It's all about love Chapter 5 - The party

Tidigre...
"Så vad ska vi göra nu?" Mell hade ett litet flin på sin mun och sa.
"Jag vet vad vi ska göra..."
 
 Vi hade precis komit hem från jobbet. Det var kul att få sminka Jessie J och hon var snäll också. Jag var sugen på att festa för det var länge sen. 
- Vill du hänga med och festa idag?, frågade jag Alli
- Kan inte ska på någon jobb sak, sa hon
- Okej synd, sa jag lite ledsamt
- Du kan alltid gå själv, sa hon
- Ja det kan jag ju, sa jag och så sprang jag in i duschen och tog en snabb dusch. Jag passade på att raka mina ben. Sen så torkade jag mitt hår och borsta igenom det. Jag satte på mig underkläder och min klänning. Jag lockade mitt hår och spraya det med hårspray och sen så började jag sminka mig. Jag satte på mig mina klackskor och smycken. Jag blev nöjd med resultatet. Jag gick ut till Alli som också skulle gå nu.
- Wow, sa hon
- Wow, sa jag och så började vi skratta. Jag satte på mig min jacka och så tog jag min väska. 
- Jag går nu!, skrek jag
- Okej vi ses sen!, skrek hon tillbka. Jag tog en taxi till en klubb. Jag hade inga problem med att komma in. Så fort jag kom in så gick jag till baren och så tog jag några drinkar. Jag gick ut på dans golvet och börjde dansa. Det kom en kille och började dansa med mig. Han var ganska söt. Han hade lockigt hår och gröna ögon. Han var nog i min ålder. Jag gick till baren igen och killen gick efter mig och så satt vi och prata och så bjöd han mig på drinkar. Jag kände att jag var ganska full. Jag sprang till toan och så spydde jag. Men jag gick tillbaka igen och drack lite till. Det sista jag kom ihåg var att jag var på dans golvet och dansa för fullt. 
Nu stod man i folkmassan och "lysnade" på mannen som berätta om hur han trampa på ett häftstift vilket var jätte kul liksom.Jag ångra att jag inte följt med Mell på festen men det var så jag träffade Willi.Jag var full som huset och han tog mig hem så snäll som han var och sen börja vi umgås.Men det skulle jag inte göra igen för jag minns inget från den natten.
"Mrs Pincher?"jag kollade på mannen och vaknade ut från mina tankar.
"Yeah?" svara jag lite frånvarande. Jag kollade snabbt åt höger där det lyckligt visst var en bar. Jag börja gå mot den och satte mig där.
" A martini please!" barkillen nickade och jag började dricka den.
" I take one me to" en svarthårig kille satte sig brevid mig.
" So what are you doing here?" han kollade på mig.
" Well I work here so...what are you doing here?" han kolla ner på sin dricka och sen på mig.
" My dad work here.Whats your name?" jag drack upp det jag hade i munnen.
" Allison,Allison Pincher and you?"
" Zayn,Zayn Malik" jag nickade till svars och märkte snart att jag satt brevid Zayn Malik i One Direction..
" You are in a band right?" han kollade lite frånvarande innan han svara.
" Yeah.."
" Cool" sa jag och tog en till klunk.Vi börja prata och jag berättade om mig och han om hanns liv och det här var ju inte så dåligt men snart så tömdes lokalen och vi gick hem. Zayn hjälpte mig till en taxi och jag åkte hem la mig bara på sängen och somna...

Hope you like it! Vår uppdatering är det väll inte något fel på?

Kommentarer
Postat av: Julle

ITS PAARTEEEH TEEEJMMMM

2012-10-07 @ 01:53:23
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0