It's all about love Chapter 34

Tidigare...
"Hi Mell!" sa han till mig. Hur visste han mitt namn? Försök vara cool nu du vet ju hans namn med!
"Oh nana what's your name? Oh nana Mr Payne!" sjöng jag till han och han vart chockad.
"Yeah come let's go inside!" sa Lilly och drog mig iväg från den snygge Mr Payne.
"Not cool Lilly I think I have a thing going on with him an..."
"No just me quiet! You need to sleep!" sa hon och öppnade dörren till henne och Marchals lägenhet. Hon pekade på soffan som jag gick och la mig på och somnade...


"What was that about?" frågade Zayn mig.
"She is drunk and when she is drunk everybody are characters from how I meet your mother and in this case I was Lilly and you Marchal." Svarade jag och han nickade.
"Do you whant to go for a walk?" frågade Zayn och jag nickade bara. Vi tog på oss skorna och gick ut. Solen sken fortfarande trots att det redan var November. November snart December och jul. December då jag skulle komma hem till Sverige om jag inte lyckades få nått jobb här i London. Jag tog tag i Zayns hand och han log. Vi började prata om Mell och jag visade honom sms och han tyckte bara hon var almänt konstig. Då hade han som tur inte sätt min konstiga sida eller hört mitt skratt när jag blir kicklad. Något jag hatar. Vi stanade vid en glaskiosk och Zayn köpte 2 glassar. Ena gav han till mig och andra behöl han. Vi började gå igen och åt glass och pratade och jag undrade hur det kunnde vara så lätt att prata med Zayn? Han lyssnade på allt man sa och svarade med dom bästa svaren som fanns. Men kvällen då allt bara blev dåligt berättade jag inte allt för Zayn och jag hoppas jag aldrig behöver göra det.
"Shit!" utbrast Zayn.
"What?" frågade jag och han kollade på sin mobil.
"I will be late for my jobb!" sa han med lite panik.
"Take a taxi to the studio I will just walk home and check Mell." svarade jag och kramade om han.
"I want my kiss first." sa han efter kramen och både jag och han fick en efterlängtad kyss.
"I will see you later honey" sa han och gick mot gatan och roppade på en taxi och jag vände mig om och började gå hem.
 
Jag vaknade med en fruktansvärd huvudvärk. Jag märkte att jag hade sovit på en soffa. Jag kolla runt och... Jag är i min och Allis lägenhet eller nu är den Allis bara men jag kommer flytta in så. Men hur helvete kom jag hit?? Jag mådde verkligen skit, jag undrar hur mycket alkohol jag hade fått i mig igår.. Jag har aldrig mått så här dåligt över alkohol det gjorde jag bara en gång men då hade jag fått i mig droger. Det var då det slog mig, jag hade tagit droger igår. Alli kom in i rummet.
"Hey" sa jag
"Hey" sa hon.
"What happend last night?" Fråga jag 
"Ehm I don't know but Niall found you outside starbucks sleeping" sa Alli
"Okey...." Sa jag och jag försökte komma ihåg något från igår.
"Hur mår du?" Sa Alli och så satte hon sig ner bredvid mig.
"Inte bra och jag hade fått i mig droger igår" sa jag
"Vet du vad?" Sa Alli
"Vadå?" Fråga jag
"Du ska nog vara försiktig med Alkoholen" sa hon och jag kolla skamset ner i golvet. 
"Kan jag få en Alvedon?" fråga jag Alli och hon nicka och så gick hon till köket. Hon kom snabbt tillbaka med ett piller och ett glas vatten.  
"Här" sa hon och så räckte hon det mot mig och jag tog det. Jag tog pillret. 
"Jag ska ringa dom andra och säga att du är vaken" sa hon och så gick hon iväg. Jag kolla efter Zayn men han var inte där skumt... Jag tog fram min mobil och jag hade fått några sms och missade samtal. Det var från William. Jag orkade inte läsa dom nu. Jag tog fram min och Allis konversation och där hade jag skrivit att jag var superman och typ att jag var Batman? 

Förlåt för ett lite sent kapitel har haft prov men vi ska börja skriva nästa del imorgon och då får ni den förhoppningsvist imorgon och tack för 128 sidvisningar!! :D
Love from us!! xxx

Kommentarer
Postat av: Julle

Varsågod för 128 sidvisningar!! HAHA nej skoja men skriiivvv snart!

2012-12-07 @ 10:59:26
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0