Bring me to life - Del 14

Tidigare...
Jag vakna av högtalarna som sa åt mig att stiga av planet och när jag stod och vänta på mina väskor kom pappa fram till mig.
- Hej gumman hur är det?
- Så där,sa jag och rykte på axlarna men igentligen var ingenting bra.

Vi börja gå mot bilen och pappa bärde alla mina väskor. Jag kolla på min mobil och såg medelandet från Liam "What are you doing? xxx" jag svara inte och sen kolla jag på det andra medelandet "Wher are you?????" det måste jag svara på det var ju ändå Sam.
 
Sam's perspektiv

Jag blev jätte orolig för Amy hon har inte svarat på mina sms eller när jag har ringt. Jag skicka ett till sms och hoppades på att hon skulle svara. Jag blev törstig så gick till köket och tog ett glas vatten. Jag hörde min mobil plinga till så jag sprang upp till mitt rum och kolla på min mobil och hoppades på att det var Amy. Jag kolla på min mobil och så att det var Andy, jag blev besviken men jag kolla på vad han skrev. "Hey where are you and Amy?" Stog det och det var ganska förståligt för jag var inte i skolan för jag var orolig för Amy och så och jag har ingen aning vart Amy är. Jag skrev tillbaka. "Hey I'm home because I'm worrid about Amy I don't know where she is" Sen plinga det till igen och jag kolla vem det var och det var AMY!!! Jag kolla vad det stog och det var något jag blev chockad av. Det stog. "Hey Sam I know that you are worrid for me and don't be because I'm in Sweden and I'm sorry that I have not told you but logg in to skype so I can tell you more" Jag gick till min data och logga fort in på skype och precis då så ringde Amy mig. Jag såg att hon inte mådde så bra.
- Hi, sa hon dystert och det lät som hon försökte låta glad men det gick inte. 
- Hi, sa jag jag visste knappt vad jag skulle säga jag var helt chockad. 
- I know that you have many questions but I'm gonna explain the best I can to you, sa hon och jag nickade.
- It was a fan that send me a photo on Liam and another girl kissing and the girl that send that to me said to that he alredy has a girlfriend and didn't know what to do and my mom said to me that I could go to dad in Sweden and I did it but I'm coming home next week and you should know that I miss you and I'm so sorry that I didn't told you earlier and I wish you where here, sa hon och jag såg att en tår rann ner för hennes kind. Jag visste att man inte kunde lite på killar.
- I don't know what to say, sa jag och det visste jag absolut inte. 
- Please foregive me, sa Amy
- I have alredy done that, sa jag och det kom upp ett leende på hennes läppar.
- Do you think that I could come to Sweden?, fråga jag
 
Amy's Perspektiv
 
Vad skulle jag svara?Självklart ville jag vara med Sam men jag ville ha engentid så jag får tänka klart.
- Well you can come on the weekend because I am going to be weding photografer on my Onkel's weding.
- Okey I will be ther but pleas tell me what I am going to do without you?
- Be with Andy he is not like the other guys.
- We will se but have you takt to Liam? Det hade jag ju inte...
- No....
- You have to! Andy askt me today wear you are and Liam as relly wory and I know that he has kissed that girl but maybe is just one old picture,tänk om det bara var det.
- And I think Liam will find out that you are in Sweden....
- Why?! Varför skulle han det var bara Sam som visste och mamma hon skulle inte berätta och Sam fick reda nu så hur?
- Look on twitter,jag tog snabbt ut google chrome och såg massor av bilder på mig på flygplatsen. Från när jag och tjejerna tog bilden och när jag storgrät. Liam skulle nog få veta.Jag läste komentaren under bilden "Maybe someone died in her family?" och sen ser man Liam idag en aning orolig utanför mitt och Sam's hus.
- Can you ask him whos that girl please Sam.
- I will sweet dreams honey.
- Sweet dreams Sam

Hoppas ni gillar det! Tyckte det gick för bra mellan Amy och Liam 

Kommentarer
Postat av: Julle

AMZING!! reeeeeaaaaally wanna know vad som händer sen!!! :D

2012-09-06 @ 21:18:22
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0