It's all about love Chapter 25

Jag var i min lägenhet i Svergie. Jag börjar tänka på allt som har hänt. Allt har gått för fort. Jag känner typ inte Niall eller jo i en vecka typ men endå och vi är liksom tillsammans. Det kanske bäst om vi tar en paus och lärkänna varandra tycker jag fast jag vet inte om min pappa kommer bli bra igen och jag känner att jag måste vara i Svergie också. Det kanske bäst om jag slutar på mitt jobb i England och se om jag kan få tillbaka det här i Svergie. Det blir nog bäst så men jag skulle inte kunna se Niall i ögonen och säga att att vi måste ta en paus, han har så fina ögon och jag skulle aldrig kunna se honom gråta. Men jag måste göra det här. Jag orkade inte tänka mer på det och jag var trött så jag gick och la mig. När jag väll låg där så kunde inte jag somna
Jag var på mitt rum själv. Mell hade åkt till Sverige och skulle antagligen inte komma tillbaka. Det var snart dax för min och Zayn's tredje dejt om man räknar med festen. Det här skulle nog bli bra. Jag hade fått tilltrot till Zayn tillbaka men inte helt. Den här dejten skulle vara nästan avgörande. Jag hade på mig klädningen som jag "fick" av Zayn. Den var bara så fin och vacker! Det knackade på dörren och jag gick och öppnade. Där stod Zayn. Jag kramade om han och kysste han snabbt innan vi börja gå.
"We need to talk.." sa Zayn.
"What,why?" vad var det nu? Jag darrade på rösten.
"I relly like you Allieson" sa han med en utdragning på relly.
"Would you like to be my girlfriend?" All oro släpptes och jag log bara och kysste han mjukt och lite längre.
"I take that as a yes" sa han och vi börja gå.
När jag fick reda på att Mell var i Sverige och skulle troligtvis inte komma tillbaka blev jag förskossad. Men jag fick inte veta varför hon åkte tillbaka, allt var så bra... Men jag hade väll fel. Jag hörde hur min mobil vibrerade. Jag orkade inte gå dit men tänk om är Mell. Jag jogga dit och det var Mell. Jag blev förvånad men också glad. 
"Hi" sa hon lågt och man hörde att något var riktigt fel och hon darra på rösten. Vad har hänt?
"Hey" sa jag
"I don't know how to say this but... I think we need a... break" sa hon med samma röst och jag vet inte vad jag ska säga eller göra. Det blev knäpp tyst förutom då och då hörde man Mell snyfta. Jag var nära på att gråta. Vi hade inte haft ett långt förhållande men det var bra. Jag trodde vi hade något speciellt.
"Bye" sa jag snabbt och så la jag på. Vad ska jag göra nu då?...

Kort vi vet men det kommer mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0