Bring me to life - Del 15

Tidigre....

- Look on twitter,jag tog snabbt ut google chrome och såg massor av bilder på mig på flygplatsen. Från när jag och tjejerna tog bilden och när jag storgrät. Liam skulle nog få veta.Jag läste komentaren under bilden "Maybe someone died in her family?" och sen ser man Liam idag en aning orolig utanför mitt och Sam's hus.
- Can you ask him whos that girl please Sam.
- I will sweet dreams honey.
- Sweet dreams Sam

(Andy)
Sam's perspektiv
 
Efter samtalet gick jag och la mig. Jag hade ganska svårt att sova. Allt lät så kompliserat men det måste finnas en förklaring. Jag tror inte att Liam är sån eller??. Jag vill ha svar på mina frågor, ska jag prata med honom nu, nej eller?. ÅÅ det är så svårt. Jag bestämde mig för att ringa Andy.
- Hi, svarade Andy ny vaket haha jag måste ha väckte honom.
- Hi, sa jag 
- What it is?, sa han
- It is about Amy, sa jag
- Don't you know where she is?, frågade han
- No she is in sweden but don't tell anywon, sa jag
- Why?, frågade han förvånat
- I have to ask something first, sa jag
- Okey... What??, sa han osäkert
- Do Liam have a girlfriend?, fråga jag försiktigt
- Yeah I think so, sa han och jag blev plötsligt arg men jag kämpade för att inte få ett damp utbrott. 
- Who?, sa jag
- You know Amy, sa han och jag blev lugnare så han hade inte en annan
- Okey but it was a fan that send a photo on Liam and another girl kissing to Amy so thats why she is in sweden, sa jag
- What?!?! But Liam break up with a girl 4 weeks ago so maybe it is her and it is a old photo i think but ask Liam, sa Andy
- Okey I will do that bye, sa jag
- Bye, sa han och så la vi på. Det fick mig att bli lättad men vem vet det kanske är en ny bild men jag får prata med Liam imorgon. Jag somna ganska snabbt. Jag drömde konstigt nog om Louis. Vi var i en park oc hade picknick, det var mysigt. Men det kändes bra men endå konstigt. Han blunda och kom närmare och närmare mig, han var precis framför mig. Jag kände hans andetag, jag visste inte vad jag skulle göra. Men jag kunde inte kontrolera mig själv. Jag blundade också och pecis när vi skulle kyssas så vakna jag. Det var som en mardröm men endå inte. Jag känner att jag ler för mig själv. Håller jag på att bli KÄR?!. Det får jag inte nej. Jag tänker inte lita på någon kille igen. Jag stängde ut alla känslor. Jag klev upp ur sängen och så gick jag till mitt badrum. Jag kom på att jag skulle ha skola idag. Jag kollade på klockan och den var halv 10 Shit jag började ju 8. Jag orkade inte bry mig. Jag gick ut ur mitt badrum. Jag kollade om någon var hemma och såklart så var det ingen hemma. Jag funderade på att säga till min mamma saningen så hon inte blir sur på mig för att jag inte är i skolan. Jag tog telefonen och ringde snabbt upp min mamma.
- Hi, sa min mamma
- Hi mom, sa jag
- Have something happend?, fåga hon och hon lät orolig
- No it just that I over sleppt, sa jag
- Samantha, sa hon
- But I have a reason, sa jag
- What?, sa hon
- Okey I'm taking this from the begining Amy and Liam are like toghether and a fan send her a photo on Liam and a another girl kissing so she thinks that he has another girlfriend and she get upset and then her mom told her that she can go to sweden so she did but she didn't tell anywon so we call her so much but she didn't answer so but then she send me a sms, sa jag och jag tog en liten paus sen fortsatte jag
- And she told me to log in to skype and there she told me everything and she told me to talk to Liam and I just wanted to call Andy if he knew something but he said that it probly is his ex girlfriend and today I'm going to talk to Liam about this, sa jag och så väntade jag på ett svar av min mamma.
- Okey it is okey for this time, sa hon jag jag blev genast glad
- Thank you mom, sa jag och så la jag på. Jag duscha snabbt och sen så smörjde jag in mig med min bodylotion och sen så tog jag på mig mina kläder och så torka jag mitt hår och torka det. Jag sminka mig och sprutade med min favo parfym. Precis när jag var klar så ringde det på dörren. Jag gick ner för trappen och jag undade vem det kunde vara. Jag öppnade dörren och jag blev chockade av vem som stog där....
Hahaha vilket slut men ni får mer imorgon men jag lovar inget men vem tror ni att det är?? xoxo Daria & Linn :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Liaaaam eller louis ;) jättebra!

Svar: Tack så mycket!! :)
None None

2012-09-08 @ 07:32:45
URL: http://Saer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0