It's all about love Chapter 36

Tidigare...
"Just what?" Jag ville inte hålla fler hemligheter för Zayn och jag måste berätta för han förr eller senare.
"My parents in Sweden are not my real parents" sa jag och tog ett andetag innan jag fortsatte.
"My real parents or biological live in France in Paris so next week I'm going to fly to them and vist them..." det vart en lång pinsam tystnad.Vad förväntade jag mig för reaktion?

Jag vakna av att det lukta mat. Jag reste mig upp och så kolla jag mig i spegeln och jag såg okej ut. Jag hade bara en förstor tröja på mig men det gör nog inget. Jag gick till köket och där höll Niall på att duka fram en massa mat. Tur för honom äter jag mycket och så är jag hungrig. 
"Good morning" sa jag och Niall hoppa till. Jag började skratta det såg så kul ut. Han vände sig om.
"Ha-ha" sa han och sen så kysste han mig.
"Good morning" sa han sen. Jag satte mig vid bordet och så kolla jag på allt som fanns där. Allt såg gott ut. Det fanns beacon, ägg, frukt, pannkakor, bröd, smör, ost, skinka, gurka, te och juice. 
"Have you done all this?" fråga jag
"Yeah" sa han och så satte han sig också vid bordet. 
"Thank you and every time I'm gonna sleep here you are gonna do the breakfast" sa jag och han skratta lite.
"Okey I can do that" sa han och jag gjorde tummen upp. Jag tog lite av allt och så började jag äta. När vi var klara så var all mat borta. En sak kan jag säga och det är att det var inte lite mat som var på bordet det var säkert för 4 pers. 
"We eat much" sa jag och Niall instämde. 
"So what are we gonna do today?" sa jag
"We are gonna have fun" sa han och jag sucka jag vill veta vad vi ska göra. 
"I don't have any clothes" sa jag
"Yes you have some clothes at Alli's place" sa Niall
"Okey but should I go there naked?" sa jag
"No you are gonna borrow some clothes from me" sa Niall och jag nicka. Jag gick till Niall's sovrum och så tog jag fram lite kläder som jag kanske kunde ha. Jag tog av mig tröjan och så satte jag på mig min bh för jag sover inte i den direkt. Då öppnades dörren och jag vände mig om från dörren.
"Oh I'm sorry I was just... Is that a tatoo?" sa han.
"Yes..." sa jag
"When did you get it?" sa han och så tog han några steg fram åt. Jag kände hans hand strök över tatueringen. Jag rös.
"I think.. last week" sa jag
"I like it" sa han och log för mig själv.
"Thanks" sa jag och sä vände jag mig om. 
"You are really beautiful you know that, right?" sa han och så kolla han in i mina ögon och jag i hans. 
"No...But you make me feel beautiful" sa jag 
"You should know that you are more than beautiful to me" sa han och började rodna.
"You are to cute when you blush" sa han och så pussa han mig på kinden. 
"Thanks.. I think" sa jag och så tog jag på mig en av Nialls tröjor, den var lite för stor. Jag tog den med massa mustascher för gillar mustascher haha. 
"I wanted that one" sa han som ett litet barn när han inte får som han vill.
"Haha but I want it too" sa jag och han låtasades att bli sur men det gick inte så bra för han började garva och jag med. När vi hade garvat klart så satte jag på mig ett par mjukis byxor och sen så borsta jag igen mitt hår. Niall tog på sig hans kläder och så fixa han sitt hår och sen så gick vi till Alli's lägenhet. Det var ganska nära så det var ingen ide att ta bilen. Nät vi kom till Allis lägenhet så stog Zayn och Alli och prata om något men jag hörde typ inte vad dom sa. Jag gick snabbt in i mitt gammla rum. Jag kollade vad jag hade kvar. Jag hitta ett par tajts som jag tog på mig. Det passa till Nialls tröja så jag ska nog ha det här. Jag sminka mig lite och så gjorde jag en fläta. När jag var klar så gick jag tillbaka Niall. 
"Do you like my t-shirt?" fråga han och så flina han mot mig. Jag nicka och så gick vi ut ur lägenheten.
"So what are we gonna do this beautiful day?" fråga jag. Idag var det kanske 23 grader ute och solen lyste. Jag älskar sånt här väder. 
"Do you wanna know a sectret?" fråga han och jag nicka.
"I haven't plan a thing" sa han och jag sucka, men jag har endå en känsla att det kommer bli en awesome dag. 
 Niall och Mell gick ut ur min eller är det fortfarande min och Mells lägenhet? Jag brydde mig inte om dom jag var för upptagen med att övertala Zayn.
"I'm going with you!" säger Zayn för säkert hundrade gången. 
"No I want to do this alone!" sa jag tillbaka.
"Why?" men det visste jag inte riktigt. Kanske att jag inte ville dyka upp där och bara 'hej jag är eran dotter och det här är min pojkvän från det världskända One Direction' nej inte riktigt.
"Come on! If I'm still here I can't help you...maybe your parents is not the one you thougt they are." jag tänkte efter. Han hade rätt. Dom kanske inte var perfekta. 
"Okey Zayn" sa jag och tog ett andetag innan jag fortsatte.
"You can come with me but we only going to be ther in 2 days you know" sa jag och han kramade om mig.
"I know and I will be by your side the hole time" sa han och jag tittade in i hans perfekta bruna ögon. Vi mötes i en kyss och vi skulle till Paris i 2 dar. Nu var det bestämt.
 
2 dar senare...
Nu var det måndag och jag och Zayn satt på ett cafe och väntade på att vårt flyg skulle komma. Jag skulle möta mina föreldrar. Jag hade lappen med adressen i min hand. Jag var nervös. Vad skulle dom tycka om mig? Har dom sätt mig i en tidning? Vet dom ens vilka Agnete och Ben (hennes "föreldrar") är? Vad skulle dom tycka om henne...

Ska fixa ett nytt kapitel och sorry för uppdateringen men nästa del ska Allie träffa sina föreldrar. Någon som har en tanke om vad som kommer att hända?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0