It's all about love Chapter 4 - The new job

Tidigare...
Vi kom in där och så åkte vi upp i hissen. Vi bor längst upp. Det var en fin utsikt. Jag älskar verkligen lägenhet som vi skulle få bo i 2 månader. 
Jag vaknade av mitt alarm ringde. Idag skulle vi till det nya jobbet. Jag gick till mitt badrummet och så tog jag mig en snabb dusch. Jag troka mitt hår och jag hade naturliga lockar så jag brukade inte gör något med håret. Jag satte på mig kläder och sen så smink jag mig. Jag kollade mig i spegeln och jag blev nöjd med resultatet. Jag gick till köket och där satt Alli och år frukost.
- God morgon, sa Hon
- Morsning korsning, sa jag och så tog jag mig en skål med mjölk och flingor och satte mig ner vid bordet. 
- Vilka kändisar kommer du intervjua idag då?, frågade jag
- Vet inte men jag tror att det blir bara en idag och det skulle vara en tjej, sa Alli
- Okej, sa jag. Det skulle bli en tjej jag skulle fixa. Det är roligre att fixa tjejer än killar. Ni kanske förstår varför. Vi båda åt up frukosten och sen så la vi disken i diskmaskinen. Jag gick och borsta tändern och det gjorde Ali också. När jag var klar med det så gick jag till hallen och satte på mig mina skor och min jacka. Alli kom också och satte på sig sin jacka och skor. Sen tog vi hissen ner. När vi kom ut så stog det en bil och vänta på oss. Vi hoppa in i den och så kom vi till en stor byggnad.  
Vi börja gå i koridoren när en tjej i 30 års åldern kom fram till oss med papper,en mickrofon och en mugg med kaffe. 
"Are you Mrs Pincher and Mrs Larson?" vi nickade.
"I am Linda your astistent mrs Pincher and we gott to fix you because you are going on air in 4 min" va?Vad skulle jag göra?
"I think I am not the person who are goin to talk live?..."
"Yes,It stod in the paper..." Jag kollade lite frågande på Mell som bara var glad.
"Come on hurry up!"hon börja putta iväg oss mot omklädningsrumet och jag vart både sminkat och stylad i håret med ett bulle som fick mig att se inteligent ut.Dom ledde iväg mig till ett rum med en soffa och visade en minut kvar och jag fick massor av papper.Jag skulle bara presentera mig.Dom räkna ner från 5.
"Hello England!My name Allison Pincher and I am your new comedian.Tomorow I will get visited by a relly famous band!But thats all from me today,I will see you tomorow!" "And cut!" och kamran sluta rulla. 
"You are the new pretty face we wear loocking for!" en man kom bakom mig gjorde massa hand rörelser och han verkade gilla mig och det var ju bra.
"Now it's ben a long flight so why don't you ladies go home and gett some rest!" jag nickade glatt och reste mig och drog med mig Mell ut från lokalen.Vi kom igår men aja jag skulle mer än gärna vilja ha en ledig dag.
"Så vad ska vi göra nu?" Mell hade ett litet flin på sin mun och sa.
"Jag vet vad vi ska göra..."

Vad tycker ni om novellen hittills?Komentera gärna om ni gillar den nya designen :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan knappt vänta tills One Direction kommer in i bilden!!! <3

Svar: Tack!! <3 :D
None None

2012-10-03 @ 08:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0