It's all about love Chapter 17

Jag ville kyssa Niall så mycket så jag inte vet vad jag ska göra åt det. Jag skulle bara vilja kyssa honom men jag vill vara ensam med honom. Louis, Harry och Liam hade komit tillbaka så vi var ju inte ensama direkt. Hur ska jag göra med mitt lilla problem? Jag kan ju alltid fråga Alli hon har svar på det mesta tycker jag. Jag tog upp min mobil och så slog jag in hennes nummer och ringde henne.
"Hej!" sa Alli
"Hej jag har ett problem" sa jag
"Jag lyssnar" sa hon
"Jag har berättat för N om vad jag känner och han känner likadant men precis när vi skulle kyssas så kom L, H och L hem så vi kysstes inte och jag vill kyssa han så mycket så jag vet inte vad jag ska göra" sa jag
"Det verkar som om du har ett problem men kan ni inte bara gå till Nialls lägenhet" sa hon
"Verkar inte det misstäkt?" sa jag
"Va?" sa hon
"Dom kanske tror typ att vi ska ha... du vet" sa jag
"Jaha ahahaha nej men gå i förväg och säg att du ska typ shoppa med mig" sa hon
"Men du då? Vad ska du göra det blir lite konstigt om jag säger att vi ska shoppa och så är du här" sa jag
"Men jag har tänkt på en sak varför är vi i vår lägenhet hela tiden? Om inte du och jag är där så kan väll inte dom vara där liksom tänk vad dom kan göra?" sa hon
"Hahahaha aa men ska jag säga att dom måste gå?" sa jag
"Aa typ" sa hon
"Okej hejdå ses" sa jag
"Hejdå" sa hon och så la jag på. 
"You have to go now" sa jag
"Why?" frågade Louis
"Because I have to go and shop with Alli and I don't trust you guys to be in our apparment alone without us so you have to go" sa jag
"Okey..." sa dom. Vi gick till hallen och så satte vi på oss jackor och skor. Jag hämta min väska. 
"Bye" sa jag och så kramade jag om alla och när jag krama om Niall så sa jag.
"Text me your adress so I can come to your apperment" sa jag och sen så gick vi olika vägar. Det plinga till och jag tog upp min mobil och så såg jag att jag hade fått ett sms från Cutie <33. Där stog det hans address. Jag började gå dit. När jag kom dit så knacka jag på och Niall öppna. Jag gick in och så tog jag av mig mina skor och min jacka.
"So why are you here and not with Alli?" fråga Niall 
"Because I want that kiss" sa jag och Niall började le och så gick han närmare mig. Han kollade in i mina ögon och sen så tog han tag om mitt ansikte och sen så luta han sig närmare mitt ansikte och jag kunde höra hans andetag och sen så kysste han mig och det var en perfekt kyss. Jag avslutade kyssen och jag började att le sen så kysste jag honom. Vi började hångla och vi avslutade innan vi skulle komma länge för det skulle vara för tidigt, absolut för tidigt. 
"Are we like togheter?" frågade jag Niall
"Only if you want to" sa han och jag log mot honom och så kysste jag honom. Vi satt resten av kvällen med att kolla på film. 
Jag och Zayn gick mot resturangen vi skulle äta på. Vi gick hand i hand och det kändes riktigt bra. Jag hade liksom inte tänkt något om William på länge och hoppades på att glöma han. Även om det var svårt. Han var en del av mitt liv på ett sätt men han hade visat att han inte ville få det att funka nu när jag åkte till England. Vad skulle ja göra med lägenheten? Ta hälften av pengarna och bo i England? Långt bort från William det skulle vara en bra ide!
"What are you thinking of Alli?" Jag kollade på Zayn
"Nothing..." sa jag och ljög lite.
"No I want to know" sa han och vi stanad. Jag kollade ner i marken och jag visste inte vad jag skulle säga. Det skulle bli så svårt bara och vad skulle han tycka om det?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0