It's all about love Chapter 31

Tidigare...
"Hej" sa jag
"Hej det är jag du vet som är chef över maxfactor stylist" sa hon
"Ja?" Sa jag och så reste jag på mig så vi minde prata ifred. 
"Det har blivit någe fel på schemat så du kommer åka på Onsdag kväll istället" sa hon
"Okej" sa jag
"Vi är ledsna och jag hoppas att det är okej" sa hon
"Ja då det är inga problem" sa jag och sen så prata vi lite till och hon heter Sonja och är 28 år gammal sen så la vi på. När jag kom tillbaka så var alla klara och do. Höll på att duka av. 
"Vem var det?" Fråga Alli
"Min chef" sa jag
"Vad ville hon då?" Fråga Alli. Ska jag berätta för henne? Fast det blir inte kul då asså jag vill överraska dom...


"Inget" svarade Mell och jag såg att hon döljde något.
"Du är inte bra på att ljuga...Det har du aldrig varit." sa jag och gick iväg till mitt rum. Jag började packa min väska. Det var en timme kvar innan vi skulle åka. Det skulle vara tråkigt att lämmna Mell men hoppas att det löste sig mellan henne och Niall. Kanske kan man fråga Zayn sen om Niall har sagt nått till dom. Väskan var full och nu var problemet att stänga den. Hm hur skulle vi göra nu?
"Zayn!" roppade jag och Zayn kom snabbt in i rummet.
"Yes honey?" sa han.
"Help me close my suitcase" sa jag och han nickade.
"Sitt on it and I close it okey?" sa han och gick mot väskan.
"Am I that heavy?" frågade lite chockat men oseriöst. Zayn tog tag i min midja och bärde upp mig.
"Zayn,Zayn!" Jag höll i mig på hans axlar med mina händer och han placerade mig försiktigt på väskan och stängde låset.Han log och böjde sig ner och kysste mig.
"No you are not heavy." sa han när vi avslutat kyssen.
"Prove it" sa jag och han lyfte upp mig igen. Jag började skratta och han snurrade runt. Han tog sakta ner mig och jag placerade mina ben runt hans höft och han placerade sina händer under min rumpa så han kunnde hålla upp mig.Vi började kyssas men mer pasionerat nu och våra tungor sökte varandra. Zayn vingla nu mera runt och snart rammla han på sängen med mig över han. Mina ben var på varsin sida av Zayn's höft och mina händer började trassla in sig i Zayn's hår. Jag ville bara ha mer och mer. Zayn slutade efter ett tag och vi satte oss upp.
"We gotta go,we must catch the plane..." sa han leedsamt och jag nickade bara.
Vi satt i bilen påväg till flygplatsen. Jag ville följa med så jag kan säga hejdå till dom. Alla var ett något ledsna för att jag inte skulle med till London och jag var till och med ledsen även fast jag vet att vi kommer att träffas på torsdag. Vi fick ta backvägen för annars skulle vi inte komma in. Niall tog tag i min hand så vi höll varandra i händerna. Jag log mot honom och han log tillbaka. Alli kolla lite snett på oss. Dom andra vill väll att vi ska bli tillsammans igen och det är vi ju men det vet inte dom. När vi kom fram till gaten så fick vi säga hejdå.
"So this is goodbye?" sa jag
"I guess so" sa Niall
"Promise that you are coming to visit in London" sa han sen
"I promise" sa jag och jag visste inte om jag skulle kyssa honom eller inte. Jag krama om honom och sen krama jag om alla andra.
"We have to go now" sa Lou
"Okey bye and I promise that I'm going to visit you in London" sa jag till alla och dom log mot mig och sen så vände dom sig om och började gå. Jag stod kvar där och Niall kolla bak på mig då och då. Han så bekymrad ut. Han vände sig om började springa mot mig och jag började springa mot han och vi möttes i en passionerad, romantisk och underbar kyss. 
"Now can I go" sa han och log mot mig och jag log mot honom och så vände han sig om och började gå. Jag började också gå och sen fick jag ta en taxi hem. När jag kom hem så var min mamma hemma.
"Vart har du varit?" sa hon
"Med Alli och Niall och resten av killarna i One Direction" sa jag och hon nickade.
"Vill du ha något att äta?" fråga hon
"Nej jag åt mycket till frukost" sa jag och hon nickade. Jag visste inte vad jag skulle göra nu. Jag kom att jag har ganska mycket tid för att göra saker så jag tänkte att jag kunde festa. Det var något jag tycker om att ha kul. Men klockan är liksom 11 så det är ingen idé direkt att göra sig i ordning nu för jag kommer väll gå vid 9 fast jag gillar mer att festa i stan så jag kan väll åka till min lägenhet. Fast jag orkar inte just nu så jag ska nog ta en tupplur.
Allie satte sig till rätta eller rättare sagt la sig över hela sin plats med huvudet på mitt knä. Jag strök henne på huvudet och hon försökte somna. Flyga var inte riktigt hennes grej och hon ville bara sova bort allt. Snart vart hennes huvud tyngre i mitt knä och hennes andetag tyngre. Hon hade somnat. 
"Candy?" frågade Niall och tryckte upp en påse godis i mitt ansikte. 
"No thanks" sa jag bara. Jag undrade vad det var som Allie hållt hemligt. 
"Whats with you?" frågade Niall och stoppade ner sin hand i påsen och tog en godis.
"Yeah It's like you ben worried mate" sa Louis. Så dom hade märkt det? 
"Nothing It's just..." började jag för det var något.
"Tell us" sa Liam.
"Well Allie has ben relly worried a long time now and she haven't told me why.."
"Then talk to her!" sa Harry.
"It's not easy when you guys are around all the time.."Dom satt tysta en stund.
"Do you know what? We are going on cinema tonight and you and Allie will have the hole house to your self." sa Louis och jag nickade. Vi behövde värkligen prata mer enskilt.
 
Vi gick in i lägenheten och jag var glad att vara hemma.
"Why arent the boys here?" frågade Allie förvånat för det var otroligt lungt och tyst.
"They are away" svarade jag.
"Why?" frågade hon och stog nu framför mig. Jag tog av mig jackan och svarade.
"Because we need to talk" Allie såg redan bekymrad ut när jag möte hennes blick.
"Why are so worried?" frågade jag mjukt.
"It's complicate.." svarade hon och kollade ner på marken. 
"I have time" sa jag och ställde mig framför henne.
"Well William seend me before a text that he will be waiting on me...I gott relly frightened. I din't want you to worry about me..." hon kollade bara ner.
"I will allways worry about you.You are my girl,every second that I'm away from you.. I just start thinking about what you are doing,if William or someone else you don't like are trying to hurt you and it's killing me to think about that. Every day in Sweden you diden't want to tell me,allways you found a exuse!" sa jag med lite högre röst och Allie började backa.
"Zayn don't please.." sa hon tyst och backade änu mer.Hon ramlade på soffan och drog knäna upp ansiktet och satt där och grät. Hon sprang inte ut. Hon stanade kvar började gråta och skaka av antagligen rädsla. Jag gick fram till henne och tog tag i hennes händer som låg runt hennes ben.
"No please don't Zayn I don't want please....It hurts..." jag vart helt chockad på det hon sa. Gjorde det ont? Vart? Vad ville hon inte. Hon skakade änu mer och snart började hon komma in mer i hennes egna värld och hon börja skaka allt mer.
"Allie what is it?" sa jag mjukt och satte mig ner på huk framför henne.
"Why aren't you screaming at me?" Frågade hon och kollade upp på mig.
"Why would I? Allie please tell me...I can't stand se you like this..." sa jag och fällde en tår. Hon var helt skräck slagen.
"Please tell me I wont tell enyone" sa jag och hon kollade upp och jag öppnade mina armar för henne. Hon la sig snabbt i mina armar och började gråta. Hon höll sina armar hårt runt min överkropp som om något skulle ta henne iväg från mig. Jag tog mina armar och "skyddade" henne och hon vart lugnare.
"They did it.." sa hon efter ett tag.
"Did what?" frågade jag och pussade henne på hennes huvud.
"They hurt me...." sa hon och började gråta mer...

Ser ut som om vi har fått run 15 mer läsare! :D  
Förlåt för att ni inte fick det tidigare :/

Kommentarer
Postat av: Julle

SHIT jag trodde att hon skulle fåe n stroke eller nåt!! :O kan inte vänat tills nästa kapitel!!! :D

2012-11-30 @ 10:07:05
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0