Bring me to life - Del 20

Tidigare....

- What? Sa Liam exakt det jag tänkte.
- You guys are everywher on internet.Harry och Louis lät så glada på andra sidan av luren.Liam knappa in några knappar innan han vissa fotografen som hade fotat med mig på brölopets hemsida. Bilden där vi kyssts. 
- So...how was your night? Fråga Harry lite mystiskt.
- Something I have missed? Fråga Harry.
- No Harry,svara Liam lite surt.
 
Sam'sperspektiv

Jag vakna av mitt alarm ringde. Jag satte mig upp i sängen. Jag var riktigt trött, jag orkade inte gå till skolan idag och särskilt inte när Amy inte ska vara där. Jag gick till min w.i.c och kollade efter kläder att ha på mig. Jag tog på mig kläderna och sen gick jag till badrummet och borsta mitt hår och sminka mig lite lätt. Jag gick ner till köket. Jag tog em macka och ett glas mjölk. Jag åt upp och sen så borsta jag tänderna och sen tog jag på mig mina skor och min jacka och min skolväska. Jag tog bussen idag isstället. När jag kom till skolan var det fullt med barn över allt. Det kändes skönt att vi skulle ha sommarlov snart och det är om en månad. Jag såg att Andy prata med några tjejer. Jag gick fram till honom och drog honom bort där ifrån och in till skolan.
- Hey, sa jag när vi kom in
- Hey, sa han 
- So you are back to school, sa han
- Yepp, sa jag
- How is Louis? Do you think that I can trust him?, frågade jag
- What do you mean? Are you togheter?, sa han
- No we are not but I have a hard backround so I what to know if I can trust him and that he wont hurt me because I can't handel it if he hurt me, sa jag
- Oh but I think you can all say that he is a good guy and I think so to so I think that you can go out with him on a date, sa han och jag fundera på det jag kanske skulle ge honom en chans. Jag gick till min första lektion som var engelska. Jag satt och tänkte på Louis hela tiden det gick inte att få ut honom ur mitt huvud. Lektionen var slut och det var äntligen rast och det var skönt. Jag skulle ha matte sen. På rasten gjorde jag inget särskilt jag hade mest tråkigt. Jag gick till lektionen. Jag lyckades att göra några tal i alla fall. Det var lunch och det var absolut inget gott så jag tänkte äta någon annan stans. Jag gick till Subway och där träffa jag ingen mindre än Louis. 
- Hey, sa jag
- Hey, sa han och log mot mig
- What are you doing here?, frågade han mig
- The food in the school wasn't good so I think that I could eat here, sa jag
- Okey, sa han
- What are you doing tonight?, frågade han
- Nothing I think, sa jag
- Do you wanna go on a date with me?, sa han
- Sure, sa jag och han sprack upp i ett leende 
- I will pick you up at 7, sa han och han hade fått sin beställning så han gick. Jag beställde vad jag skulle ha och så gick jag till skolan igen. Vi hade bara en lektion till och det skulle vara bild. Efter den så gick jag hem och klockan var bara 2 så jag kunde börja fixa mig vid 4. Jag satte mig vid datan en stund och kolla runt lite. 
 
Amy's perspektiv
 
Vi gick och checka in oss på flyget och hand i hand la vi in vårt bagage och satte oss vid cafet och prata som vanligt.Några tjejer ville ha Liams autograf och fråga hur vi mådde och så men inom kort så var vi på flygplanet mot england och allt kändes så bra...

Hope you like it! 

Kommentarer
Postat av: Julle

ASSÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! KAN INTE VÄNTAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Asbra kapitel, typ tre på en dag XD fortsätt så! :D

Svar: Tack!!! Ska försöka ;)
None None

2012-09-09 @ 22:51:29
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0