It's all about love Chapter 9 - Starbucks?

Tidigare...
Min mobil pep till och jag kollade på den och jag såg att jag hade fått sms från ett okänt nummer. Jag klicka fram den och det stog "Hey Mell! Here is my number and I just want to say thanks and you have also beautiful eyes!! ;) // Niall :p" jag rodnade och log för mig själv och så svarade jag "Hey! Thank you :)" Jag döpte honom till Cutie <33. Jag vet inte varför men jag gillar honom men jag vet inte på vilket sätt. 

Min timme med Willam hade varit över och han hade stigit på planet igen. Jag var ensam på starbucks och försökte dricka bort mina känslor med kaffe.Det gick inget vidare med aja bättre en att sitta någon annanstans och böla antar jag...
"Hey,what are you doing here?" jag kolla upp och där stog Liam.
"My boyfriend just visited me and I...... we only got one hour.." Liam kolla på mig med medlidande ögon.
"Do you mind if I.." jag avbröt han.
"No have a seat!" han slog sig ner och vi börja prata.Jag beräta om mitt liv i Sverige och han om sitt.
"It was fun to meat you Liam maybe I se you later?" jag reste mig upp från min stol och tacka Liam för sälskapet och åkte hem.   
 Jag var på väg hem efter en dag på jobbet. Min mobil pep till. Jag tog upp den och såg att det var från Cutie <33. Jag log för mig själv, jag klicka fram sms:et. "Hello there! Do you wanna met at starbucks and take a coffe or something?? :)" stog det och jag kolla upp och jag såg att jag ståg några meter från starbucks. "Yeah that would be great and I'm almost there so... we met there :D" skicka jag. Jag fick ett snabbt svar. "Hahaha I'm there to :p" Jag gick in där och Niall satt där vid ett bord. Han log mot mig och jag log tillbaka.
"Hey" sa jag och satte mig ner.
"Hey" sa han "I'm glad that you came" sa han sen
"I don't know have to answer that" sa jag . Han skratt lite.
"Do you want something?" frågade han
"A chai latte please" sa jag
"Okey" sa han och så gick han iväg och beställde. 5 min senare kom han tillbaka med en chai latte, kaffe och två cupcakes. 
"So tell me abou your self?" sa han och kollade nyfiket på mig.
"Ask me quesions insted" sa jag och han nicka. Han ställde mig många frågor och jag ställde honom många. Vi började bli vänner. Han värkade som en schysste kille och vi var lite lika. Vi båda gillade mat mycket. Han skulle ha film kväll med killarna och han frågade mig om jag ville komma. Vad tror ni att jag svarade?? JA!! såklart. Jag frågade också om Alli kunde följa med och det kunde hon. Jag kände på mig att det skulle bli en bra kväll....

Här har ni en ny del!!!!!!!! Hope you like it!!! xoxo

Kommentarer
Postat av: Julle

Bra kapitel! (Om man bortser från tt den var kort :p) Väntar redan på nästa haha <3

Svar: Tack haha vet att det blev kort men hade inte så mycket tid men vi får hoppas att dom andra blir längre!! :) <3
None None

2012-10-07 @ 21:52:26
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0