It's all about love Chapter 13 - Good bye forever!

Tidigare...
Zayn var inne i Allis rum och jag vet faktiskt inte vad han gjorde där inne. Jag hörde några komma men jag brydde mig inte tills jag höre en röst som jag älskar... Eller rättare sakt jag älskar allt med honom men det kommer jag aldrig berätta för honom för han kommer aldrig känna detsamma... Eller jag tror inte det i alla fall


Efter ett tag fick dom andra besöka mig och jag fick en chock när jag såg vem som kom först in i rummet,William... Jag fick kalla kårar och rysningar och kollade rktigt argt på han. En sjuksköterska var inne i rummet. 
"Can you please show William the way out because I don't want him here.. Hon nickade och William kollade på mig.
"Men All det var bara ett mis...Jag avbröt han
"Ett misstag att komma hit.Good bye forever William!" sa jag med all röst jag hade. Sjuksköterskan sa åt han att gå ut och ut ur mitt fönster kunnde jag se hur han sparka till en krukväxt med all sin kraft och den gick sönder innan han fortsatte gå.Mell kom fram till sängkanten.
"Docktorn säger att du får gå hem men jag måste till jobbet så Zayn och Niall får passa dig under tiden." Varför då? Jag kan sköta om mig liksom!
"Varför ska dom passa mig?!" Mell sukade...
"Ifall du blir sämmre så kan dom ringa ambulansen." nu förstod jag och nickade förstående.En sjuksköterska tog bort slangen i min näsa och dom två slangarna i min högra arm. Jag fick klä på mig och gå i ett par kryckor som det inte gick så bra i att gå så Louis bärde mig till bilen sista biten. Louis sjutsade mig,Zayn och Niall till min och Mells lägenhet och Harry sjutsade Mell till jobbet och Liam hem. Zayn hjälpte mig fram till soffan som jag la mig på och svepte runt en filt om mig. Zayn satte sig brevid mig och jag kollade lite på han och vi fick ögonkontakt som jag snabt bröt och kollade på Niall som letade blad video spelen. Efter ett tag tjöt han.
"FIFA 12!!" och dom vart helt hysteriska inan dom kolla på mig.
"I will kick your asses!" sa jag efter en stund och fick kontrolen och körde mot Niall. Det var jämnt i början men till slut vann jag med 4-3.
När jag kom hem så satt Alli, Niall och Zayn och spela fifa. Jag gick dit och kolla lite.
"Hey I'm going to do some diner so what do you want?" frågade jag
"Hey ehm I don't know just take something" sa Alli
"Okey" sa jag och jag tänkte att det skulle bli spagetti och köttfärssås.
"I can help you" sa Niall
"You don't need to" sa jag
"But I want to" sa han och så gick vi till köket och börjde fixa. En timma senare var allt klart. Vi hade dukat och fixat mysigt. Det blev jätte bra. Jag tog fram en flaska vin till maten fast det skulle inte Alli få dricka, det hade doktorn sagt så jag tog fram mineral vatten och läsk. Killarna kom precis i tid. Dom hade typ jobbat på albumet tror jag.  Alla tyckte att maten var god och jag med. Jag och Niall åt typ lika mycket och det är mycket det. Efter det så tog Harry och Liam hand om disken. Vi satte oss och kolla på 21 jump street. Vi satt och garva mycket. Filmen var bra och sen så gick vi och la oss.
Sorry för att vi inte har skrivit något på ett tag men vi har haft mycket att göra och vi har inte orkat helt enkelt. Hoppas att ni gillar delen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0