It's all about love Chapter 6 - The hangover

 Tidigare...
" Cool" sa jag och tog en till klunk.Vi börja prata och jag berättade om mig och han om hanns liv och det här var ju inte så dåligt men snart så tömdes lokalen och vi gick hem. Zayn hjälpte mig till en taxi och jag åkte hem la mig bara på sängen och somna...

Jag vaknade i en soffa. Jag hade riktigt ont i huvudet. Jag kollade runt och jag kände inte igen mig alls. Vart är jag? Jag ställde mig upp och kolla mig runt. Det var en snygg lägenhet jag var i. Jag kom till köket och då ringde på min mobil. Jag tog upp den och jag såg att det var Alli.
" Hej " sa jag
" VART ÄR DU?!?!?!?!?!?!?! " skrek Alli och jag fick hålla den från mitt öra så jag inte skulle bli döv. 
" Jag vet inte " sa jag och så vände jag mig om och där stog en kille. Jag blinkade några gånger och så märkte jag att det var Louis Tomlinson från One Direction. Jag blev ganska chockad. 
" Who are you? " frågade han snällt och han verkade inte sur. 
" I'm Melissa " sa jag
" Whats the address? " frågade jag
" Mell are you there?? " hörde jag Alli säga och så gick jag där ifrån och till hallen. Jag öppna dörren och så hörde jag någon.
" Aouch " sa en kille. Det var Niall Horan. 
" I am so sorry, are you okey? " frågade jag
" Yeah I am okey " sa han
" What is the addres? " frågade jag och han sa vart det var.
" I have to go now bye " sa jag och så gick jag iväg och man hörde Niall säga " What the hell Louis " jag skratta lite för mig själv. Jag sms Alli adressen. Jag vänta på Alli som tillslut kom.
" Hej " sa jag när jag hade hoppat in i bilen.
" Hej " sa Alli " Vad hände igentligen? " frågade hon sen
" Jag har ingen anning, det sista jag kommer ihåg är att jag var på dans golvet och dansa och så imorse så vaknade jag på en soffa i Louis Tomlinsons lägenhet " sa jag och Alli började skratta.
" Va?! vet du jag vad jag träffade på Zayn Malik igår " sa Alli
" Ne du skojar " sa jag och hon skakade på huvudet. Vi var framme och så gick vi in. Jag han inte byta om. Vem var det idag då som Alli skulle interjuva?. Jag gick in i rummet och där satt Little Mix. Det blev lite svårt att fixa alla så jag fick hjälp. Men det blev bra och alla var jätte snälla och trevliga.  
Jag satt i soffan och skulle interjuva 2 band idag.Ett avsnitt som sändes live och ett kortare som bonus vilket gav mig lite extra lön.Sen hade jag ledigt i 3 dar vilket var skönt det med! Jag läste på pappret lite vanliga frågor som jag skulle ställa och snart så börja dom ränka ner och jag börja "prata"
"So today I will meet the bigest girlgrup in U.K it's Little Mix!" alla i publiken börja jubla och Littel mix satte sig i sofforna. Jade,Jessie,Leigh-Ann och Perrie var alla jätte trevliga och allt gick riktigt bra.Det var ju på ett sätt tur eftersom det var min första interjuv. Jag gick ut mot fika rummet och tog en kaffe latte och gick tillbaka till soffan eftersom den var riktigt skön.Jag läste nyheterna som låg brevid och när jag kolla upp mötes jag av ett par bruna ögon.
"Hi.." han log mot mig lite osäkert och jag gav ett leende tillbaka.
"Hi but what are you doing here?" sa jag och ställde ner kaffet på det lilla bordet brevid soffan och la ner tidningen. 
" Well we are going to have one interjuv here..and you?" jag kollade på han och han hade ett litet mystiskt leende.
" Hey..I think I am going to interjuv One Direction right?" Han nickade till svars.
" Have Louis said anything about a girl in his room?" han kollade lite konstigt på mig innan han svara.
" Yeah...was that you?" jag börja skratta.
" No how could it be me?" Mell kom gående mot oss och jag vinkade.Zayn kollade lite frågande på mig.
" Du vet vilka du ska interjuva va?" hon var lite glad på rösten men ändå förvirrad på ett sätt.
" Ja det vet jag så dum är jag inte och du får lösa det där med Louis,jag bara säger det.." sa jag och tog upp mina händer oskyldigt och det ända Zayn reagera på var Louis.
" Oh Zayn this is my friend Mell that have something relly importent stuff to do ritht now" sa jag och hon nickade och gick i väg.
" Are you like..."
" We are from Sweden" sa jag och han nickade förstående. 

Inga bilder eftersom vi inte hade några "passande" så men ska försöka fixa :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så grymy bra! :D

Svar: Tack! :D <3
None None

2012-10-04 @ 17:52:58
Postat av: Julle

Kan inte vänta tills nästa del!! AAAAAAAHHH!! :*

Svar: Tackar!!! Det kommer en del snart!! :)
None None

2012-10-05 @ 16:54:17
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0