Bring me to life - Del 5

 
- We are going to him, sa hon och så tog vi våra skateboards och så åkte vi till Andy. Jag hade aldrig träffat honom men han lät schysst. När vi kom fram plinga vi på dörren och Andy kom och öppna.
 - Hi come in, sa han
- Hi and okey, sa Amy
- Hi I'm Samantha but call me Sam, sa jag
- Okey I'm Andy, sa han och så kom det tre killar till och dom var inte vilka som helst utan....       

Amy's Perspektiv
Jag hälsa först på Andy och sen presentera dom andra 3 killarna sig.
- Harry
- Louis
- Liam,min blick fastnade på hans bruna ögon. Sam var som förstelnad och rörde inte en blick ifrån killarna tills Andy börja prata.
- So your friend know the band One Dirrection? Vad var det för ett band? Jag lysanade aldrig på musik utan jag gjorde min egen.
- Well yeah i do,Sam börja prata igen och jag undra vad har jag missat?
- How about play some fotball?,bra ide där Andy! Min favorit sport.
- Why not?, sa Louis och vi gick till fotbollsplan.
 
Väll på plan spela jag Andy och Sam mot Harry,Louis och Liam. Sam och Louis ut bytte några blickar och Louis lät  henne ta bollen ett par gånger. Men jag dribbla fram bollen och i mål mellan Harrys ben.
- AMY! Skrek Andy och krama mig bakifrån och lyfte upp mig gud så jag skratta. Liam vart lite skum när Andy släppte ner mig igen.
- God girl! Andy var stolt vi vann med 1 - 0. Och så gick vi hem. Liam gick lite bakom mig.
- Have Andy a girlfriend? Vilken fråga jag fick av Liam,Andy sa att han var hans bästa vänn.
- No not what i know. Hans ansikte fick ett lende. 
- So you are singel? Vi gick nu aslångsamt.
- Yes I am. Resten av promenaden var vi tysta och Sam undra om vi var sniglar så vi fick springa i kapp.
Killarna följde med oss till mitt hus.
- God bye and have a god night Amy, jag krama om alla och la orden Liam sa till mig på hjärnan.

Sorry för sen o kort del men bättre än inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0