Bring me to life - Del 16


Tidigare...
- Okey it si okey for this time, sa hon jag jag blev genast glad
- Thank you mom, sa jag och så la jag på. Jag duscha snabbt och sen så smörjde jag in mig med min bodylotion och sen så tog jag på mig mina kläder och så torka jag mitt håt och torka det. Jag sminka mig och sprutade med min favo parfym. Precis när jag var klar så ringde det på dörren. Jag gick ner för trappen och jag undade vem det kunde vara. Jag öppnade dörren och jag blev chockade av vem som stog där....

 
Det var Louis. Jag visste inte att han visste att jag bodde här.
- Hi, sa han
- Hey, sa jag och så skrattde jag lite
- Can I come in?, fråga han
- Yeah ofc you can, sa jag och så gick han in. Han tog av sig sina skor och jacka. Jag kunde inte undgå att titta på honom han var så snygg. Vi gick till vardags rummet och satte oss där. 
- Do you know where Amy is?, frågade Lou
- Yeah, sa jag
- Okey it is just that I'm worrid about Liam, sa han och det kan jag förstå
- Oh I understand but do you know if Liam have any girlfriend besides Amy?, sa jag och han kollade lite konstigt på mig
- No why should he?, frågade han
- Because it was a fan that send her a photo on Liam and another girl kissing, sa jag och då så kolla Louis förstånde på mig
- Oh that belive in that and can you tell me where she is?, frågade han
- She is in Sweden, sa jag och han kollade chockat på mig. Han öppnade munnen för att säga något men han stängde den snabbt igen. Vi bara satt där och försökte komma på något att säga. Jag tittade på honom och han märkte det och vände sitt huvud mot mitt. Vi kolla varandra i ögonen. Jag drukna i hans ögon, dom är perfekta. Hela han är perfekt. Nej vad håller jag på med jag tänker inte bli kär en gång till. Fast jag vill inte leva ensam för alltid men jag är inte redo och jag måste känna killen ganska mycket innan jag går ut med onom fast det var typ 4 år sen sedan. 
- Do you wanna go out with me?, fråga Louis och man hörde att han var nervös 
- Like a date?, frågade jag för jag visste inte om jag ville gå på en dejt med honom det vore... jag vet inte men aa.
- If you want it to be a date, sa han men jag blev osäker men om jag sa nej så kanske han kommer fortsätta tills jag säger ja och det är en kille jag vill ha som kämpar för mig och bryr sig om mig och är romantisk och hittar på massa saker alltså ganska spontan och helst se bra ut. 
- I don't know, sa jag och man såg att han blev besviken
- Why not?, frågade han
- I don't know if I can tell you that, sa jag
- Please tell me, sa han
- I don't know you so much so I don't know if I can trust you, sa jag och han tittade förstånde på mig
- What do you wanna know about me?, frågade han
- How old?, frågade jag
- 20 soon 21, sa han det skulle kunna funka han var bara 3 år äldre än mig
- Your hole name?, sa jag
- Louis William Tomlinson, sa han Samantha Tomlinson skulle funka. Vad tänker jag med det är inte så att jag kommer gifta mig med honom.
- Your family?, sa jag
- My parents are divorced but my mom name is Johannah and my stepfather name is Mark and I have four sisters and their name is Charlotte, Felicite, Daisy and Phoebe, sa han
- What do you like to do?, sa jag
- To sing with the band and the tours, sa han
- Okey sing something for me, sa jag och han log mot mig
- Okey why not but waht should I sing?, sa han
- More than this, sa jag och den och Moments är mina favorit låtar
- My part or the hole song?, frågade han
- You choose, sa jag han ler mot mig gud vad jag älskar hans leenade.
 
I'm broken
Do you hear me
I'm blinded
Cause you are everything I see
I'm dancing, alone
I'm praying
That your heart will just turn around
And as I walk up to your door
My eye turns to face the floor
Cause I can't look you in the eyes and say
When he opens his arms
And holds you close tonightIt just won't feel right
Cause I can love you more than this, yeah
When he lays you down, I might just die insideIt just don't feel right
Cause I can love you more than this
Can love you more than this
If I'm louderWould you see me?
Would you lay down in my arms and rescue me?
Cause we are, the same
You saved me, when you leave its gone again
And then I see you on the streetIn his arms, I get weak
My body falls I'm on my knees
Praying
When he opens his arms
And holds you close tonightIt just won't feel right
Cause I can love you more than this, yeah
When he lays you down, I might just die insideIt just don't feel right
Cause I can love you more than this
I've never had the words to sayBut now I'm asking you to stay
For a little while inside my arms
And as you close your eyes tonightI pray that you will see the light
That's shining from the stars above
When he opens his arms
And holds you close tonightIt just won't feel right
Cause I can love you more than this
Cause I can love you more than this
When he lays you I might just die insideIt just don't feel right
Cause I can love you more than this, yeah
When he opens his arms
And holds you close tonight 
It just won't feel right
Cause I can love you more than this
When he lays you, I might just die insideIt just don't feel right
Cause I can love you more than this
Can love you more than this
 
Han sjöng hela låten för mig. Han sjöng så vackert ungfär som en ängel. Fast det ändrar ingenting jag tänker fortfarande inte gå ut med honom, inte just nu i alla fall. 
 
Amy's perspektiv
 

Jag vakna och tänkte att nått måste jag göra det kan ju inte vara så här mellan mig och Liam och hade Sam pratat med han? Jag valde att ta upp telefonen och ringa henne. Jag slog numret och det börja ringa.
- Hi
- Hi,svara jag lite nedstämt.
- What's wrong? 
- Nothing it's just...everything,det var som en kniv i hjärtat.
- Have you talkt to him?
- No but to Louis he knows....
- Okey.....
- He want to talk with you it's that okey? Jag hade börjat gråta igen.
- Okey....
- Amy how is it? Nu var det Louis som prata.
- Not so god,sa jag och jag märkte att jag fortfarande grät.
- Don't cry Amy but Liam is very worid about you.
- I know and I am going to talk to him but not now...

Hoppas ni gilla den! :D
 

Kommentarer
Postat av: Julle

JAG KAN INTE VÄNTA TILLS NÄSTA DEL!!!

Svar: Hahaha tack och det kommer kanske ett idag eller så kommer det ett i morgon det beror om vi orkar skriva :) ;)
None None

2012-09-08 @ 16:11:29
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0