It's all about love Chapter 15


It's all about love Chapter 15 - Do You Like me?
 
Vi kolla varandra i ögonen och jag druknade i dom. Jag visste inte vad som skulle hända. Tänk om han kysser mig?, vill jag det?. Det var så många frågor som jag ställde mig själv. Niall bet sig i läppen och sen så vända han på huvudet och kollade på filmen igen. Jag vände mitt huvud igen och fortsatte kolla på filmen. 


När filmen var slut så sms jag Alli. "Vgd?<33" skickade jag. Jag fick ett snabbt svar. "Jag hänger med killarna i vår lägenhet så kom, hur var dejten så? <33" "Ok vi kommer, det var ingen dejt<33" "Ok, är du verkligen säker? Kysstes ni?<33" "Ja jag är säker och nej det gjorde vi inte<3" "Ok då ses vi snart<33" "Aa det gör vi<3" 
"They other are at mine and Alli's apartment" sa jag
"Okey" sa han och så gick vi dit. 
"Hey" skrek jag när vi kom in och Alli kom springades till mig. 
"Hej" sa hon och kramade mig.
"Saknat mig eller nåt?" sa jag och skratta lite.
"Typ" sa hon och så tog jag av mig mina skor och jacka. Sen så gick vi in i vardags rummet. Niall var ite långt efter.
"So what can we do?" frågade Lou
"I don't know, can you guys sing for us?" frågade jag
"Of course we can" sa Lou
"I need a guitar" sa Niall
"You can borrow mine" sa jag
"Can you play guitar?" frågade Niall förvånat
"Yeah" sa jag och så gick jag iväg till mitt rum. Jag tog min gitarr och så gick jag tillbaka.
"Here but be careful with it" sa jag "It's my baby" sa jag sen
"I promise" sa Niall sen så tog han några ackord. Han var tvungen att stämma den också för att jag hade inte spelat på länge. Han började spela LWWY och Liam började sjönga. Jag älskade den låten, dom är så duktiga asså. Man måste älska dom seriöst.  
När Zayn börja sjunga kollade han på mig och jag tror jag rodna. Jag kollade ner på mina händer som darra lite nervöst och när Zayn sjungt klart och dom hade alla sjöngt refrängen och Zayn hade sjungt sitt och Niall börja sjunga sitt solo kolla jag på Zayn som log vänligt tillbaka. Vad var det med han som fick mig att bli så nervös. När han sjöng And if we get together dom orden ekade i mitt huvud. När jag rammlade i parken nästan måste också vara något. Något som jag måste ta reda på vad det är. Dom sjöng klart sista meningen And live while we're young och jag sa till sa till Mell.
"Jag tror jag har känslor för han..." Mell kollade förvånat på mig men det gjorde alla.
"Come on,why can't you talk english!" Lou tittade på både mig och Mell.
"Förlåt men det är.... Oh right..Well it's private.." Nästan alla nickade.
"Vem? Jag kan gissa på..." jag avbröt henne.
"Shh! Det är killen som vaktade mig när du var iväg." Hon kollade på mig.
"Jag visste det! Men varför ger du inte han en chans?" Jag svarade osäkert.
"William..." nu vart det lite tyst. Lou och Zayn vart lite iriterade på att vi pratade på svenska men dom uppfatta William. 
"Jag frågar Niall..." Mell gav ett tecken med fingret först på Niall och sen på yterdörren och dom gick ut...
"Do you know if Zayn likes Alli?" fråga jag
"Yeah he really like her, why?" sa Niall
"Yes! Alli likes him to but she is afrid to be hurt agin" sa jag
"Oh okey" sa Niall. Jag gick till Alli och dom andra igen.
"Alli!! Han gillar dig, han gillar dig!!!! OMG ni måste bli tillsammans!" skrek jag och alla kolla på mig.
"Är det sant?? Vad ska jag gör?" sa hon och alla andra var förrvirade.
"English please?" sa Zayn
"No!" sa jag
"Kyss honom!" sa jag
"Nej..... Nej verkligen inte" sa hon
"Varför inte? Då vet du att han att du gillar honom" sa jag
"Men det fett pinsamt om jag kysser honom framför alla andra" sa hon
"Ne.. ne men gör det" sa jag
"Om du kysser Niall" sa hon och Niall regerade på hans namn.
"Nej han är min bästa vän" sa jag
"Men jag vet att du gillar honom" sa hon och hon hade rätt men jag kunde inte, jag visste inte om han gillade mig och då skulle det bara vara pinsamt. 
"Men han gillar endå inte mig så" sa jag
"Han gillar dig jag lovar" sa hon och jag kollade på Alli och sen Niall. 
"Vem börjar?" frågade jag
"Vet inte men vi kan göra det senare asså privat" sa hon
"Okej vi kör på det" sa jag och satte oss igen och alla andra kollade bara på oss. 

Hoppas ni gillar det!  

Kommentarer
Postat av: Julle

hahhahaha omg fett glad har sååå mycket mer att läsa kvar :D

2012-10-27 @ 20:57:42
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0