It's all about love Chapter 10 - The horror movie

Tidigare...
Vi båda gillade mat mycket. Han skulle ha film kväll med killarna och han frågade mig om jag ville komma. Vad tror ni att jag svarade?? JA!! såklart. Jag frågade också om Alli kunde följa med och det kunde hon. Jag kände på mig att det skulle bli en bra kväll....

Vi bestämde oss för att vara hos Louis och Harrys lägenhet. Jag vet hur den ser ut.. hehe. 
"Hey" sa Louis när vi kom. Alla var där förutom Alli och Zayn som skulle hämta Alli, så dom borde komma snart.
"Hey" sa jag och så gick vi in och tog av oss skorna och jackorna. 
"Are you hungry?" frågade Louis
"Always" sa jag och dom kollade konstigt på mig och sen kollade dom på Niall. Sen kollade dom på varandra och så börjde dom grava... Normalt??. 
"What should we eat?" frågade Harry
"Pizza!!" sa jag och alla tyckte det lät som en bra ide. Louis ringde och beställde pizzor.
"Can you play fifa?" fråagde Niall
"Yeah but it was a long time ago that I play" sa jag
"Good, sa han och gav mig en kontroll. Det var en ganska jämn match. Men jag vann...
"WOOOHOOOO!!!" skrek jag när jag fattade att jag vann. Niall satt där chockat och försökte fatta vad som hade hänt. Killarna satt också och funderade på det. Det ringde på dörren och Lou gick och öppna. Det var Alli, Zayn och PIZZORNA!!!!!. Vi satt alla i soffan och åt pizza och turades om att spela fifa. Vi hade hög musik på också. Det var en pizza bit kvar. Jag sträckde mig efter den och så gjorde Niall.
"I want it" sa jag
"I want it to" sa han och vi kollade med mördarblickar på varandra. Han försökte ta den men jag hoppa på honom och så var det ett krig igång. Det började med att jag jaga honom sen så började an jaga mig. Jag sprang ut. Jag visste inte vart jag var på väg. Jag kollade bkom mig och Niall var fortfarande efter mig. Jag såg en strand, en brygga. Jag sprang ut till bryggan och jag hade inga skor på mig så jag brydde inte mig om det eller jacka. Jag gjorde kanonkula rackt ner i vattnet. Jag kom upp ovanför utan och precis då hoppa Niall ner i vattnet. Vi svätte vatten på varandra. 
"Okay I give up now" sa jag och klättra upp från vattnet. 
"Good but we can share" sa han
"That's a good idea" sa jag. Vi gick tillbaka och när vi kom in i lägenheten så kollade alla konstigt på oss.
"Who's gonna get it?" frågade Louis
"We decided to share" sa jag och dom började skratta och så gjorde Louis en face palm. 
"I'm just going to changed clothes" sa Niall
"Can I borrow some clothes from somewon?" frågade jag
"Me" sa var Lou snabb med att säga. Jag följde efter honom in till hans rum. Han gav mig hans one piece. 
"Thanks" sa jag
"No problem" sa han och så gick jag till toan och så bytte jag om. 
"What should I do with my clothes?" frågade jag och Lou tog dom och så hängde han dom i torkskåpet. 
"Thanks" sa jag. Vi gick tillbaka till dom andra. Jag satte mig i soffan brevid Alli och Niall. Alli satt brevid Zayn. Harry och Liam satt på golvet på en maddras och Lou satt i fåtöljen. Vi kollade på the grudge och jag och Alli satt ihop tryckta mot varandra. Vi var jätte rädda och jag vågar inte krama Niall för jag känner inte honom så bra.
När Lou sa att Mell fick låna kläder av honom blev jag avundsjuk. Hon kunde fått låna av mig. Jag tänkte ganska mycket på henne nu för tiden. Jag gillade henne tror jag. Hon är en bra kompis i alla fall. När jag kom tillbaka så hade Lou och Mell fortfarande inte komit tillbaka. Jag blev verkligen avundsjuk nu. Dom kom ut sen. Hon satte sig brevid mig och Alli och det kändes ganska bra. Vi skulle kolla på the grudge tydligen. Efter halva filmen kolla jag på Mell som satt ihop tryckt mot Alli. Dom såg jätte rädda ut. Jag undrade varför hon inte satt nära mig fast i för sig så känner inte vi varandra så bra.
Jag var nog den lättskrämdaste personen i värden! Jag skrek hela tiden oavsätt och Zayn kollade mycket på mig men det var inget jag brydde mig om liksom.När halva filmen gått valde jag att gå ut i köket och ta ett glas vatten.Jag tog ner ett glas efter att ha letat i alla hyllor och fyllde de med vatten,tog en klunk satte ner det på bänken och la mina händer på bänken och andades.Jag kommer aldrig se den där filmen igen. Plötsligt tar någon tag i mitt ben och jag börjar skrika och sen gråta lite och när jag upptäkte det var Lou tog jag mitt glas med vatten och hällde allt på han.
"That wasent funny!" skrek jag och såg Zayn komma från soffan antagligen för att jag skrek så högt. Lou reste sig upp från golvet och Zayn kom fram och krama mig. Jag vet inte varför men det känndes tryggt i hans famn. 
"Lou why did you scard her?" Zayn kolla på Lou som hade fortfarande ett flin på munnen men bara ryckte på axlarna. Zayn tog tag i min hand och jag kännde ett pirr i min mage. 
"Come" jag följde med han och satte mig närmare Zayn med ett vakande öga på Lou. Min mobil plinga till och hela jag fylldes med lycka.William hade skrickade sms. "Gumman hur har du det och vad gör du?Saknar dig så!♥♥♥♥" jag svara med ett leende "Är med hela One Direction med Mell och kollar på the gruge!Saknar dig med!!!♥♥♥♥" Zayn kolla på mig och jag kollade upp säkert med värdens största leende och skrek till när jag kolla på tv för just då skulle ju hon vara tvungen att komma fram! "Jag spelar Fifa med Mark & John och hoppas inte du du hittar något under sängen när du kommer hem!♥♥♥♥" nu vart jag lite skraj varför ska alla skrämma mig? "Jag kommer inte titta där ingen chans men god natt ringer dig imorgon! ♥♥♥♥" han svara snabbt "Du måste kolla!!Längtar tills jag får höra din röst♥♥♥♥" jag log och vart så glad när jag såg att eftertexterna rulla. Jag reste mig upp och det gjorde även Zayn. Alla sov,typiskt. 
"Do you have any beed I can sleep on tonight?" Zayn börja fundera.
"Well you can take Harrys room,I just take Louis room" jag nickade och Zayn peka på Harrys rum som jag gick in i och la mig i sängen och somna snabbt på...
Jag gick in i Louis rum och la mig i sängnen men jag kunnde inte riktigt sova. Alli var så söt men hon hade en pojkvän och jag ville inte förstöra för dom så jag lät det bli. Jag somna efter någon timma men tänkte mycket på Allie... 

Lite längre så hoppas ni blir glada!

Kommentarer
Postat av: Julle

Fett bra kapiteeeeel!!! <33 MER MER MER MER MER MER MER MER!!!!!

Svar: Tack!!! <33 :D
None None

2012-10-09 @ 12:21:33
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0