It's all about love Chapter 33

Tidigare...
"Är du flygrädd?" fråga en killen brevid mig och jag nicka.
"Här ta den här, den kommer att hjälpa" sa han och så gav han mig en tablett. När vi hade komit upp i luften reste jag mig och så gick jag till mitt gången och så började jag dansa. Flygvardinnor kom och sa åt mig att jag skulle sluta och så gjorde jag det. När dom hade gått igen så började jag dansa igen. Jag sluta inte när dom sa till mig och jag streta imot när dom försökte stoppa mig. Till slut så fick dom sätta handklovar på mig och så fick någon sitta brevid mig och kolla vad jag gjorde och jag skrek lite då och då kan jag erkänna. Till slut så somna jag.


Jag vaknade av att någon skaka mig. 
"Mamma sluta, låt mig sova" sa jag
"I have no idea what you said but you need to wake up" sa en killröst. 
"Let me sleep" sa jag och så försökte jag sova men det gick inte så bra så det var lika bra att gå upp. Jag satte mig upp och så kisa jag lite.
"Oh hi Barney" sa jag
"I'm not Barney, I'm Niall" sa han 
"I know you are Barney, you can't fool me" sa jag och han suckade.
"And by the way where is Lilly and Marchal and Robin?" sa jag och han tog händerna bakom huvudet och så gick han runt. 
"Let's go to Allis apertment" sa han
"You mean Lilly Barney?" sa jag frågande
"No Alli your bestfriend" sa han
"Oh Alli but she is live in Sweden you know and I met Ted last night" sa jag och han kolla på mig förvånat.
"Tell me more about Ted" sa han
"You know him more than I do" sa jag och han knappade på sin mobil och ringde någon säkert Ted. Barney pratade en liten stund och sen så la han på.
"Lets get you home" sa han
"But I don't live in London stupid" sa jag och han gjorde facepalm. 
"We can go to mine apertment" sa han
"I don't go home with strangers but you are Barney Stinson so okey" sa jag och han suckade och så hjälpte han mig upp. Vi började gå längst gator jag inte kände till och till slut började jag skutta runt för att det var så tråkigt. 
"Mell stop it!" sa han till mig men jag lipade åt han och fortsatte sen och började sjunga "Im sexy and I know It!" alla började kolla på oss och Barney sa åt mig att sluta men jag började shaka hela min överkropp upp och ner. Han tog tag i mig men jag sprang i från han och skrek "You can not control me,couse this is what I'm made of!" och började sjunga på den och snart såg jag inte Barney mer men krockade i någon.
"Mell!" sa en tjej röst som jag kände igen.
"Lilly?Robin?" sa jag och kollade upp. Det var Lilly!
"Yeah It's me Lilly come let's go to my place!" brevid henne stog Marchal.
"Hi ther Marchal!" sa jag och han kollade konstigt på mig.
"Alli what's wrong with her?" Är det ett smeknamn till Lilly?
"Very much explain later" svarade Lilly och vi började gå till henne. Utanför stog Liam Payne och jag typ flippa ur! Omg Liam stog framför mig!
"Lilly!Marchal! That's Liam Payne from One Direction OMG STAY CALM EVERYBODY!" skrek jag och Liam kollade på mig.Jag viskade till Lilly.
"Be cool!" och hon nickade.
"Hi Mell!" sa han till mig. Hur visste han mitt namn? Försök vara cool nu du vet ju hans namn med!
"Oh nana what's your name? Oh nana Mr Payne!" sjöng jag till han och han vart chockad.
"Yeah come let's go inside!" sa Lilly och drog mig iväg från den snygge Mr Payne.
"Not cool Lilly I think I have a thing going on with him an..."
"No just me quiet! You need to sleep!" sa hon och öppnade dörren till henne och Marchals lägenhet. Hon pekade på soffan som jag gick och la mig på och somnade...

Lite kort men vi lovade ett! ;)

Kommentarer
Postat av: Julle

BAAAAAAAAAAAA JAG MÅSTE PLUGGAAAAA!!!!!!! :'( men asbra del, see ya... NU!!!

2012-12-02 @ 21:08:45
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0