It's all about love Chapter 11 - Why?

Tidigare...
Jag gick in i Louis rum och la mig i sängnen men jag kunnde inte riktigt sova. Alli var så söt men hon hade en pojkvän och jag ville inte förstöra för dom så jag lät det bli. Jag somna efter någon timma men tänkte mycket på Allie... 

Allison var i England och jag kunnde spendera så mycket tid som hällst med Tessan. Alli hatade Tessan och jag visste inte varför men nu skulle jag glömma Alli så som hon kommer glömma mig som Tessan sa...
Jag vaknade upp av att någon knackade på dörren.
"Come in!" Zayn kommer in i rummet med bara mjukis byxor.
"I don't relly know how to make breakfast could you please help me?" jag nickade och börja fixa pankaakssmeten som snabbt vart till pankakor. Vi åt upp och min mobil plinga till. William hade skickat ett sms men när jag såg medelandet bröt jag ut i tårar. Jag sprag ut från längenheten från hela byggnaden. Jag hörde Zayn roppa efter mig men jag bara sprang. Visst jag var inte så snabb och det var kalt utan min jacka men jag brydde mig inte. Jag såg en bänk om jag satte mig på och bröt ut i tårar. Sms var en bild på han och Tessan tung kyssas. Jag orka inte med mer. Min mobil pep till och jag slängde den ut på gatan. Efter några minuter såg jag Harry som när han såg mig börja springa i mot mig. Han kom fram till mig och tog av sig sin jacka och satte på den på mig och jag grät i hans famn när han krama om mig. Han skickade något sms och sen börja vi gå hem mot dom igen. Jag tror nog jag skulle bli förskyld men jag brydde mig inte längre. Vi kom in i huset och jag visade Harry bara bilden och han gick och fixa te och satte mig i soffan med en filt över mig. Jag var glad på ett sätt att mobilen inte gick sönder och på ett annat inte.Dom andra kom in rusande och jag satt i Harrys famn och bara grät. Harry gav min mobil till dom andra och Mell fick som ett raseriutbrott. Hon börja svära på svenska och säga att hon skulle döda han och mer. Harry reste sig upp och Zayn satte sig brevid mig.
"You deserv better you know..." jag bara skaka på huvudet.
"No..." sa jag tyst så bara Zayn hörde och han drog in mig i en av hanns varma trygga kramar. Allt känndes så bra för bara några minuter sen. Jag satt där med Zayn en stund innan dom sa att jag måste ha frisk luft och skulle gå med Louis till mataffären. Köpa mat eftersom dom hade slut på mat.
Jag var så arg på William. Hur kunde han göra så mot henne?. Jag var arg, jag skulle bara vilja slå honom just nu. En riktig käft smäll. 
"Do you wanna go for a walk?, frågade Niall
"Yeah sure" sa jag. Jag skulle nog behöva frisk luft. Jag gick och tog mina kläder från torkskåpet och så satte jag på mig dom. Jag satte upp håret till en slarvig bulle. Det blev ganska snyggt. Förutom att jag inte hade något smink. Jag ser helt sjuk ut utan smink tycker jag. Men just nu orkade jag inte bry mig så jätte mycket. Jag gick och tog på mig mina skor och jacka. 
"Should we go?" sa Niall
"Yeah" sa jag och så gick vi. Det var fint i England.
"What are you doning on friday?"frågade Niall
"Nothing I think" sa jag och jag undrade om han tänkte fråga mig om en dejt. Men det skulle kännas lite tidigt och konstigt enligt mig. 
"I just wanted to know if you wnted to go on a movie or something?" sa han fast han lät inte nervös som alla killar brukade göra.
"Like a date?" frågad jag
"No just friends"sa han
"Good and I can so.. yeah" sa jag
"Good" sa jag och så fortsatte vi gå utan att prata. Det behövdes inte. 
"Don't you think that Allison and Zayn would be a cute couple some day?" sa jag och kollade på Niall och han tänkte lite.
"Yeah they would and Zayn is a good guy and he would never hurt Allison" sa han och jag nickade och log mot honom. 
"What's your favorite song?" sa Niall 
"I don't really know, it is so many good songs in the world" sa jag och Niall nickade. Vi bestämde oss för att gå tillbaka. 

Vi kommer lite sent om dagrna med delarna ursäktar för det!
 

Kommentarer
Postat av: Julle

HAAAAAATTAAAAAAR WILLIAM JUST NU!!!!!


nu ska jag läsa nästa kapitel :D

2012-10-14 @ 17:36:50
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0