It's all about love Chapter 8 - One Hour

Tidigare...
Någon kom bakifrån och höll för mina ögon.
"Mell...." men jag fick inget svar och jag kände igen doften...

Jag vände mig snabbt om och mötes av några underbara läppar.Jag avslutade kyssen och kollade honom in i ögonen och ett stort leende spred sig på mina läppar.Jag kände att många blickar var på mig men det brydde jag mig inte om.
"What are you doing here?" Hans leende vart änu större och han svara. 
"Because I missed you and Vivi wanted me to bring me your calender that you forgot!" jag skratta lite.
"So she took you all the way from Sweden to England because of a calender?" jag kollade fundersamnt på han.
"Yeah and because I wantet to se you!" jag kysste han snabbt.
"I have a break in one hour.." han avbröt mig.     
"I know and I only gett one hour..." va skulle han bara vara här i en timme?
"Va??" jag såg sorg sätt på han.
"Bara en timme gumman men vad sägs som att ta den där rasten och spendera tid tillsamans istället?" han kollade lite gladar på mig och jag nickade.Vi tog varandras händer och börja gå ut.På vägen ut möte jag Mell.
"Mell kan du ge Zayn mitt numer är du snäll?"
"Så klart gå nu!" jag log tacksamt mot henne. 
Jag gick och leta efter Zayn efter som att jag skulle ge honom Allis nummer. Jag såg Niall och Lou stå och prata. Dom borde väll veta vart han är. 
"Hey guys do you know where Zayn is?" frågade jag dom
"He is in the bathroom" sa Niall
"Okey but can you give him this" sa jag och räckte fram lappen med Allis nummer på. 
"Is this your number?" frågade dom och kollade lite konstigt på mig.
"No it's Allis" sa jag
"Okey but where is she?" frågade Louis
"She is with her boyfriend and he is not got be here so long so they want to spend some time" sa jag
"What do you mean?" frågade Louis
"He live in Sweden and me and Alli come from Sweden and we are just going to be here in 2 months" sa jag och dom nickade. 
"Can I get your number?" frågade Niall
"Ofcourse you can and we should met some day don't you think?" sa jag och så fick jag hans mobil och så skrev jag in mitt nummer. 
"Here is my number so call me maybe" sjöng jag lite konstigt och dom skratta och jag med.
"Bye but call me" sa jag och så gick jag iväg. Jag hade tänkt att bara kolla runt lite på stan och så innan vi skulle börj igen. Min mobil pep till och jag kollade på den och jag såg att jag hade fått sms från ett okänt nummer. Jag klicka fram den och det stog "Hey Mell! Here is my number and I just want to say thanks and you have also beautiful eyes!! ;) // Niall :p" jag rodnade och log för mig själv och så svarade jag "Hey! Thank you :)" Jag döpte honom till Cutie <33. Jag vet inte varför men jag gillar honom men jag vet inte på vilket sätt. 
Här har ni en del!!! Hope you like it! xoxo Vi är ledsna för att det inte blir några bilder :(

Kommentarer
Postat av: Julle

Asbra kapitel. Igen, haha <3

Svar: Tackar <3
None None

2012-10-06 @ 18:00:07
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0