Bring me to life- Del 9

- Okey I gonna tell you something that happend a few years ago I was 13 years old and I had a boyfriend and after 2 weeks he was home alone and I was going to sleep over but he didn't want to sleep and he raped me and he hit me and he said that if I would tell anywon that he would kill me and he did it a few times I mean raped me and it took a while before I tell anywon, I was so scared and he was 16 and the second time I fall in love the guy was cheating on me, sa jag och det ran tårar ner för mina kinder och Amy kramade om mig. 
 
Amy's Perspektiv
 
Det som Sam sa fick mig verkligen undra hur en kille kunnde göra något sånt mot henne. Jag krama om henne hårt.Min Sam.
När Sam gick hem så fixade jag mig och la mig i min säng.Pip och min mobil skärm lös upp.Okänt
"Godnigt beautiful se you tomorow,can't wait xxx) //Liam " Jag log och tog med hans numer i kontakterna innan jag svara "Well god night on you to and i hope you fix the perfect date for me xxx)" nån seckund efter att jag skickat sms:et fick jag ett nytt "You will be surprised xxx)" jag log och somnade fort med ett leende på lepparna.
 
Samma vana igen men mamma var inte uppe hon sov.Juste Tisdag en av hennes lediga dagar.Jag gjorde 2 mackor och klockan var nu 6.Alltså 2 timmar av att göra ingenting Amy.Men Liam kanske är vaken. "Are you awake? xxx)" jag hoppades på det för då kunnde jag ringa han eller nått.Men pling sa det och min skärm lös upp "Yes xxx)" hela jag lös upp nu gäller det "Want to go for a walk? xxx)" det tog inte lång tid innan han svara och jag ville så gärna ha ett ja "Sorry Amy I am at the work :( xxx" jag vart en aning ledsen men svarade "It's okey btw what are you doing? xxx)" jag åt upp min macka "Working ;) xxx" jag log såklart han skrev det tidigare. Men nu valde jag att titta på tv innan jag märkte att det var dags att gå till skolan.
 
Skolan flöt på som vanligt och Sam skulle hjälpa mig med att välja kläder och smink.Nu var vi på väg hem och den korta vägen hem kändes som en evighet men vi kom till slut fram.Väll inne i huset tog jag en dusch och Sam börja locka mitt hår och valde en fin blommig blå klädning åt mig.
 
Tiden gick så fort till slut var jag sminkad och klar.Det ringde på dörren och aldrig i mitt liv hade jag varit så nervös.Jag trodde på kärlek vid första ögonkast och funderade "Va det här det?" 

Sorry för kort tråkigt kapitel har ingen skrivlust sorry :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0