It's all about love Chapter 26

Tidigare...
"I don't know how to say this but... I think we need a... break" sa hon med samma röst och jag vet inte vad jag ska säga eller göra. Det blev knäpp tyst förutom då och då hörde man Mell snyfta. Jag var nära på att gråta. Vi hade inte haft ett långt förhållande men det var bra. Jag trodde vi hade något speciellt.
"Bye" sa jag snabbt och så la jag på. Vad ska jag göra nu då?...


Mell var i Sverige och det känndes ovanligt tomt i lägenheten. Hennes roliga skratt hördes inte i lägenheten och det känndes väldigt tomt. Jag hade nyss kommit hem från mitt jobb och tog en dush. Jag tog med mig ett par mjukisbyxor och min rosa magtröja. Jag skulle dansa efter duchen. Zayn jobbade och var på någon signering och jag var själv. Det var riktigt ensamt. Som tur skulle Zayn komma sen. Jag duchade klart och klädde på mig och tog min iPod och koppla in den i högtalarna. I ett hörn av vardagsrummet ställde vi speglar som gick ner till golvet. Jag satte på låten "Clean" som uppvärming eftersom den är lugn och ställde mig framför spegeln och dansa. Låten tog slut och "Give it up to me" började spelas och den fick bli min uppvärmningslåt. Jag började stretcha och sen började göra sittupps. Musiken var hög och jag började minnas när jag och Mell inte kunnde göra sittupps och skratta lite men jag saknade henne. Hur jag spräkte mina byxor när jag skulle gå ner i spagat och hon rammla in i väggen när hon försökte står på huvudet. Jag började göra sittuppsen allt fortare.
"Allie?" jag la mig ner på golvet och rulla runt så jag hamna på magen. Där stog Niall röd under ögonen.
"Niall what happend?" sa jag och reste mig upp. Jag gick imot han och han börja gråta. Jag öppnade min famn för han och han började gråta i min famn. Han var ungefär lika lång som mig. Jag släppte taget om han.
"Whats wrong?" fråga jag.
"Mel....she..." sa han och tystnade.
"She broke up with me...." jag visste inte vad jag skulle säga.
"Niall she is just sad because her fader is sick. Niall I know that she likes you a lot." jag tystnade en stund.
"Just let her have her time. Like I need mine some times" sa jag och han nickade och torkade bort tårarna.
"I have some ice cream if you want?" fråga jag försiktigt. Han nickade och jag tog fram en glass på pinne åt han. Han fick jordgubb och jag en chocklad. Vi båda gillade glassen och Niall var tvungen att gå hem. Om en halvtimme skulle Zayn komma och vi skulle mysa lite. Kanske skulle han sova hoss mig. Det känndes konstigt att inte William sov brevid mig men jag måste glömma han någon gång! Han gjorde mig så ledsen att det inte finns några ord kvar att beskriva kännslan. Niall gick ut genom dörren och jag vinka åt han hejdå. Jag började laga mat åt mig och Zayn som skulle komma snart och det fick bli Spagetti med köttfärssås. Jag fyllde kastrullen med vatten och väntade på att den skulle koka och efter ett tag börja den göra det. Jag stoppade i pastan och det ringde på dörren.
"Come in!" sa jag och vände mig om. Där stog Zayn med ett inte lika stylat hår och mer myskläder.
"It smells good!" sa han och jag nickade. Han stängde dörren och jag börja steka köttfärsen och hällde i allt som behövdes för såsen.
"Do you need some help?"
"Yes could you please set the table?" han nickade och började duka. Jag fortsatte att steka köttfärsen och röra om vi såsen. Ett par händer placerades på min midja. Jag kännde varma andetag på min nacke. Det var Zayn. Han kysste försiktigt min hals och vi började gunga lite och han placerade sitt huvud på min axel. Jag fick en bubblade kännsla inom mig. Jag stängde av plattan och vände mig om och möttes av Zayns ögon. Jag  drog mina fingrar genom hans hår. Hanns händer var fortfarande på min midja och hans kropp kom närmare min. Han kollade på mig i ögonen sen på min läppar och bet sig i läppen. Jag förde mitt ansikte närmare hanns och nu nuddade våra läppar nästan varandra.
"Allie,I would more than anything want to kiss you and stay with you for the night but..." jag avslutade hans mening.
"You don't want to rush things...I know" sa jag. Ögonkontakten var fortfarande inte bruten och jag lutade mig närmare och kysste hans underbara läppar försiktigt. Ett lykorus träffade min kropp och jag avsluta kyssen och kollade in i Zayns ögon.
"I love to kiss you" sa jag och kysste han mer. Han öppnade munnen mer och hans tunga känndes lite på mina läppar. Jag öppnade försiktigt min munn och gav han tillåtelse. Han kysste mig lite hårdare och mer intensivt nu. Jag hade lyckoruset hela tiden i kroppen. Min kropp sa ja och min hjärna nej och sen kom jag på,maten. Jag avsutade våran make out scen och kollade ner i golvet. Jag ville inte göra Zayn besviken. Zayn tog sin hand på min haka och drog upp mitt ansikte så jag kollade in på hans ögon. Jag kollade skamset på han men han bara skakade på huvudet.
"Don't be sad. I will never,ever be disipointed on you. Remember that." Sa han och kysste min panna och ett leende spred sig på mina läppar.
"Let's eat!" sa han och tog min hand och gick med mig fram till bordet. Han drog ut stolen och jag satte mig. Han tog skålarna och gick ut med dom i köket och fyllde på med pasta och kötfärs och kom tillbaka med skålarna och vi satte oss ner och började äta. Vi hade båda ätit klart och Zayn ställde undan skålarna och jag satt bara kvar. Zayn gick fram till steron och kopplade in sin telefon men hjälp av kabeln."Rhye - Open" började spelas och han kom fram till mig.
"May I have this dance?" jag tog tag i hans hand och nickade och reste mig upp. Han drog med mig ut i vardagsrummet och vi började dansa. Han händer placerades på min midja och jag placerade mina händer runt hans nacke. Vi gungade messt till musiken.
"Do you trust me?" frågar Zayn. Vad skulle jag svara? Jag gjorde det på ett sätt men på ett annat inte.
"Zayn....I trust you" sa jag.
"Thats good because the first thing a girl want in her relationship is trust." hur kunnde man inte älska Zayn.
"Zayn...I...think...I....have fall... in love...with you..." det var tyst. Hans kropp kom närmare min och våra läppar återförenades. Här ville jag vara för alltid.... 

Hoppas ni gillar det :)

Kommentarer
Postat av: Julle

Okej, skit i all drama jag bad om inna, det här ÄR BÄST!!!!! <3

Svar: Haha tack! :) <3
None None

2012-11-18 @ 19:50:44
URL: http://youhavechanged.blogg.se/
Postat av: Emina

OMG, vem gjorde eran design? SKIT SNYYG, PASSAR AS BRA till eran skit bra novell :D

Svar: Haha det är Daria som har gjort den ;)
None None

2012-12-06 @ 20:41:30
URL: http://jbieberstoryyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0