.
- In my bed with me but only sleep.Sa hon lite alvarligt på sleep och jag nickade.Jag var ändå glad att slippa soffan. Det var inget roligt på tv så vi börja fixa middag eller rättare sagt Amy som börja laga eftersom jag inte kunnde nått men det fick bli spagetti med kötfärssås.Jag passade pastan medans Amy gjorde allt annat men maten vart riktigt god. Vi åt och prata lite barndoms minnen och det var så mysigt. När klockan närma sig 7 gick vi och la oss.Amy borsta tänderna och kom till baka med en ny pyjamas.Jag låg ner i sängen och tog upp täcket och henne och hon kröp ner brevid mig.Jag kunnde höra hennes andetag när hon låg på mitt bröst. 
- I love you.. sa hon tyst som en viskning.
- I love you to.. sa jag och snabbt vart hennes andetag tungare och färre och snart tog även sömnen över mig.
 
Sam's Perspektiv
 
Jag knackade på hos Louis men Harry öppnade.
- Hey Hazza, sa jag
- Hi, sa han
- Are Lou home?, frågade jag
- No but he is coming home soon, sa han
- So you can come in, sa han och jag tog av mig mina skor och min jacka. 
- So do you and Louis live togheter or something?, frågade jag
- Yeah we do, sa han
- And I have to go now but se you later, sa han och så gick han. Då var jag ensam. Jag passade på att kolla runt. Det var hemskt fint. Jag undrar hur mycket den här lägenheten kostar. Jag hörde att någon öppnade dörren. Jag gick dit och kollade vem det var och det var självklart Lou. Han tog av sig sina skor och så gick han fram till mig och kysste mig passionerat. Det var fortfarande lika underbart. Jag avsluta kyssen och log mot honom.
- Hi, sa jag ganska tyst men till räckligt för att han skulle höra och så kysste jag honom något jag älskade att göra. 
- Hi, sa han
- So what are we gonna do?, frågade han
- We can bake, sa jag och han kollade på mig med ett busigt leende och sa sedan
- Okey we can do that, sa han och så gick vi till köket.
 
Louis perspektiv

Jag gillar verkligen Sam. Hon är inte som andra tjejer jag har dejtat. Jag älskade verkligen hennes leende. 
- So what are we goning to bake?, frågade jag henne
- Cupcakes!, sa hon upspelt hon tog fram alla saker och så tog jag fram mjölpåsen och kasta mjöl på henne. 
- Oh you didn't, sa hon och så kasta hon på mig vi fortsatte så tills vi blev helt vita. Hon tog fram ett ägg.
- You know that egg are good för your hair, sa hon och jag kläckte ett ägg i håret och ni skulle ha sett hennes min. Jag sprang iväg och hon efter mig. Jag bara skrattade. Jag sprang in till badrummet och hon efter mig.
- I think that you need a shower, sa hon och gick framåt så jag var tvungen att gå bakåt. Tillslut så kom jag in till duschen och jag tog tag i Sam och ställde oss två under duschen och så stte jag på varmt vatten för att jag också stog under. Hon vände sig om.
- What are we?, frågade hon och jag tror att hon syftade på att om är flickvän och pojkvän eller inte.
- What are you want it to be?, frågade jag
- I want...., sa hon och jag hoppades på att hon skulle säga att hon skulle vilja bli min flickvän. 
- To be your.... Girlfriend, sa hon och jag kysste henne och hon besvarade den. Äntligen var hon min. Jag trodde aldrig det skulle hända i början för hon ville knappt gå ut med mig fast nu vet jag vad det brodde på. Hon för tjänade det bästa tycker jag efter som jag vet vad hon har gott igenom. Hon fick låna kläder av mig sen så satte vi oss och tittade på en film och myste i soffan. 
Hope you like it!! 
 

Kommentarer
Postat av: Julle

OH OH OH OH OHOH OH OH OH YEAH! bra kapitel! När kommwer nästa+????

Svar: Troligt vis idag men jag vet inte ;)
None None

2012-09-11 @ 12:24:53
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0