It's all about love Chapter 16

Tidigare...
"Vem börjar?" frågade jag
"Vet inte men vi kan göra det senare asså privat" sa hon
"Okej vi kör på det" sa jag och satte oss igen och alla andra kollade bara på oss. 

Nästa dag
Det var nu eller aldrig. Jag skulle träffa Zayn. Jag skulle prata med han om allt. Det ringde på dörren och Mell vart precis klar med håret. Mell kollade stolt på sitt mästervärk. Jag hade en blommig klädning och ett par vita klackskor. Jag hade svarta tights och en svart jacka som jag skulle ha på mig eftersom det börja bli kallt nu. Zayn stod och vänta vid dörren med en skin jacka,t-shirt och mörka byxor. Jag tog min handväska och vi gick ut. Mell vinka och gjorde massa puss och kärlekstecken som även Zayn märkte. Han skratta lite osäkert och det gjorde jag med. Klockan var vid 4 på eftermidan och Zayn hade kommit från sitt jobb. Vi gick mot ett litet cafe och satte oss och bestämde oss båda för varm chocklad med browni. Vi börja dricka och äta och utbyte flera blickar och frågade varandra hur varandras dagar varit. Zayn hade tydligen tränat för ett av uppträdandena dom ska ha i Sverige i X-factor. Jag funderade på att åka till Sverige men hade mitt jobb som jag varit på idag och alla var otroligt stöttande. Jag bodde inte längre med William och William fick lägenheten i Sverige och jag fick en del av sakerna som skulle komma nästa vecka. Jag försökte sammla mod och berätta för Zayn men det gick inte och vi hade ätit klart och gick ut ur cafet. Vi började gå hem under tystnad inna jag stanna upp.
"Whats wrong?" Zayn kollade oroligt på mig och ställde sig framför mig och var bara några centimeter ifrån mitt ansikte.
"I trusted the wrong person,thats whats wrong..." Zayn kolla på mig med en medlidande blick.
"But I will giv you a chans..." sa jag försiktigt och Zayn flyttade sig närmare mig. Hans läpp var bara några centimeter ifrån mina. Han backade några centimeter.
"But I want to know you better first" Zayn nickade och sa.
"How about I pick you up at seven ok?" jag nickade och vi fortsatte att gå hemåt och gick igenom parken med massor med löv fallna på marken. Nu gick jag en ide.
"Aoootch!!!" skrek jag och höll med ena handen på min vänstra fot och satte sig på marken samtidigt som jag börja plocka löv med min andra hand. Zayn satte sig på huk vid mig.
"Where does it hurt?" sa han en aning oroligt och jag kollade glatt på han.
"In your face!" sa jag och kasta löven på honom. 
"What are we going to do now?" frågade jag till Niall. Det blev bara jag och Niall kvar för att Louis skulle till sin kompis och Liam och Harry följde med. 
"I don't know" sa han. Vi satt i köket och gjorde ingeting och andledningen för att vi satt i köket och inte vardagsrummet var att det var närmare att hämta mat om man blir hungrig. Jag funderade på om jag skulle berätta hur jag kände gör honom. Det kanske inte var en bra ide eller?. Ne men nu får jag bara ta och säga det, vad är det värsta som kommer att hända? Det är väll bara bättre om han vet. 
"Niall I like you" halv skrek jag och Niall blev fett chokad.
"What?" sa han
"I like you more than a friend..." sa jag och det blev tyst.
OMG! Jag kan knappt tro på det här, gillar hon mig verkligen? Hörde jag rätt?. 
"I'm sorry if I told you, you don't like me back and that is okey, I think that I should go now" sa hon och så ställde hon sig upp och hann ta några steg innan jag tog tag i hennes arm ocg dog henne nära mig. 
"Do you really mean it? That you like me?" frågade jag
"Yeah" sa hon
"I like you to" sa jag och så tänkte jag kyssa henne men precis när våra läppar skulle mötas så hörde vi någon öppna dörren och vi gick ifrån varandra. 

Här får ni en del och vi är ledsna för att det tog tid men vi hade as många läxor den här veckan men det kommer komma några under lovet!! Hope ypu like it! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

NU har jag inget mer att läsa :( en guuu vad jag garva "IN YOUR FACE" HAHAHAHHAHAHAHHAA

Svar: HAHAAHAHA aa jag vet
None None

2012-10-27 @ 21:04:11
URL: http://youhavechanged.blogg.se/
Postat av: Julle

MEN LÄGG UPP EN NY DEL!!!!!!

Svar: Skriver en nu :)
None None

2012-10-29 @ 23:57:03
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0