Bring me to life - Del 13

Tidigare...
- Gumman det är okej jag vill bara att du säger till nästa gång.
- Tack mamma,jag krama om henne innan hon kollade på mig med ett nyfiket leende.
- Berätta allt,nu gick vi och satte oss ner vid matbordet och jag börja berätta hur underbar Liam är och hur våran dejt gick inprincip allt. Mamma ville veta vilken kille Liam var. När det var klart kollade jag min twitter där jag fått 5 000 mer följare och jag kollade tweetsen men jag fastnade på en av dom som fick mig gråta.

Jag grät tusentals tårar när jag läste det "You are ugly and btw Liam allredy gott one girlfriend he dosen't need 2" och sen bilden när Liam kysser en annan tjej.Jag stänger ner datan och sätter mig på min säng.Varför? Sam måste nog ha rätt alla killar är svin.Min mamma kom snart in i rummet med ett stort leende på läpparna men det försvan så fort hon såg mig.
- Men gummam vad...
- Liam.....
- Ååå kom hit,där satt jag och mamma på sängen. Jag in mammas famn gråtande.
- Men jag har nått som kommer pigga upp dig,hon log bussigt mot mig.
- Vadå?
- Du ska till Svergie och vara hoss din pappa en vecka och fotta morbror Erik's brölop! 
- Va? När? 
- Du får åka redan imorgon om du vill då får du se vara lite mer med pappa.
Nu var det massor med tankar men en vecka i Sverige skulle vara mer än bra nu.
- Imorgon,sa jag och min mamma gick ut och ringde min pappa. Samtidigt gick jag in på min blogg och skrev.
"It's sad when you think something was real was just fake" Jag läste det om och om igen och publicera det med en bild på roser som vissnar och så skrev jag "Going to Sweden tomorow to photograf my unculs wedding! :D " och efter det stängde jag bara ner datorn och börja packa. All kamrautrustning i en väska och kläder i en annan. Sen somna jag med tankarna på Liam och hans flickvän.
 
Dagen där på hade jag 7 missade samtal 4 från Sam och 3 från Liam och jag insåg att klockan var 10. Ett sms från Sam "Call me donke xoxo " jag svara henne "Not now on the evning xx " jag kom på att jag hade gårdagens kläder och satte på mig bara en koffta och mamma sjutsa mig til flygplatsen. Jag lämna mitt bagage och satte mig ner vid ett bord. Tre tjejer i 12 årsåldern peka på mig kom fram till mig.
- Are you Amy I mean Amylie?
- Yes...jag kollade frågande på dom.
- Can we have a picture with you?
- Yeah,jag stälde mig med dom och mamman knäppte en bild.
- Thaks and you and Liam are relly cute,så dom var directioners för det skulle förklara allt.Dom hade sätt bilderna och tårarna ran ner för min kind igen "Next fly will go in 7 minuts" och jag reste mig upp tog min handväska och stälde mig vid kontrolen.
- Is everything allright miss? Jag skakade på huvudet.
- No but is nothing I wana talk about,och det var hela saningen.
- Okey,sa hon och jag steg på flygplanet och satte mig i mitt säte och somna fort.
 
Jag vakna av högtalarna som sa åt mig att stiga av planet och när jag stod och vänta på mina väskor kom pappa fram till mig.
- Hej gumman hur är det?
- Så där,sa jag och rykte på axlarna men igentligen var ingenting bra.

Ett kapitel till er mina kära vänner ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0