It's all about love Chapter 23

Tidigare...
Jag drunkna i hans vackra ögon. Någon knackade på dörren och Niall gick och öppna och han kom tillbaka med två pizzor. Han hämta lite dricka och så satte vi där och hade det trevligt och mysigt. Den bästa första dejten ever!. Han sjöng också för mig han lät seriöst som en ängel.
*Nästa dag*
Nu skulle jag möta Zayn på starbucks. Jag skulle ge han en till chans vilket känndes bra efter att jag och Mell hade pratat om det. Jag gick i ett lite fortare tempo och hoppades att Zayn redan kommit. Han hade sms:at mig i morse och vi skulle ses vid 1 och när jag såg starbucks skylten blev jag bara gladare. Jag gick in och titta mig runt om kring men ingen Zayn. Visst jag var lite tidig eftersom klockan visade 12:52 på mobilen och jag valde att sätta mig vid ett bord längre bort.Klockan var nu 13:43 och fortfarande ingen Zayn.För länge sedan hade jag druckit upp mitt cafe. Jag tog min väska och slängde den över min axel och börja gå. Hur kunnde jag lita på han? Han är bara en idiot som alla andra killar. Lovar och lovar men håller inget. Det var jag tröt på nu. Jag förbi alla butiker som jag tidigare gått förbi när någon grepp tag om min överkropp och höll för handen och drog in mig i butiken och var nära på att börja skrika innan jag upptäkte vem det var som sa shhh till mig. Det var Zayn och ett leende spred sig på mina läppar. Jag hoppade nästan upp i hans famn av glädje och han visade shh åt mig och tog tag i min hand och börja gå med mig runt i butiken och snart så gick vi in vid omklädningsrummen och vi gick in i den sista båsen som var den största.Jag satte mig ner på stolen och Zayn drog för draperiet. Jag vart lite rädd. Efter festen så var det nog inte en bra ide att vara med Zayn i ett omklädningsrum. Zayn ställde sig lutad mot ena väggen så där snyggt och log mot mig.
"So..why are we here?" fråga jag.
"I gott chased by some fans and it's like I'm playing hide and seek with them..." jag börja flina.
"So a pair of eleven years old girls can scare you?" 
"Yeah they can and by the way changed plans!"  sa han.
"Soo what are we going to do?" nu log han.
"I'm going to help you find the perfect dress for our date tonight!" jag log.
"But I havent my money with me..." han log och kom fram till mig.
"I take care of that lets go now!" Zayn hade planer för i kväll och jag var nyfiken och spänd men allt skulle bli bra som med vår förra dejt! 
Jag vaknade och jag undrade vart jag var men sen kom jag på det, jag var ju hos Niall. Jag vände mig om och där låg Niall. Han såg såp fridfull ut nät han låg där och söt. Jag kollade på honom ett tag.
"Why are you looking at me while I'm sleeping it is kinda creepy" hörde jag honom säga och jag kunde inte låta bli att skratta.
"You are so cute when you are sleeping" sa jag och Niall log mot mig.
"So what are you wanna do today?" frågade Niall
"I think I wanna do nothing today, maybe have moviemarathon?" sa jag och Niall nickade.
"Can I borrow some clothes?" frågade jag Niall och han nickade och hämtade ett byxor och en t-shirt. Han var endå min pojkvän så jag kan ju byta om framför honom. Jag tog av mig min tröja som jag sov i och satte på mig Nialls kläder och jag kände hur Niall kollade på mig.
"So what do you think?" frågade jag och snurrade runt.
"My clothes looks perfect on you" sa han och log mot mig.

Lite sent ute men nästa är snart klart och ni kanske får det i kväll :)

Kommentarer
Postat av: Julle

vill. se. ikväll.

2012-11-11 @ 17:52:41
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0