It's all about love Chapter 35

Tidigare...
"Här" sa hon och så räckte hon det mot mig och jag tog det. Jag tog pillret. 
"Jag ska ringa dom andra och säga att du är vaken" sa hon och så gick hon iväg. Jag kolla efter Zayn men han var inte där skumt... Jag tog fram min mobil och jag hade fått några sms och missade samtal. Det var från William. Jag orkade inte läsa dom nu. Jag tog fram min och Allis konversation och där hade jag skrivit att jag var superman och typ att jag var Batman? 
 



Vi satt med en popcorn skål i soffan hoss Niall. Han var nog den som var mest chockad över hur jag är när jag är full eftersom jag sa att han var Barney till han men jag tror Ed vart förvånad när jag försökte kyssa han... Han hade sagt det till mig och jag undrar om Niall fått reda på det men jag tror det inte och jag hoppas att han inte gör det. Det blev lite pinsamt när jag fick reda på vad jag hade gjort. Jag ska nog ine dricka lika mycket igen. Jag kolla på Niall och han var inne i filmen. Jag kunde inte konsentrera mig. Tänk att jag nästan kysste Ed. Jag kom på en sak. Jag hade tänkt att överasska dom och det kan jag ju inte göra nu eller kan jag? Om jag säger att jag måse hem igen och sen så kommer jag tillbaka hit på onsdag hehehe. Dom kommer säkert tro att jag är full igen när jag kommer hit på onsdag natt, fast det beror på om jag väker Alli. 
"Niall?" sa jag
"Yeah? What it is?" fråga han
"I'm going back to Sweden tomorrow" sa jag
"What?!?! Why?" sa han och så kolla han ledsamt på mig.
"I just.. I just have to" sa jag 
"Okey but when are you leaving?" fråga han
"It depends" sa jag
"Good because we can have the best day ever" sa han
"Okey but what are we gonna do?" sa jag
"You will se" sa han
"Just tell me" sa jag
"The only thing I can say is that we are going to my favotit places" sa han och rsten av kvällen satt jag och så försökte jag klura ut vad vi skulle göra.
Min telefon började vibrera och jag svarade.
"Hello this is Allison" av en vana från jobbet.
"Hello,It's Lerona I have information about your parents." Jag ville gärna vet vilka mina riktiga föreldrar var och hade för några dar sen ringt ett företag som har hjälpt mig.
"Yes,and what do you know?" frågade jag lite tyst. Zayn sov på hans soffa och jag smög in i badrummet.
"Your parents live in Franc,Paris and ther name's are Jenna and Rick" jag tog ett djupt andetag. Mina föreldrar heter Jenna och Rick. Dom bor i Frankrike.
"Do you have the adress?" frågade jag.
"Yes I have seend a mail with the adress and more info about them"
"Thank you so much!" sa jag och hon skrattade.
"Your wellkomme bye!" sa hon.
"Bye!" jag ler en aning. Jag visste vart mina föreldrar var och det var en vecka,nej närmare 5 dagar tills jag måste flytta någonannanstans. Jag skulle resa till Paris! Jag ville träffa mina föreldrar och se hur dom ser ut. Jag öppnade badrums dörren och Zayn stog en aning förvirrad utanför. 
"What was that about?" frågade Zayn.
"Nothing Zayn just.."
"Just what?" Jag ville inte hålla fler hemligheter för Zayn och jag måste berätta för han förr eller senare.
"My parents in Sweden are not my real parents" sa jag och tog ett andetag innan jag fortsatte.
"My real parents or biological live in France in Paris so next week I'm going to fly to them and vist them..." det vart en lång pinsam tystnad.Vad förväntade jag mig för reaktion?!

Vi är ledsna att den här delen inte kom ut tidigare men vi har haft mycket att göra

Kommentarer
Postat av: Julle

heheh jag kan ju inte klaga så.... hehe det gör ingeee <3

2012-12-11 @ 09:22:36
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0