It's all about love Chapter 7 - The interveiw

Tidigare...
" Oh Zayn this is my friend Mell that have something relly importent stuff to do ritht now" sa jag och hon nickade och gick i väg.
" Are you like..."
" We are from Sweden" sa jag och han nickade förstående. 
Jag gick till mitt rum där jag sminkar folk och så. Jag öppnade dörren och där satt Harry, Louis och Niall.
"Melissa?? What are you doing here?" frågade Louis och alla började kolla på mig och Niall flina mot mig.
"I work here" sa jag
"Okay..." sa Louis och han var chokad. Han trodde säkert att han aldrig skulle träffa mig igen och det hoppades jag på för det var så pinsamt.
"So who is first?" frågade jag
"What do you mean?" frågade Niall
"I'm the stylist" sa jag 
"Okey and I guess that I can be first" sa Niall
"Good" sa jag och så satte han sig i stolen och så borjade jag med hans blonda hår och det blev snyggt och så fixade ja så han hud såg bra ut. Jag gjorde samma sak på resten av killarna och Louis flin lite mot mig när jag skulle fix honom. När jag var klar med alla så gick jag tog en kaffe och när jag skulle gå tillbaka så gick någon in i mig så jag spillde allt över mig och så ramlade jag ner på golvet. Jag kolla upp på vem det var och det var Niall. 
"I'm so sorry" sa han
"It's okey" sa jag
"I can buy you a new shirt" sa han
"No it's okey" sa jag och Niall räckte mig armen och hjälpte mig upp från golvet. Jag kollade in i hans ögon och jag märkte hur fina dom var. Dom var blåa och jag älskar blåa ögon asså bland alla färger. 
"You really have beautiful eyes" sa jag utan att tänka och jag sprang där ifrån. Det var så pinsamt. Jag gick till Allis rum för att prata med henne. Men då kom Louis och ville prata med mig. Vi gick in till något rum som ingen var i. 
"So what are you wanna talk about?" frågade jag
"About this morning" sa han "How did you get in?" frågade han sen
"I don't know I was so drunk so I don't remeber but the last thing I remeber is that I was on the dance floor and that I ws dancing with a guy" sa jag
"Who was it? How so he look like?" frågade han
"I don't know who he was but he have curly hair and green eyes and in my age" sa jag och då kom jag på vem det var och jag började skratta och Lou också.
"It was Harry" sa jag
" Yeah we live in the same apperment" sa han och jag skaratta då fick vi i all fall en förklaring på allt. Jag måste prata med Harry eller måste jag?...
Mellisa hade försvunit helt och jag undra nu vart hon var. Jag kollade runt om kring mig men kunnde fortfarande inte se henne. Zayn satt fortfarande framför mig och vi hade pratat ganska mycket och bestämde att träffas imorgon för att prata. Det hade varit kul med lite nya vänner och trots allt skulle jag hänga med på sätt och vis One Direction vilket var fantastisk! Min mobil börja ringa och det stod Willi på skärmen och jag svara.
"Hej gubben!" Han små skratta och då gjorde jag det med.
"Hej gumman i London! Hur är det?" Jag skratta lite.
"Det är jätte bra fick en ny vän!"
"Och den vännen heter?"
"Zayn Malik" Zayn reagera på det jag sa.
"Men du får inte lämna mig för han..."
"Willi varför skulle jag göra det du vet hur mycket jag älskar dig!" han vart lite tyst.
"Jag vet,älskar dig med" ett leende spred sig på mina läppar.
"Willi jag måste gå nu men jag ringer dig imorgon" 
"Sköt bara om dig så ses vi snart puss hejdå!"
"Puss!" sen la jag på och Zayn kolla på mig som ett stort frågetecken.
"It was just William" sa jag snabbt och han nickade.
"Time to start!" snart var hela One Direction i soffan och jag börja ställa frågor.Det gick jätte bra med interjuven vilket jag var riktigt glad över.Någon kom bakifrån och höll för mina ögon.
"Mell...." men jag fick inget svar och jag kände igen doften...

Hoppas ni gillar det och förlåt för bara ett sent kapitel idag! :/
Sorry för inga bilder men här har ni ett kapitel i alla fall! :D 
 

Kommentarer
Postat av: Julle

Om jag får gissa så tror jag att det är william... FEtt gulligt et skulle vara!!!! <333

2012-10-05 @ 23:20:04
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0