It's all about love Chapter 19

Tidigare...
"Nej jag kysste han!" Mell tog ner täcket från huvudet och satte sig upp och utbrast.
"Vem?!" jag skackade på huvudet.
"Det flyggade kon du vet,men nej Zayn!" Vi båda börja Iiiiiiiiiiiaaaa och nu pratade vi en timma om min dejt och sen berätta Mell om hur det gått med Niall. Imorgon bestämde vi att vi ska dansa lite och kanske vissa nått för killarna...
När jag vakna kolla jag på klockan, den var 9 på morgonen. Jag försökte somna om men det gick inte så jag bästämde mig för att ta en dusch. Jag tänkte mycket på Niall, han var min fast ett litet problem och det är att vi känner inte varandra jätte bra och jag vill veta lite mer om honom. Jag var faktiskt ett fan av dom men sen så vet jag inte riktigt vad som hände, jag bara sluta lyssna på deras musik och så men i alla fall så var Niall alltid min favorit men det kommer jag nog inte berätta eller?. Jag tror faktiskt att jag var kär även fast vi inte känner varandra så bra eller nåt men det var liksom kärlek vid första ögenkastet. Bara att kolla in i hans ögon fick mig att smälta och heregud han är bara för perfekt. Jag börjar tänka på att vi har bara ett kontrakt här i 2 månader innan vi måste tillbaka till Sverige men det ville inte jag tänka på nu. Jag hoppa ut ur duschen och så satte jag en tulban på huvudet och en runt kroppen. Jag och Alli hade tänkt att dansa idag och kanske visa killarna lite. Vi dansar dancehall eller vi gjorde det förut när vi var 18-19 år men sen sluta vi för att vi hade ingen tid men ibland går vi dit och hälsar på.  Vi brukar få lära oss danser då och fast vi fick inte visa dom för någon för dom är med i tävlingar och så men dom vet att dom kan lita på oss. Jag älskade att dansa, det är kul och man rör på sig haha. Jag satte på mig underkläder och sen ett par sköna mjukisbyxor och ett linne. Jag torka mitt hår sen satte jag up det i en hästsvans. Jag sminka mig sen och spruta lite av min favorit parfym. Jag gick till köket och så började jag göra frukost till mig och Alli. När jag var klar så gick jag och väkte Alli och så åt vi frukost tillsammans. 
Vi satt i köket och åt våran frukost.Vi pratade om igår och vilka danser vi skulle dansa.Jag satt i min pyjamas men tänkte ta på mig min rosa magtröja och mina gråa mjukisbyxor. När jag tänker efter är jag äldre än Zayn med ett år... men siffran spelar inte någon roll längre för mig.
"Tack för frukosten!" Mell nickade och log och hon började plocka undan och jag byte om till den rosa magtröjan och dom gråa mjukisbyxorna. Jag loggade in på datan och gick in på twitter och kollade på Zayn's profil och hans senaste tweet "Going on dinner with a lovley girl xx" jag log för mig själv.
"MELL!!" roppade jag och hon kom in i rummet.
"Kolla!" sa jag och peka på skärmen och hon lös upp till ett leende.
"Jasså? vet han inte din twitter?" jag skakade på huvudet.
"Men säg den till han!" jag kollade bara på henne.
"Okej när dom kommer." Svarade jag bara och hon nickade. Sen var det flera bilder på oss men ingen på kyssen som tur men flera under när vi satt på bryggan och midagen. Jag valde att inte läsa komentarerna men jag såg att många undrade vem jag var.
"Är du seg eller?" jag kollade på Mell som stog vid dörröppningen.
"Vad?" sa Alli
"Killarna kommer snart så vi kan öva lite innan" sa jag och Alli nickade och så gick vi till vardagsrummet och jag hämta min ipod och så satte jag Whining test på högsta volum och så började vi dansa, sen efter tog vi kolom. När jag skulle sätta på nästa låt så hör vi hur någon bankar på dörren.
"Öppnar du?" fråga jag Alli
"Okej då" sa hon till slut och så gick hon och öppna. 
"Why didn't you open?" hörde jag Lou säga och jag kunde inte låta bli att skratta lite.
"We where dancing and we had music on so we didn't hear a shit" sa Alli och hon till och med små skratta. Alla kom in till vardagsrummet där vi skulle dansa alltså jag och Alli. 
"Okej vilken låt?" fråga jag
"Vet inte, ska vi vara lite taskiga mot och ta unda yuh skirt?" sa Alli och jag log mot henne.
"Ja den tar vi" sa jag
"What did you say?" frågade Harry
"Oh nothing inportent" sa jag och så satte jag på låten och så började vi dansa den och jag undrarde vad dom tyckte om slutet hahaha. När vi var klara så gapade dom och kunde inte slita bilckarna mot oss och jag och Alli bara skrattade. 
"Vilken ska vi ta nu?" sa Alli
"Jag har ingen anning kanske whining test eller hot patty eller kanske real bad man?" sa jag
"Ja vi tar real bad man" sa jag och så satte jag på den och så dansa vi den. Jag tyckte att den var endå ganska cool haha nej men jag gillar den. 
Jag kunnde inte slita blicken från Alli när hon dansa och den första låten dom dansa bara wow! Jag måste erkänna att jag inte kunnde slita mina ögon från Alli och hon rodnade ibland... 

Hoppas ni gillar det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0