It's all about love Chapter 32

Tidigare...
"Allie what is it?" sa jag mjukt och satte mig ner på huk framför henne.
"Why aren't you screaming at me?" Frågade hon och kollade upp på mig.
"Why would I? Allie please tell me...I can't stand se you like this..." sa jag och fällde en tår. Hon var helt skräck slagen.
"Please tell me I wont tell enyone" sa jag och hon kollade upp och jag öppnade mina armar för henne. Hon la sig snabbt i mina armar och började gråta. Hon höll sina armar hårt runt min överkropp som om något skulle ta henne iväg från mig. Jag tog mina armar och "skyddade" henne och hon vart lugnare.
"They did it.." sa hon efter ett tag.
"Did what?" frågade jag och pussade henne på hennes huvud.
"They hurt me...." sa hon och började gråta mer...

 
Minnena från förr spelades upp. Hur pappa slog mig när jag inte gjorde rätt. Tog tag mig i handlederna kollade mig i ögonen och höjde handen och slog mig rätt i ansiktet. Mamma brydde sig inte. Det gjorde dom aldrig. Jag trodde Zayn skulle göra samma sak för det gjorde William en gång. När jag vägra ha sex med han. Han slog mig hårt kollade mig in i ögonen och sa "Du gör som jag säger du har ingen rätt att säga nått" och sen börja han igen. Det var hämskt och jag ville inte erkänna det men jag blev våldtagen... Jag var trygg hoss Zayn. Han skrek inte på mig utan höjde rösten men sen mjukna. Han öppnade sin trygga famn och tog emot mig. Han slog mig inte.
"Hey,please babe stop crying" viskade Zayn i mitt öra med gråten i halsen. Jag torkade bort tårarna och slutade äntligen gråta.
"Who was it?" sa han lite tyst.
"My dad..." sa jag lika tyst,
"And William one time..." jag var nära på att börja gråta igen men hejdade mig.
"Wait here I gett you some tea" sa han och reste på sig och jag satte mig i soffan. Jag tog den svarta filten över mig. Zayn satte på vattenkokaren och lutade sig mot bänken. Han tog handen på sin panna och började grubbla. Vattnet slutade koka och Zayn hällde upp 2 koppar och la in tepåsar i dom.
"Sugar?" frågade han och jag nickade. Zayn la i 2 socker bitar i ena och inget i den andra. Han gav mig koppen med soker i och jag la den på bordet. Den var fortfarande för varm och så gjorde även Zayn. Han satte sig i soffan och snodde åt sig halva filten. Jag drog tillbaka filten med ett flin på mina läppar och han och ja började bråka om filten.
"I want it for myself!" sa jag och drog den till mig.
"We can share!" sa Zayn och drog den åt sig.
"Fine!" sa jag och la mig över hela han. Mitt huvud var vänt mot taket och Zayn vart irriterad på mitt hår och satte sig upp med mig.Jag vände mig om så jag såg han och satte mig skräddare. Zayn tog upp koppen och det gjorde även jag och så började vi dricka upp vårt te. Zayn sa inget utan bara drack sitt te. Zayn la ner sin kopp som han hade druckit upp och det gjorde även jag.
"I promis that I won't hurt you,never ever" sa han och satte sig närmare mig.
"I know" sa jag och böjde mig fram och mötte han i en kyss. Vi kollade på varandra och min maskara måste ha kletat ut sig. Zayn slikade sin tumme och torkade bort det som antagligen var kletat under ögonen.
"Your so pretty" sa han och jag böjde mig fram och kysste han. Vi fortsatte att kyssas och snart vart kyssarna mer pasionerade och våra tungor sökte sig till varandra. Våra blickar mötes dom gångerna inte vi blundade. Jag böjde mig sakta bakot och fick snart Zayn över mig. Jag ville stanna här i nuet. Jag ville ha Zayn.
"Zayn" sa jag mellan kyssarna.
"Mm" svarade han.
"I'm redy..." och Zayn kollade på mig och jag nickade. Han förstod. Han tog tag om min överkropp och lyfte upp mig i hans famn. Jag tog mina ben runt hans höft och han ställde sig upp. Han gick mot hans sovrum och var nära på att komma in igenom dörröppningen men istället vart jag tryckt mot väggen och han kysste mig pasionerat och ögonkontakten bröts aldrig. Han började bära mig mot sängen och nästan slängde mig på sängen och tog av sig tröjan och drog ner mina byxor...
Jag höll på att göra mig iordning till festen. Jag hade precis tagit en dusch och just nu hållet jag på att välja en klänning som jag ska ha på mig. Jag valde till slut en röd glittrig klänning. Jag började sminka mig. Jag gjorde sminkningen så den skulle passa till klänningen. Jag lät mitt hår vara som det var för jag har lockigt hår. Jag tog på mig ett par röda klackskor. Jag tog på mig en jacka sen så började jag gå mot klubben som jag skulle festa i. När jag kom dit så bestälde jag en drink på direkten. Jag tog en till och sen så gick jag till dansgolvet och så började jag dansa förfullt. Jag drack en del till och jag blev full kan man säga och alla vet nog hur man blir när man är full. Jag såg Ed stå och prata med några tjejer. 
"Hey Ted!" skrek jag för att musiken var så hög.
"Mell? My name is Ed by the way" sa han
"Yeah I know but I like Ted more so I'm gonna call you that" sa jag
"Are you drunk?" fråga han
"Yeah" sa jag och jag tog upp min mobil.
"Wait a sec I just gonna call my friend" sa jag och han nickade. Jag klicka upp någon så ringde jag hen.
"Hej?" svarade en röst och jag tror att det var William.
"I have some impotant stuff to say" sa jag men jag undrar varför jag inte sa det på svenska men just nu bryr jag mig inte.
"Mell?" sa han
"Yeah and I hate you and never call me agin" sa jag
"Va? Det var du som ringde mig" sa han
"We are never ever ever getting back togheter" sa jag och så la jag på
"Are you okey?" fråga Ted (Ed) 
"Yeah and I just gonna text a friend and after that we can talk, party or whatever we wanna do" sa jag och så tog jag fram min och Allis konverstation. Jag började skriva. "Hey I have some really impotent stuff to tell you" skrev jag och jag fick snabbt ett svar. "Va? Vad har hänt och varför skriver du på engelska?" stog det. "I don't know I want to and that I wanted to say to you was that I'm SUPERMAN!! nanananananana BATMAN!" skrev jag till henne. "Är du full?" skrev hon tillbaka. "Yeah" skrev jag och sen så la jag bort mobilen.
"So what are you wanna do now Ted?" fråga jag
"Can you please don't call me Ted" sa han
"No have you seen How I Met Your Mother?" sa jag
"Yeah?" sa han
"And there is a guy called Ted there and I like him and that's why I call you Ted" sa jag och han nicka. Jag försökte kyssa han men han bara putta bort mig och jag blev sur så jag gick där ifrån. Jag tog en taxi till flygplatsen. Jag vill träffa Niall. Jag gick och köpte en biljett och jag försökte verkligen se normal ut så jag kunde få åka med. Jag fick en biljet och planet skulle gå om en timme så jag gick igenom alla säkerhets kontroller och dom märkte ingeting så det var tur. Jag satt och vänta tills man fick gå på. Jag satt mig där jag skulle och sen så vänta jag tills hela planet var fyllt och vi skulle gå. 
"Är du flygrädd?" fråga en killen brevid mig och jag nicka.
"Här ta den här, den kommer att hjälpa" sa han och så gav han mig en tablett. När vi hade komit upp i luften reste jag mig och så gick jag till mitt gången och så började jag dansa. Flygvardinnor kom och sa åt mig att jag skulle sluta och så gjorde jag det. När dom hade gått igen så började jag dansa igen. Jag sluta inte när dom sa till mig och jag streta imot när dom försökte stoppa mig. Till slut så fick dom sätta handklovar på mig och så fick någon sitta brevid mig och kolla vad jag gjorde och jag skrek lite då och då kan jag erkänna. Till slut så somna jag.

Så jobbar på ett till! :D

Kommentarer
Postat av: Julle

.....this is getting awkward...

2012-11-30 @ 11:14:06
URL: http://youhavechanged.blogg.se/
Postat av: ida&Z

länkbyte? :D

Svar: Jadå ;)
None None

2012-11-30 @ 18:21:50
URL: http://onedfanfic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0