Bring me to life Del 6

 
- Yes I am. Resten av promenaden var vi tysta och Sam undra om vi var sniglar så vi fick springa i kapp.
Killarna följde med oss till mitt hus.
- God bye and have a god night Amy, jag krama om alla och la orden Liam sa till mig på hjärnan.

Sam's perspektiv (Samma dag)

Jag blev som förstelnad när jag såg att Liam, Louis och Harry var där. Asså jag var inte ett så stort fan av One Direction men jag gillar deras musik väldigt mycket och jag blev chockad att dom var där eller ja inte alla av dom men nästan. Jag väcktes till liv när Andy sa något.
- So your friend know the band One Direction?, sa Andy och Amy så ganska förvirrad ut. Jag visste självklart att hon inte gillade att lyssna på musik utan att göra sin egen. Men jag fick aldrig höra hennes musik, jag brukar tjata på henne men det funkar inte. Men jag kanske ska svara på frågan.
- Well yeah I do, sa jag och så kände jag att Louis kolla på mig. Jag titta lite på honom och så mötte han min blick och så fick vi ögonkontakt i 5 sekunder.
- How about play some football?, fråga Andy och det här tycker Amy om, hon älskar verkligen fotboll medans jag tycker att det är okej. 
- Why not, sa Louis och så gick vi till fotbolls planen. När vi kom fram bestämde vi lagen och det fick bli jag, Amy och Andy mot Louis, Liam och Harry. Jag och Lou ut bytte några blickar och han lät mig ta bollen några gånger. Amy gjorde mål mellan Harry's ben. 
- AMY!, skrek Andy och lyfte upp Amy bakifrån och hon bara skratta. Det såg ganska roligt ut och jag börja också skratta. Jag kom på att min dans började om en och en halv timme. Vi alla började gå tillbaka men Amy och Liam gick i snigelfart och jag hade ganska brotom så jag ropa på Amy och så kom hon. Vi sa hejdå och så tog vi våra skateboards och så börja vi åka. När vi kom till mig sa vi hejdå och så sprang jag in och så packa jag ner mina dans kläder och så tog jag mitt busskort och så gick jag till buss hållplatsen. Jag fick vänta 2 min inann den kom. När jag kom fram till danshuset gick jag till omklädningsrummet och bytte om snabbt. Jag vill inte skryta eller nåt men jag är en av dom bästa. Jag älskade att dansa det är typ mitt liv. 
- Hi, sa någon bakom mig och när jag vände mig om var det Lilly. 
- Hello ready to dance?, sa jag 
- So ready you can be, sa hon och vi båda skratta. Vi gick in i dans studion. 
- I've thought about a thing I would need some money and then I thought that in the summer in one week we could have a dance camp, sa jag 
- That is a good idea, sa Lilly
- Should we talk to Mrs. Brown?, fråga jag
- Yeah I think so, sa Lilly vi gick och leta efter henne men vi hitta inte henne så vi gick tillbaka och vår dans lektion skulle precis börja. Vi började med att stretcha så vi inte skulle sträcka oss. Idag skulle vi dela in oss i 4 och 4 och skulle vi göra en egen dans och sen så ska vi träna hela gruppen på en ny dans. 2 timmar senare var jag genom svettig och jätte tröt. Jag och Lilly skynda oss med att byta om och duscha. Så vi skulle hinna med att prata med Mrs. Brown. 

Här får ni en del men det kanske kommer en senare ikväll får se om jag eller Daria orkar haha ;) :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0