Bring me to life - Del 26

Tidigare...
- It's not everyday that two girls falls in to our room, sa Niall och alla skrattade
- No and it's not the last time either, sa jag och dom fortsatte att skratta dom kommer att få riktiga 6-pack sen. - So what are you doing here shouldn't you be in school?, frågade Liam
- No we had a day of but we forget that, sa jag och dom började skratta såklart. 
- Who forget something like that?, frågde Louis
- I don't know us and the teacher laugh at us to, sa jag
- OMG you have never boring when you are with you guys, sa Louis



Amy's Perspektiv
 
Vi skratta allihop och sen hjälpte killarna oss upp eller Liam hjälpte mig och Louis Sam. Liam och jag kolla på varandra och sen tog varandras händer och satta oss i soffan.Louis kysste Sam innan dom satte sig i det andra soffan.Niall,Zayn och Harry kollade mycket på oss alla fyra och det var en liten tystnad.
- So...how long do you guys need to be in the studio?
- Not so long It's only Harry left to sing. Det var Liam som svara på min fråga och pussa mig på kinden.
- Soon you and I can go home and bake a cake.Han log mot mig.
- But you don't know how to bake a cake...Sa jag lite fundersamt.
- But you know! Sa Liam och börja små skratta och skratten smitta även av sig på mig.
- So are you guys going relly to bake a cake? Sa Niall lite fundersamt.
- Yes,come down when it smels cake and you can have pice.Sa jag och log mot Niall som sken upp.
- YES! Niall vart väldigt glad.
- Harry is your turn. Hörde man en man säga och Harry gick och börja sjunga. Själv var jag tröt över att ha gått upp så tidigt. Jag la mitt huvud ner i Liam knä och Liam börja leka med mitt hår.Vi satt där bara och kolla på varandra.Men efter en stund somna jag...
 
Liam's Perspektiv
 
Amy somnade ganska fort i mitt knä.Min lilla söta sovande prinnsesa.Jag tog upp mobilen tog en bild på henne där hon sov i mitt knä och la ut den på twitter och skrev "My sleeping beauty xxx @Amywindensen" Niall kolla på sin mobil sen på mig och sen på Amy på mobilen igen och jag kolla ner på henne och smekte hennes kind.Min "twitter signal" plinga till och det var Niall som tweetrat.En bild på mig och Amy och texten "Cutest thing ever to se on the morning " jag log.Där låg Amy i mitt knä och jag smekte hennes kind på bilden. Många tweetade "Omg how cute!" medans andra tweeta sånt som "She is so ugly" men det bryde jag mig inte om för jag visste att hon var vacker.Det tog några minuter innan Harry var klar.Det var så tyst att man kunnde höra Harry sjunga. Louis och Sam hade tagit en promenad och både Niall och Zayn höll på med mobilen.
- Hey gu.....
- Shhhh... Harry kom ut och börja prata men tystna så fort Niall shhh åt honom och peka på Amy. Harry nickade och sen frågade lite tystare.
- Should we go? Jag nickade och det gjorde även Niall och Zayn. Jag putta lätt på Amy men hon vägra vakna hon la sig bara bekvämare i mitt knä och jag viska i hennes öra "Wake up honey" men hon skakade på huvudet. "I like my new beed" sa hon lite tyst och jag satte mig upp och log.Sen böjde jag mig fram över henne och frågade "What do you need to wake up?" hon log innan hon öppna ögon vände huvudet mot mig satte sig lite upp och kysste mig mjukt.Sen tog hon sitt ansikte vid mitt öra och sa "I need that one thing" och log mot mig och slicka sig och leppen innan hon reste sig upp.
- So... you are awake? Fråga Zayn lite mystiskt och hon nicka glatt mot han innan hon kysste mig på kinden och reste sig upp och sträckte fram sin hand och drog även med sig mig upp ur soffan.

Sorry för kort del men Linn har ingen fantasi så idag får ni bara en del och imorgon,lördag,söndag,måndag är vi lediga så vi får se om vi skriver en del bara så ni vet för fantasin börjar ta slut så har nån nån ide?

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julle

HAHA! men nej, sorry, no idéas :/

2012-09-13 @ 18:33:56
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0