Bring me to life - Del 8

Tidigare...
- Sing for me,han börja små skratta.Jag log varför inte han hade hört mig.
- Well come with me,skulle jag lita på han men jag var för nyfiken...

Många tankar stod i mitt huvud skulle jag följa med han?
- Come,han tog min hand och jag reste mig upp med mina två väskor.Vi gick in i skogen men helt plötsligt vek han av från stigen men inom kort kom det en ny stig.Snart såg jag berg och vatten.Nu även en mycket liten strand.Han höll fortfarande i min hand och satte sig ner längst ut på berget och jag satte mig brevid han.
- I know you love to take photos,hur visste han?Andy var den ända förklaringen.Jag tog upp min kamra och Liam titta på mig hela tiden.Efter några riktigt bra bilder ställde sig Liam brevid mig.
- Can i try? Så klart han skulle det var ju han som visa mig den underbara platsen.
- Just be carreful.Han tog kamran försiktigt och la "bandet" över sitt huvud runt hans hals.Sedan rikta han kamran mor mig och tog en bild.
- Why arent you photografe the beautiful water?Han titta på mig och log.
- Because something more beautiful then the water distract me,jag kände hettan som nåde mina kinder.Jag rodnade på grund av en kille inte nått pinsamt.Jag kolla ner och Liam tog ett steg närmare.
- Hear,han reckte mig kamran.Jag tog en bild på han.
- Why don't take a picture together? Det lät som en bra ide.
- Okey,vi ställde oss nära varandra och jag zomade ut och tog kamran framför oss innan jag klickade på bild knappen. Jag kollade klockan,6?! Jag skulle varit hemma för länge sen.
- Liam I am so sorry but i have to go... jag kolla besviket på han.
- I can follow you home,det kändes så bra när han sa det.Så vi börja gå hem till mig.
 
Nu stog vi utanför mitt hus.Jag log och kolla in i hans ögon.
- Thanks i had a amazing time.
- Me to,vi krama om varandra och jag gick upp för min trapp och vred om nyckeln.
- Amy! Jag vände mig om och såg Liam komma i mot mig.
- Yes? Han öppnade munen men sa inget först.
- Well... are you free tomorow?Ja,ja det skulle jag så gärna vilja säga.
- I promis Sam and Andy to be with them,han vart genast ledsen.
- Liam i like you,det poppade bara ut ur min mun och jag titta ner.
- How about 5 a klock tomorow?You know i want to know you better.
- That will be god.Jag ställde mig närmare han.
- Date? Sam skulle ha så många frågor,jag har ju aldrig haft en kille förr.
- Yes i relly want to know you better.
- But just so you know i never had a boyfriend befor... Jag kolla ner,Liam tog sin hand vid min panna och la undan några hårstrån.Jag kolla in i hanns ögon och han pussa mig på kinden.
- I know that you don't want to go to fast but se you tomorow Amy,det värmde mig så när han kysste mig.Även om det var på kinden så kändes det som om han respektera mig,respektera att jag aldrig haft en kille förr.
- Liam you are amazing and don't forget that you are going to sing for me,han små skratta.
- I don't forget that,jag gick in i huset och såg Liam som nu börja gå hem genom fönstret.
- Do you have a secret boyfriend? Jag vände mig om och där stod mamma.
- No,he is not my boyfriend but i think i have felings for him,min mamma kolla på mig och log.
- You are a big girl now and I think that you will find thet special boy but now you have to say evrything to Sam.
- Say what? Sam kom in i hallen och jag antar att hon hade väntat på mig eftersom vi skulle göra läxorna skit dom hade jag helt glömt bort.
- Some one have felings for a boy,sa min mamma mystiskt innan hon försvan in i köket.
- Tell me,Sam stod och vänta på att jag skulle säga allt och vi gick in i vardagsrumet.
 
- And here is the picture,så avsluta jag hela min berättelse.
- Ohhh you to look so cuute together! Jag log,det gjorde vi. 
 
Sam's Perspektiv (Början av dagen)
 
Jag blev lite besviken när Amy sa att hon ville vara ensam idag. För jag ville jätte gärna vara med Andy för han verkar som en schysst kille. Men jag har typ inte kunnat sluta tänka på Louis han är riktigt snygg men jag känner inte honom men endå fast jag tänker inte bli kär igen jag hatar kärlek. Det har aldrig slutat bra för mig. När skolan var slut så fundera jag på vad jag skulle göra. Jag kanske kunde vara med Andy. Jag hade fått hans nummer av Amy.
- Hi, sa han när han svara
- Hello
- Hi Sam how did you get my number?, sa Andy och lät förvånad 
- From Amy, sa jag
- Okey, sa han
- I just wonder if you wanna do something?, sa jag
- Why not but Louis is here, sa han
- Okey I coming soon, sa jag och så sa vi Hejdå och så börja jag åka till honom. Jag ringde på dörren. Och 30 sekunder senare så står Louis och Andy där. 
- Hi, sa jag
- Hello, sa dom
- So what do you wanna do?, fråga Andy mig
- I don't know something fun maybe, sa jag 
- Okey but what is fun?, fråga Louis mig
- Hmmm.... I don't know, sa jag och börja skratta
- How could that be funny?, fråga Andy mig. Och då kom jag på att om en timme skulle jag vara hos Amy.
- I don't know but about a hour I'm going to Amy so you know, sa jag och dom bara nicka 
- So tell me about your self, sa Louis
- Okey I'm almost 18 years old and my name is Samantha Destiny Jones and I have a younger sister and her name is Chealse and I Love to dance, sa jag 
- Is it something more you wanna know so ask me, sa jag
- Do you come from England?, fråga Louis
- No from Atlanta but when I was 16 I moved here to London, sa jag
- Okey but your parents?, fråga Andy
- Oh I live with them and my mom name is Rachel and My dad name is James, sa jag
- Okey but do you have a boyfriend?, fråga Louis
- No, sa jag och så fortsatte vi att prata ett tag och så berätta dom om sig själva. Jag kolla på klockan och såg att om 5 min skulle jag vara hos Amy.
- Sorry guys but I have to go now, sa jag och så krama jag båda och så tog jag min skateboard och åkte hem till Amy. Jag gick in i huset och så tog jag av mig skorna och jackan.
- Amy!, skrek jag men hon svarade inte. Jag gick in i köket och såg att hennes mamma satt där
-Hi, sa jag
- Hi, sa hon och kolla på mig med ett leende.
- Are Amy here?, fråga jag 
- No I don't know where she is but she are coming home soon, sa hon och så gick jag till vardagsrummet och så börja jag titta på tv. En halv timme senare så gick någon in. Jag gick dit och så hörde jag att hennes mamma sa något att hon måste berätta för mig.
- Say what?, fråga jag
- Some one have feelings for a boy, sa hennes mamma och gick iväg
- Tell me, sa jag och så började hon berätta och så visa hon mig en bild
- Ohhh you look so cute togheter, sa jag och Amy log. 
- You and Lou should be a cute couple, sa Amy 
- You know that I don't really like that, sa jag
- Why? And you should be perfect like the perfect two, sa hon men jag ville helst inte berätta men jag kanske måste. Jag hade bara berättat det för min familj och mina kompisar i Atlanta. Det var jobbigt att prata om.

Nu måste ni väl vara glada? Vi skrev den igår på grund av det dåliga vädret och ni får en till senare idag ;)
Kan nån av alla 30 besökare ge oss en komenatar?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra längtar efter mer!!! :)

Svar: Tack så mycket och det kommer mer snart ;)
None None

2012-08-29 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0