Bring me to life - Del 21

Tidigare....

Vi gick och checka in oss på flyget och hand i hand la vi in vårt bagage och satte oss vid cafet och prata som vanligt.Några tjejer ville ha Liams autograf och fråga hur vi mådde och så men inom kort så var vi på flygplanet mot england och allt kändes så bra...
 
Jag somnade och vart väckt av Liam som kysste mig på kinden.Vi skulle av flyget. Som ett par gick vi och hämta våra väskor och satte oss i en taxi hem till mig.Taxin stanade allt för fort vid mitt hus och Liam hjälpte mig med bagaget och vi gick in i huset upp till mitt rum med väskorna.Liam krama om mig och kysste mig på kinden och vi sa hej då. När vi stod där i Sverige och dansa kommer jag aldrig att glömma...
 
Sam's perspektiv
 
Jag hoppa in i duschen. Jag raka mina ben också sen så smörjde jag in min med min bodylotion och sen så satte jag på mig mina underkläder. Jag torka mitt hår sen så satte jag på min klänning. Jag locka mitt röda hår sen så sminka jag mig ganska naturligt. Jag tog fram mina favorit skor. Jag kollade mig i spegeln och blev ganska nöjd med resultatet. Jag kollade på klockan och såg att han skulle komma om 5 min. Jag tog min väska och stoppa ner min mobil och nycklar och pengar. Jag gick ner för trappen. Jag skulle hämta min fina jacka och då såg jag att mamma och pappa och min lilla syster åt mat. 
- Wow you look beautiful, sa min mamma och kollade på mig med ett leende.
- Thanks, sa jag
- Where are you going?, frågade min syster
- On a date and he is here soon, sa jag och mina föräldrar kollade lite oroligt på mig. Det ringde på dörren.
- Mom can you open because I'm goning to take my jacket, sa jag
- Ofcourse I can, sa hon och så jag gick och hämta min jacka. Jag satte på mig den. Jag gick till hallen och där stod Louis med ett stort leende på läpparna och när han såg mig så föll hans haka ner till golvet typ. 
- Hi, sa jag
- Hi, sa han
- Come, sa han
- Bye mom and don't wait up for me and I will call or text if it is something, sa jag och så gick jag ut. Där utanför så stog en limosin och Louis höll upp dörren för mig. Jag hoppae in och han efter mig.
- You look beautiful, sa han och jag kände att mina kinder värmdes.
- You are so cute when you blush, sa han och skratta och det gjorde så att jag blev bara rödare om kinderna jag såg säkert ut som en tomat. 
- So where are we going?, frågade jag
- It is a secret, sa han och jag ville så gärna veta men jag hoppas att det blir en bra date. Vi kom till en flygplats så nu undrarde jag mer en någonsin. Vi gick in i flygplatsen och till en gate och in till ett flygplan. Wow inne i flygplanet var det så snyggt.
- It is the bands privite plan, sa han och kollade på mig
- Wow just wow, sa jag och han skrattade åt mig. Vi satte oss i stolana och dom var jätte sköna. Det tog typ en timme till dit vi skulle. Sen så hoppade vi på en helikopter till något ställe och jag undra jätte mycket om vart vi skulle. När vi klev av helikoptern så var det retså varmt ut så jag tog av mig min jackan. Vi gick en liten bit det tog kanske 5 min innan vi kom till ett perfekt ställe. Tänk att Louis gjorde allt det här för mig. Det var ett träd och där hängde det lycktor och ljus slingor och ett bord som var dukat för två. Louis gick fram till bordet och drog ut stolen åt mig och jag satte mig och han satte sig imot mig.
- So what do you think?, sa han och så log han mot mig
- I don't know what to say it is so beatiful, sa jag
- Do you like it?, sa han
- No... I love it, sa jag och han sprack upp i ett stort leende. Det kom en servetris som servera oss mat. Det var kött med potatis och sås och salad. Det såg jätte gott ut och det smaka ljuvligt.
- Have you done this all by your self for me?, frågade jag
- No I got some help but you deserve it, sa Lou
- Why did you changed tour mind about going out with me?, frågade han
- I want to give you a chance and I don't reget it, sa jag och han log mot mig
- But can you tell me why you didn't want in the begining?, frågade han och jag tänkte berätta det för han för käna att veta. 
- Because for some years ago so it was a guy that raped me and a anoher guy tahat cheated on me so I'm carefully with boys, sa jag och försökte att inte gråta och det gick ganska bra.
- Oh I'm so sorry and I would never do that to you, sa han
- Thanks, sa jag och så åt vi upp och prata om allt möjligt och lärde känna varandra rätt bra. Efter det så tog vi helikoptern till något annat ställe. Vi gick till en strand och tog en promenad där. Det var så fint. Jag kände att jag fick vatten på mig och jag kollae på Louis och självklart var det han. Jag skvätte lite på honom också och sen så sprang jag iväg ocg så jaga han mig och han var snabbare än mig. Jag kände ett par armar som tog tag i mig. Jag vände mig om och mötte hans blick. Jag drukna i hans fina ögon. Hans ansikte kom närmare och jag kunde snart känna hans andedräckt. Vi båda blunda och mötes i en underbar och passionerad kyss. Jag kände fyvärkerier och fjärilar. Det här hade jag aldrig kännt förut och det kändes underbart jag ville att den aldrig skulle ta slut. Han avsluta den och kolla in i mina ögon och jag kysste honom igen. Vi gick mot helikoptern igen. Det tog inte så lång tid tills vi var på flygplatsen. Vi gick ombord på flygplanet. När vi satt där så luta jag mitt huvod mot hans axel. Det här har varit den perfekta dejten någon sin i hela mitt liv. Vi var hemma hos mig igen. Vi stog utan för min dörr. 
- Bye see you tomorow?, frågade han
- Yeah bye, sa jag och kysste honom igen och han besvarade den. Jag gick in i huset med ett stort leende. Jag hängde upp jackan och så gick jag till mitt rum. Jag tog av mig klänningen och satte på mig min pyjamas och så gick jag till barummet och tog bort sminket och så borsta jag tänderna. Jag gick och la mi i min säng och somna med ett stort leende på läpparna. Det här kunde inte bli bättre. 

Hope you like it! :D
Det kommer en till del senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0