Bring me to life - Del 22

Tidigare...
- Bye see you tomorow?, frågade han
- Yeah bye, sa jag och kysste honom igen och han besvarade den. Jag gick in i huset med ett stort leende. Jag hängde upp jackan och så gick jag till mitt rum. Jag tog av mig klänningen och satte på mig min pyjamas och så gick jag till barummet och tog bort sminket och så borsta jag tänderna. Jag gick och la mi i min säng och somna med ett stort leende på läpparna. Det här kunde inte bli bättre. 

Amy's Perspektiv (Lördag 14 Maj)
 
Jag vaknade och insåg att det var helg så himmla skönt!Jag hade fått sms av Liam och insåg att klockan var 11. Jag gick ner och åt frukost och mamma var som vanligt inte hemma. Mitt hår var uppsatt i en hårklämma lite trasligt och så hade jag på mig en stor tröja med långa ärmar och långa byxor och så klart muffins på den! Min älsklings pyjamas! Det ringde på dörren och jag tog med mig min macka tog en tugga och öppna dörren.
- Hi,Liam steg in och kollade med ett leende på mig.
- So you just woke up?
- Yeah... sa jag och tog en till tugga av min macka.
- Whait I just going to finish eat this and gett dressed.
- You don't have to you are really cute in that pyjamas.Han fick mig börja rodna och jag kolla ner i marken.
- Okey but what are you doing here?
- Your mom are a way toningt so I am going to baby sit you.Han kolla på mig med sitt gulliga leende och jag svalde biten av mackan jag hade I munen.
- I am not a baby... sa jag och kolla lekfullt på han.
- Your not?Well lets se... Jag förstod direkt att han tänkte kittla mig och börja springa min väg la i från mig mackan på borden och gömde mig bakom soffan. Liam var inte långt bakom mig och sökte i köket. Nu börja han leta i vardags rumet bara han inte hitta mig...
- Gott you! Sa Liam och kolla ner på mig från soffan men jag börja springa min väg mot hallen men Liam före och lyfte upp mig bakifrån oj oj vad jag skrek han bärde mig till soffan där han börja kittla mig. Jag fick tag på en kudde som träffa han i huvudet.
- Auch.. sa han och jag kolla oroligt på han.
- Really?
- No,sa han och log. Han var bara för underbar.Dagarna i Sverige hade fört oss närmare varandra. Jag log och våra läppar mötes.Det blev en passionerad kyss som när den tog slut ville jag egentligen att den bara skulle fortsätta. Vi kolla på varandra en lång  stund innan vi kysstes igen men det skulle inte leda till mer vi ville ta det lugnt i början. Jag börja resa mig upp och tog Liam i handen och Liam följde som en hund bara efter och så gick vi till köket och åt en riktigt god frukost.Vi pratade om vad vi skulle göra idag och kom fram till eftersom det skulle regna att vi bara var hemma och såg på film och så.Efter frukosten visade jag Liam mitt fotoalbum eftersom han ville så gärna se det men det var så pinsamt att se mig leka med bilar och allt och när jag bada naken på stranden när jag satt med mina gosedjur.
- Look how cute you are! Liam kolla på mig med värdens största leende.
- No I am not! Sa jag och Liam bara fortsatte att kolla på fotorna.Vi satt där på min säng och jag skämdes ett ton på grund av alla bilder men Liam tyckte jag var gullig eller söt när jag stod där halft naken på stranden. Sen vissa jag honom fotorna jag fotat och han tyckte dom var magnefika och berömde varje bild. Vi gick sen ner och startade tv och kollade på Toy Story.Jag låg ner i soffan i Liam's starka armar runt om mig och allt var så bra. Vi kollade färdigt på filmen och sen låg vi bara där. Liam höll på och pilla med mitt hår som han släppt ut från min hårklämma.Vi pratade om allt och sen plinga det på dörren och Liam gick och öppna. 
- Hi,Yeah she is home, sa han innan Sam kom in och krama om mig.
- You don't know what hapend yesterday!, sa hon
- What?? What happend?, frågade jag nyfiket jag undrade vad hon pratade om.
 
Sam's perspektiv
 
När jag vakna så duscha jag snabbt sen tog jag på mig kläder och stte upp håret i en tofs. Jag sminka mig snabbt och sprang ner och tog en macka sen så tog jag på mig mina skor och gick över till Amy. Jag var fortfarande jätte glad över dejten inget kunde bli bätter jo en sak om jag var Louis flickvän. Jag knackade på hos Amy och Liam öppnade. 
- Hi are Amy home?, frågade jag
- Hi yeah she is home, sa han och jag sprang in och kramade om Amy jag hade saknat henne så mycket.
- You don't know what happend yesterday!, sa jag och hade ett stort leende på läpparna 
- What?? What happend?, frågade hon
- I was on the perfect date, sa jag 
- With who?, sa hon uppspelt
- Guess, sa jag
- Louis?, frågade Liam och log mot mig
- How did you know?, frågade jag
- The only thing he talk about is you, sa han 
- Really?, frågade jag och blev generad
- Yeah he likes you, sa han
- I like him to, sa jag och jag kanske till och med älskade honom men det är för tidigt för att säga. 
- So.. What did you guys do?, frågade Amy
- We had a romantic dinner at a beautiful place and we had a romantic walk on the beach, sa jag 
- Didn't you kissed?, frågade Amy
- Yes..., sa jag 
- But I have to go now, sa jag
- Where are going?, frågade Amy
- To Louis, sa jag
- Okey bye Love you, sa Amy och kramade mig
- Bye Love you to, sa jag och så gick jag ut och började gå till bussen. 
 Hope you like it!! och det kanske möjligt vis kommer ett till idag ;) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

YEAH MAN!

2012-09-10 @ 12:33:42
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0