It's all about love Chapter 20

 Tidigare...
Jag kunnde inte slita blicken från Alli när hon dansa och den första låten dom dansa bara wow! Jag måste erkänna att jag inte kunnde slita mina ögon från Alli och hon rodnade ibland... 

Bild 1:Allis klädning Bild 2:Mells klädning 3:Festen Bild 4:kommer ni förstå när ni läser 

Sen på kvällen bestämde vi oss för att gå till en klubb och festa. Jag tyckte att det skulle bli as kul för att jag älskar att festa. Jag gick till min garderob för att kolla efter en bra klänning. Jag hitta en bra och jag har nog aldrig andvänt den så fast jag köpte den för typ 2 månader sen. Jag tog en snabb dusch och jag rakade benen. Jag gjorde en tulban på huvudet och sen så torkade jag mig. Jag satte på mig underkläder sen så satte jag på mig klänningen. Jag började fundera på vad jag skulle göra med håret och hur jag skulle sminka mig.Jag låt mitt blonda lockiga hår vara sen så började jag sminka mig. Jag gjorde en ganska lätt sminkning. Jag tog på mig lite smycken som passade sen så kollade jag bland alla mina skor, jag tog ett par sen så jog jag en handväska och så var jag klar. Alli kom in i mitt rum.
"Vilken klänning ska jag ha?" frågade hon och så höll hon i två olika klänningar och jag gillade inte riktigt någon av dom så jag gick till min garderob och hitta en klänning som hon skulle passa i.
"Testa den här istället" sa jag och så gjorde hon det och hon passa i den.
"Du borde ha den" sa jag 
"Okej men kan du hjälpa mig med sminkningen?" frågade hon och jag nickade och så hämta jag lite smink och så började jag sinka henne. Jag lockade hennes hår också och såg så himla vacker ut.
"Nå? Vad tycker du?" sa jag
"I love it" sa hon och log mot mig. Jag hämta ett par skor som skulle passa till det.
"Here" sa jag och så gav jag hon skorna. Vi kollade oss i spegeln och vi båda var riktigt snygga.
"Ready to party?" frågade jag Alli
"Of course" sa hon och så gick vi till killarna. 
När vi kom ner mötes jag av Zayn's leende som även smittade av sig på mig. Han gjorde en armkrok som igår och jag krokade fast min arm i hans och samma sak gjorde Mell och Niall. Liam och Harry var redan på festen och Louis och Eleanor var på väg precis som oss. Zayn öppna bildörren till mig och Mell och vi satte i bilen. Niall satte sig fram med chafören och Zayn satt bak med oss. Vi började köra mot festen och när vi var nära så såg vi en röd matta och kunnde höra musiken. Bilen stanna och Zayn steg ut och jag som satt i mitten flyttade mig till hans säte och han räckte fram sin hand som jag tog tag i och klev ur bilen.Niall öppnade på andra sidan av bilen och Mell stog snart brevid Zayn och håller i Nialls hand. Vi började gå in åt och massor av bilder hade redan tagits. Liam stog vid dörröppningen och Zayn gick fram till han med mig backom sig.
"Where is Harry?" Liam ryckte på axlarna.
"I don't know..." Zayn skakade bara på huvudet och jag vände mig mot Mell.
"Niall,I need you to look at Mell because she is very good at disipering... like when she showd up in Louis and Harry's apartment..." Mell kollade skamset ner och Niall greppade hennes hand hårdare.
"I will never let you go" sa han och hon log och jag greppade Zayn's hand hårdare. Han kännde det. 
"Don't wory" viska han i mitt öra och jag nickade och vi gick in. Musiken var hög och Die Young spelades. Vi gick mot baren och Zayn beställde 2 drinkar. Vi skålade och började dricka allt fler och jag räknade till 5 stycken men jag kan ha tagit fler. Han drog mig ut mot dansgollvet. Jag var inte alls breusad riktigt än och visste vad som hände. Ingen av dom andra killarna syntes till eller Mell och jag tog mina armar runt Zayn's nacke och han sina händer runt min midja.
(Lyssna under tiden ni läser)
Feel so close en av mina favoritlåtar började spelas och jag vart genast gladare.
Zayn började röra sig mer till rytmen och det gjorde jag med. Våra ansikten rörde sig mot varandra och min panna la sig på Zayn's panna om ni förstår vad jag mena. Vi stog rätt så stilla så ett tag innan jag drog mitt ansikte uppåt och mötte Zayn's läppar som intensivt började massera mina. Vi slutade kyssas och kollade djupt in i varandra's ögon. Jag ville inte lämna hans läppar. Jag böjde mitt ansikte framåt och Zayn böjde sitt framått och vi mötes i en underbar kyss. Snart sökte sig hans tunga in i min mun och jag öppnade mer än gärna min mun och våra tungor börja massera varandra. Zayn var otrolig! Varje gång våra läppar mötes och lämnades ville jag bara ha mer. Jag böjde mig fram till Zayn's öra och nästan skrek eftersom musiken var så hög.
"I want one more drink!" han nickade och vi gick mot baren. Jag fick en drink av Zayn som beställde samma goda drink och reste mig från stolen och kände hur någon taffsade på min rumpa.
"HEY!" Skrek jag och kollade åt sidan där en kille med svart hår och jeans och t-shirt stog.
"C'mon babe give me some more of that!" han flyttade sig närmare mig och tryckte mig nästan mot baren när han fick en höger rätt på sin kind. Han föll och jag såg att det var Zayn som hade slått han. Jag tog hans hand och började gå därifrån ut från festen när jag hörde någon skrika
"YOUR FAT WHORE!!!" jag började nästan gråta. Zayn och jag gick snabbare och snart kom vi ut fast via en bakväg. Vi gick ut och satte oss på en liten trapp. Jag slog ner min ansikte i händerna för nu brast det. Zayn strök lugnade sin hand upp och ner på min rygg. Han sa hela tiden "Shhh" och snart slutade jag gråta och kramade om Zayn. Han lucktade lite alkohål och flyttade sitt ansikte närmare mitt. Jag kysste han och snart gick det över till hångel. Han plaserade sin hand på min rygg och börja dra ner dragkedjan.
"Zayn no" sa jag mellan kyssarna men han fortsatte.
"ZAYN STOP" skrek jag till och putta bort han lite. Jag drog upp kedjan igen och började resa mig upp. Zayn tog tag i min hand.
"Alli wait" jag slet mig ur hans grepp och med gråt i rösten sa jag.
"Leve me alone..." och sprang därifrån. Jag sprang så bra det gick med mina högklackar.Mina fötter värkte och mitt huvud butade. Jag såg en busstation och satte mig på den och såg snart bussen komma. Zayn var inte äns bakom mig. Varför trodde jag att han skulle vara anorlunda? Han var som William,ett svin som bara var ute efter sex det är vad han är...

Någon frågade efter drama?? Hope you like it och vad hände med Mell??

Kommentarer
Postat av: Julle

MEN SKRIV MER NU DÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!! -.-

2012-11-07 @ 22:13:59
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0