It's all about love Chapter 3 - Flying away

Tidigare...
Vi hade gått runt och fått med oss en bunt med kläder och jag älskar värkligen att Willi är en kille som faktist gillar att shoppa.Vi tog bussen hem och klockan var runt 6.Vi åt nudlar och pan pizza till midag vilket är jätte hälsosamt liksom (not) men i gillar det så vi brydde oss inte så mycket.Efter maten skulle vi har gått och lagt oss men det gjorde vi senare eftersom vi inte skulle ses på 2 månade fick vår sista natt bli speciel och jag kommer aldig glömma hans leppar som fanns överallt i mitt ansikte...
Nästa morgon
Vi tog alla väskor och la dom i Williams bil.Nu såg vi Mell komma gående med alla sina väskor en aning besvärad som skulle med dom med. 
"Hej!" sa hon glatt och Willam gick fram till henne.
"Dom här tar jag"sa han och börja packa in hennes väskor vid mina.Har var nog bara för underbar.Väskorna var snart i bilen och Mell satte sig i baksätet,jag i framsätet och William i förarsätet.Bilen starta och vi börja åka mot Arlanda som tog en och en halvtimma att åka till men det kändes mycket mer.Ut från bilfönstret såg man bara bilar,bilar och mer bilar.Skog och några ängar knappt några hus.Väll vid Arlanda parkera William och Mell hämta en vagn att lägga väskorna på.
"Jag kommer sakna dig så" hör jag William säga med en betoning på sakna.Jag kolla in i hans ögon.
"Jag kommer sakna dig mer" och han krama om mig.Mell kom tillbaka med vagnen.
"I den här takten kommer vi aldrig iväg" höde man Mell säga och William släppte mig.Vi börja gå hand i hand och vi såg några kamror men det var vi vana vid.Vi var trots allt kändisar på ett eller annat sätt. Jag greppa Williams hand hårdare och vi gick och cheka in innan vid satte oss vid ett fik och bara prata. Jag hörde en pipig tjej röst säga "Alla som ska till England måste begesig till gaten 14,jag upprepar..."Och William stälde sig upp.
"Det är dags" sa han och greppa mina hand.Vi stod och kramade om varandra och kysstes en sista gång innan jag börja gråta och Mell tog min hand och drog i väg mig.Han skicka slängkyssar till mig och jag fånga dom och skicka några till han med.Mell vinkade och det gjorde jag med.
"Skicka sms när ni landat!" hörde vi innan vi vart undersökta och Mell svara eftersom jag kunnde inte prata.
"Det ska vi!" och vi gick i "koridoren" som ledde till flygplanet och klev på.Vi skulle sitta på rad 14 ganska långt fram i andra klass. Jag tog på mig mina hörlurar eftersom jag hade slutat att gråta och satte på DNA med Little Mix som gavs ut igår och som jag otrolig nog fastnat på och efter den låten kom One Direction och jag börj gråta när jag hörde Moments. Mell tog min hand och log och sa "Det är okej" jag nickade till svars och somnade fort efter det.
 
 
 Jag längar verkligen till London. Jag tycker att det var tråkigt i Svergie. Men jag förstår endå hur Alli känner sig. Tänk att vara utan sin pojkvän i 2 månader fast han kan ju hälsa på. Jag kunde inte somna för att jag hade drukigt 1 och en halv kopp kaffe imorse. Så jag var lite hyper men jag försökte dölja det. Jag satte i mina hörlurar i öronen och satte på lite musik. Jag funderade på vilken låt jag skulle lyssna på men sen kom jag på en bra. Jag stte på Live While We're Young jag älskar den låten. Jag hade så tråkigt. Jag börja kolla på en film. Jag märkte att vi skulle landa så jag väckte Alli. Det var inte det lättaste.
- Alli vakna, sa jag och skaka om henne
- Vakna!!!, skrek jag och hon vaknade med ett ryck och alla kollade på mig.
- Förlåt allihopa, sa jag och Alli kollade irriterat på mig.
- Vad?, frågade hon
- Vi ska landa nu, sa jag och hon kollde surt och dumt på mig
- Du kunde inte ha väckte mig när vi har landat?, sa hon och jag började skratta
- Jo det kunde jag men det är lite försent nu, sa jag och jag skrattade fortfarande och Ali började skratta. 
- Kan ni vara snälla och vara lite tystare?, sa en flygvardinna 
- Okej vi ska vara tystare, sa Alli och vi försökte att inte börja dö garva. Äntligen hade vi landat. Jag och Alli gick av planet bland dom första. Vi gick och hämta en vagn och så la vi alla våra väskor där och det var inte lite väskor. Sen när vi kom ut ur flygplatsen så var det en limosouin utanför som var till oss. 
- Wow tänk att vi får åka i den det är typ första gången för mig, sa jag
- Ja eller hur, sa Alli. Vi hoppa in i limon och så åkte vi iväg någonstan och ingen av oss visste vart. Vi kollade ut och pekade på olika saker, det var så fint. Limon parkerade utanför en fin byggnad. Det var tydligen där vi skulle bo, vi skulle få dela en lägenhet. Vi kom in där och så åkte vi upp i hissen. Vi bor längst upp. Det var en fin utsikt. Jag älskar verkligen lägenhet som vi skulle få bo i 2 månader. 

Hoppas ni gillar den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0